Dark Mode Light Mode

Απαραίτητα τα έργα στο σχολείο του Φλωρέξ

Ως εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων των μαθητών του 2ου Λυκείου- 7ου Γυμνασίου (σχολεία στην περιοχή Φλωρέξ στο Βύρωνα) ο κ. Ιορδάνης Αγγελιάδης αναφέρθηκε στα κτιριακά προβλήματα.

Τα συνέδεσε με το ενδιαφέρον που έδειξε πρόσφατα η διοίκηση του Δήμου. Τα προβλήματα ξανάγιναν επίκαιρα μετά από σχετική επισήμανση, προ 10 ημερών, του διευθυντή του 2ου Λυκείου κ. Λυμπεράκη.

Η συνέντευξη του Ιορδάνη Αγγελιάδη

Ερ: Την περασμένη εβδομάδα ακούσαμε από τον διευθυντή του 2ου Λυκείου Καβάλας τον κ. Λυμπεράκη να αναφέρεται στα προβλήματα στον όροφο του κτιρίου ενώ είχε κάνει και μια τηλεφωνική παρέμβαση ο Δήμαρχος. Πείτε μας άλλαξε κάτι και τι προβλήματα έχει το κτίριο που στεγάζει το 2ο Λύκειο/7ο Γυμνάσιο στην περιοχή Φλωρέξ;

Απ: Την προηγούμενη Τετάρτη έγινε μια προγραμματισμένη συνάντηση που ζητήσαμε με τον Δήμαρχο και με το προϊστάμενο της τεχνικής υπηρεσίας τον κ. Χαραλαμπίδη. Ήρθαν και οι δυο στο σχολικό συγκρότημα στο Φλωρέξ που είναι το 2ο Λύκειο και το 7ο Γυμνάσιο.

Εκεί υπάρχουν θα μπορούσα να πω, χρόνια, βασικά προβλήματα, τα οποία τα είδαμε από κοντά. Το βασικότερο πρόβλημα είναι το πρόβλημα της στέγης όπου υπάρχει διαρροή σε κάποια σημεία από πάνω από τον 3ο όροφο.

Αυτό επηρεάζει πολλές φορές και την ηλεκτροδότηση του ορόφου που σημαίνει ότι κάποιες φορές δεν υπάρχει ρεύμα για τα παιδιά. Δεν υπάρχει ρεύμα στις αίθουσες. Επίσης ένα άλλο θέμα το οποίο είδαμε ήταν το θέμα της απορροής των υδάτων που έρχονται από το βουνό και πολλές φορές καταλήγουνε στον αυλόγυρο του Γυμνασίου με αποτέλεσμα να μαζεύονται πολλά νερά και να είναι επικίνδυνα κατά τη διάρκεια του διαλείμματος την ώρα που παίζουν τα παιδιά να δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα.

Ένα άλλο θέμα το οποίο είδαμε από κοντά είναι το θέμα του τουαλετών οι οποίες βρίσκονται στο ισόγειο, εκεί που βρίσκεται και το Γυμναστήριο έτσι ώστε να υπάρξει μια καλύτερη διευθέτηση τόσο από πλευράς αερισμού αλλά και μια μικρή ανακαίνιση του χώρου με νέους νιπτήρες, με νέες πόρτες, με κάποιες λάμπες, έτσι ώστε ευπρεπιστεί ο χώρος.

Επίσης ζητήθηκε και θα γίνει άμεσα η τοποθέτηση εξωτερικών βρυσών στο χώρο του σχολείου έτσι ώστε τα παιδιά να μην αναγκάζονται να μπαίνουν μέσα στο χώρο για να πιούνε νερό.  Το κυριότερο είναι ότι υπάρχει το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» το οποίο έχει και μια παράταση απ` ότι ξέρω, το οποίο είναι ένα πρόγραμμα που αφορά τους Δήμους και τις υποδομές που μπορούνε να κάνουν σε σχολικά συγκροτήματα.

Ο χώρος ο οποίος βρίσκεται μπροστά στο σχολείο και είναι ένας χώρος γηπέδου μπάσκετ μαζί με τη μεγάλη παρέμβαση στην οροφή του κτιρίου ζητήσαμε να μπούνε στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».

Από την πλευρά του Δημάρχου με τον οποίον υπάρχει μια εξαιρετική συνεργασία διακανονίστηκαν κάποια πράγματα να γίνουν άμεσα, τα «μικρά» θα μπορούσαμε να τα πούμε. Πραγματικά την επόμενη μέρα ήρθε στο σχολείο συνεργείο από το Δήμο έτσι ώστε να τα δρομολογήσει καθώς επίσης και να προγραμματιστούν οι μεγάλες παρεμβάσεις οι οποίες βέβαια έχουν ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο διότι δεν μπορούν να μπούνε μέσα σε ένα δυο μήνες.

