Dark Mode Light Mode

Απόφαση Τοψίδη για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας ΑΜΘ μέσω του ΕΣΠΑ

Με χρήματα του νέου προγράμματος ΕΣΠΑ θα γίνει κι αυτήν την φορά η τουριστική προβολή στην ΑΜΘ.

Η απόφαση του Χριστόδουλου Τοψίδη υπογράφηκε την Παρασκευή 1η Μαρτίου κι είναι συνέχεια προηγούμενης ίδιας δράσης από το προηγούμενο ΕΣΠΑ. Η απόφαση αναφέρει ότι θα συνεχιστούν δράσεις που έγιναν. Θα υλοποιηθούν όσες είναι σε εκκρεμότητα. Ο προϋπολογισμός των δράσεων φθάνει στο ποσό των 4,5 εκ ευρώ.

Στόχος είναι:

«Η προτεινόμενη πράξη συνιστά ένα ολοκληρωμένο σύνολο δράσεων, οι οποίες αποσκοπούν στην αναβάθμιση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στο πλαίσιο της πράξης θα λάβουν χώρα, δράσεις προώθησης σε εν δυνάμει επισκέπτες της περιοχής τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος και συγκεκριμένα: παραγωγή προωθητικών βίντεο, εντύπων και φωτογραφιών, ψηφιακές αλλά και έντυπες καμπάνιες τουριστικής προώθησης σε Ελληνικά και διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης, παραγωγή ψηφιακών προωθητικών εφαρμογών για υπολογιστές και φορητές συσκευές, φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης, προωθητικά δώρα, καθώς και συμμετοχή σε εκθέσεις εξωτερικού αλλά και σε διεθνώς αναγνωρισμένες εκδηλώσεις και workshops προώθησης τουριστικών προϊόντων».

Στα πλαίσια του Υποέργου 1, θα υλοποιηθούν τα παρακάτω Πακέτα Εργασίας:

  • Τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής.
  • Παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης καθώς και τηλεοπτικών σποτ.
  • Επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται τόσο σε επαγγελματίες του τουρισμού όσο και σε επισήμους.
  • Κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας.
  • Δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος.
  • Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση).
  • Ηλεκτρονική καμπάνια στο internet, στα κυριότερα social media καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμηση).
  • Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδος.
  • Σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού ο οποίος θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού.
  • Συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού, τόσο εντός Ελλάδος όσο και στο εξωτερικό.
  • Οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam & press trips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης.
  • Κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (πχ internet, κινητές συσκευές, εφαρμογές virtual reality κλπ).
  • Παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής. Διενέργεια ερευνών με στόχο την αποτύπωση και αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής.

Στο πλαίσιο του Υποέργου 2, θα λάβει χώρα η συμμετοχή της Περιφέρειας ΑΜΘ στις παρακάτω εκθέσεις εσωτερικού και εξωτερικού (ενδεικτικά): 1 Vakantie BEURS, Ουτρέχτη, Ολλανδία, 2.Holiday Spa Σόφια, Βουλγαρία, 3 IFT, Βελιγράδι, Σερβία, 4 TTR, Βουκουρέστι, Ρουμανία, 5 ΙΤΒ, Βερολίνο, Γερμανία, 6 ΜΙΤΤ, Μόσχα, Ρωσία, 7 Ταξίδι, Λευκωσία, Κύπρος

8 Greek Travel Show, Αθήνα, 9 IFTM TOP RESA, Παρίσι, Γαλλία, 10 ΔΕΘ, Θεσσαλονίκη, 11 Birdfair, Λέστερ, Αγγλία, 12 Tour Natur, Ντίσελντορφ, Γερμανία, 13 World Travel Show, Βαρσοβία, Πολωνία, 14 WTM Λονδίνο, Αγγλία, 15 Philoxenia, Θεσσαλονίκη, 16 Prowein, Ντίσελντορ, Γερμανία, 17 Fruit Logistica, Βερολίνο, Γερμανία, 18 Sial, Παρίσι, Γαλλία, 19 Anuga, Κολωνία, Γερμανία, Natural & Organic, Λονδίνο, Αγγλία, 21 Alimentaria, Βαρκελώνη, Ισπανία, 22 Food expo, Αθήνα, 23 Detrop, Θεσσαλονίκη, 24 Πανέβρια Αγροτική Έκθεση, Φέρρες, 25 Kavala Expo, Καβάλα, 26 Πανελλήνια Γενική Έκθεση Ξάνθης, Ξάνθη, 27 Alexpo, Αλεξ/πολη,28 Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση ΑΜΘ, Κομοτηνή.

Προηγούμενο άρθρο

Υπηρεσία Καθαριότητας: Στηρίζεται πάντα στο εποχιακό προσωπικό

Επόμενο άρθρο

Η εκδήλωση και η επόμενη γενική συνέλευση των μελών της Στέγης