Dark Mode Light Mode
 «Να μην γίνουν οι παιδικοί σταθμοί παιδοφυλακτήρια»
Απίστευτο θράσος και συνεχείς τηλεφωνικές απόπειρες εξαπάτησης πολιτών
Πολύς κόσμος και αρκετά κρούσματα με το Balmoral

Απίστευτο θράσος και συνεχείς τηλεφωνικές απόπειρες εξαπάτησης πολιτών

Το προηγούμενο διάστημα ήταν το γνωστό κόλπο με τα τηλεφωνήματα σε ηλικιωμένους, η ψεύτικη ιστορία σύμφωνα με την οποία συγγενικό τους πρόσωπο ενεπλάκη σε τροχαίο και χρειάζεται επειγόντως χρήματα.

Τώρα αυτή η διαδικασία άλλαξε. Ο σκοπός όχι. Είναι πάντα ίδιος. Να ξεγελαστεί ο επαγγελματίας, ο πολίτης κτλ και να καταθέσει χρήματα εκεί που δεν πρέπει. Ή το ακόμη πιο συνηθισμένο, να δώσει προσωπικά δεδομένα (τραπεζικούς λογαριασμούς κτλ) προκειμένου να του γίνει κατάθεση.

Ενώ στην πραγματικότητα θα συμβεί το αντίθετο. Οι Καβαλιώτες αναφέρουν συνεχώς τέτοια τηλεφωνήματα ή τέτοιου περιεχομένου e mail. Είναι ο… σύγχρονος τρόπος εξαπάτησης από επιτήδειους. Οι οποίοι ποντάρουν στην αφέλεια του στόχου τους προκειμένου να κερδίσουν όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα.

Για αυτό και χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Ειδικά όταν τηλεφωνούν άγνωστοι, οι οποίοι προσποιούνται ότι είναι γνωστοί. Ή όταν τηλεφωνούν δήθεν για καλό σκοπό και εκ μέρος κάποιου γνωστού. Πολύ περισσότερο πελάτη (αν πρόκειται για επιχείρηση, κατάστημα, εταιρία). Χθες μάλιστα αποκαλύφθηκε ότι στο κόλπο εμπλέκουν και την εταιρία του φυσικού αερίου.

Με αποτέλεσμα η ΔΕΔΑ ΑΕ να ανακοινώσει τα ακόλουθα:

«Υπογραμμίζεται ότι η ΔΕΔΑ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας κατασκευής εσωτερικής εγκατάστασης και δεν κατευθύνει ποτέ τους πελάτες σχετικά με την επιλογή μηχανικού ή παρόχου φυσικού αερίου.

Η μόνη σχετική αρμοδιότητα της ΔΕΔΑ αφορά τη θεώρηση μελέτης εσωτερικής εγκατάστασης, η οποία υποβάλλεται από τον μηχανικό της επιλογής του πελάτη. Τέσσερις συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης.

Η ΔΕΔΑ απαγορεύεται να υποδεικνύει στους πελάτες της μηχανικούς ή/και παρόχους φυσικού αερίου. Τα e mails των εκπροσώπων μας έχουν πάντοτε την κατάληξη @deda.gr. Η ΔΕΔΑ δεν συνεργάζεται με κανέναν μηχανικό που αναλαμβάνει τη μελέτη ή/και την κατασκευή μιας εσωτερικής εγκατάστασης.

Η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται αποκλειστικά από το τοπικό γραφείο της κάθε πόλης (Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Ξάνθη & Δράμα) ή από το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας 216 2000 401.

Σε περίπτωση που σας προσεγγίσουν άτομα, τα οποία δηλώνουν συνεργάτες μας, παρακαλούμε να απευθυνθείτε άμεσα είτε στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΔΑ είτε στα τοπικά μας γραφεία, ώστε  να ενημερωθείτε από το αρμόδιο προσωπικό της εταιρείας μας σχετικά με τη διαδικασία της σύνδεσης του ακινήτου σας με το δίκτυο διανομής της ΔΕΔΑ».

Προηγούμενο άρθρο

 «Να μην γίνουν οι παιδικοί σταθμοί παιδοφυλακτήρια»

Επόμενο άρθρο

Πολύς κόσμος και αρκετά κρούσματα με το Balmoral