Ερ: Μας έλεγαν εκπαιδευτικοί ότι είχε έρθει η τεχνική υπηρεσία το 2019 και είχε δει όλα αυτά τα ζητήματα. Είχε γίνει κάτι;

Απ: Έτσι ακριβώς. Είχανε έρθει κάποιοι υπάλληλοι από τη τεχνική υπηρεσία. Αυτή τη φορά – την προηγούμενη εβδομάδα- πήγαμε με τον ίδιο τον Δήμαρχο και τον προϊστάμενο της τεχνικής υπηρεσίας.

Πιστεύω ότι πήγαμε με το ανώτερο όσον αφορά την εκπροσώπηση από τον Δήμο. Ο ίδιος ο Δήμαρχος είδε κάποια πράγματα και ο ίδιος ο Δήμαρχος έδωσε κατευθυντήριες οδηγίες το τι ακριβώς θα γίνει και πότε θα γίνει.

Πιστεύω από το να πάει ένα απλό συνεργείο ή κάποιοι υπάλληλοι κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε με το να πάμε με τον ίδιο τον Δήμαρχο επί τόπου για να δούμε τα προβλήματα , να έχει και ο ίδιος προσωπική άποψη.

Στη συνέχεια της ημέρας είχε και μια συνεργασία στο γραφείο του με τις αρμόδιες υπηρεσίες έτσι ώστε να δούνε το φάκελο με τις προτεραιότητες τις οποίες μπορούν να βάλουνε και να χρηματοδοτηθεί αυτό το μεγάλο έργο.

Υπάρχει μια πίστωση αυτή τη στιγμή για το σχολικό συγκρότημα η οποία δεν αρκεί για να γίνουν όλες αυτές οι παρεμβάσεις και για αυτό το λόγο ζητήθηκε μια πιο επισταμένη για να μπει το σχολείο στο μεγάλο πρόγραμμα.

Ερ: Το θέμα με την στεγανοποίηση της οροφής  που είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, πότε θα λυθεί;

Απ: Αυτό το βλέπω σε κανένα χρόνο. Πρέπει να μπει στο πρόγραμμα να εγκριθεί και από εκεί και μετά να γίνει μια δημοπράτηση, να ξεκινήσουν κτλ οπότε το βλέπω μετά από ένα χρόνο να γίνεται. Θα αργήσει γιατί είναι μια μεγάλη παρέμβαση.

Είναι μια παρέμβαση που πονάει όλο το σχολείο. Να σημειώσουμε εδώ ότι το σχολικό συγκρότημα είναι σε ένα σημείο όπου το κρύο μέσα στο χειμώνα, ειδικά αυτές τις μέρες, είναι πάρα πολύ έντονο.

Το κτίριο χρίζει και μιας θερμοπρόσοψης και μιας θωράκισης έτσι ώστε να μην έχουμε αυτά τα προβλήματα τα οποία υπάρχουν και βέβαια να γίνει και μια εξοικονόμηση στα καύσιμα. Δεν είναι πολύ παλιό κτίριο αλλά η θέση εκεί που βρίσκεται είναι μια πολύ δύσκολη θέση.

Ερ: Το Γυμνάσια και τα Λύκεια επαναλειτούργησαν εδώ και λίγες μέρες. Πως πήγαν τα πράγματα;

Απ: Ξεκινήσαμε καλά αλλά αυτή τη στιγμή μας προβληματίζει η κατάσταση, πως θα εξελιχθεί από εδώ και πέρα διότι πλέον απ` ότι θα διαβάσατε και εσείς (χθες έκανε και μια δημοσίευση  ο  γιατρός κ. Μιχάλης  Σωτηρόπουλος) πλέον τα παιδιά και αυτές οι ηλικίες έχουνε μπει για καλά στο παιχνίδι του κορωνοϊού, της μετάδοσης οπότε χρειάζεται μια πάρα πολύ μεγάλη προσοχή και σε σχέση με αυτά που συμβαίνουν στη Θάσο αλλά και σε άλλες περιοχές του νομού μας.

Ερ: Θα γίνουν rapid tests στο σχολείο σας για εκπαιδευτικούς και μαθητές;

Απ: Θα γίνουν βεβαίως. Θα γίνουν και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο τις επόμενες μέρες. Ήταν να γίνουν πιο μπροστά αλλά προφανώς ο ΕΟΔΥ πήγε στη Θάσο, πήγε και στην Πέραμο και σε άλλες περιοχές, γιατί εκεί και πέρα δημιουργήθηκε το μεγάλο πρόβλημα οπότε στις αμέσως επόμενες μέρες περιμένουμε και σε μας να γίνονται rapid tests.

Προηγούμενο άρθρο

Δήλωση Βαγγέλη Παππά για την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου

Επόμενο άρθρο

Θέλουν να εμβολιαστούν αλλά δεν υπάρχουν ραντεβού! Ή μήπως δεν υπάρχουν εμβόλια;