Dark Mode Light Mode
Πολλές οι νέες οικοδομικές άδειες στη Θάσο
Απόλυτα σίγουρη η Ευαγγελία Δρακονάκη για το ορθό της πρότασης περί της πιάτσας των ταξί
Το μήνυμα του Δημήτρη Παπουτσή στον Νίκο Ανδρουλάκη

Απόλυτα σίγουρη η Ευαγγελία Δρακονάκη για το ορθό της πρότασης περί της πιάτσας των ταξί

Την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνει στο Δημαρχείο η καθοριστική και απαραίτητη συζήτηση για το μέλλον της πιάτσας των ταξί στην πλατεία Καπνεργάτη.

Θα εξεταστεί στη λεπτομέρεια της η γνωστή πρόταση του σωματείου των ταξί, η πιάτσα να μετακινηθεί ελαφρώς και στο εσωτερικό του Δημοτικού Κήπου. Η κ. Δρακονάκη που ασχολήθηκε με το θέμα το 2018, ως αντιδήμαρχος τότε, είναι απολύτως σίγουρη.

Η λύση είναι εφικτή, νόμιμη και μπορεί να εφαρμοστεί. Αυτό το δήλωσε στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, το επανέλαβε το πρωί της Τετάρτης μιλώντας στην Πρωινή.

Η συνέντευξη

Ερ: Η πρόταση του σωματείου των Ταξί μπορεί να εφαρμοστεί; Είναι εφικτή; Μπορεί να γίνει πραγματικότητα;

Απ: Μπορεί να γίνει. Ήταν μια πρόταση, μια λύση, η οποία είχε εντοπιστεί και είχε μελετηθεί. Όχι σε επίπεδο τοπογραφικού. Σε επίπεδο πραγματικότητας. Στην ουσία επί της κατάστασης της δεδομένης εκείνης της περιοχής. Μπορεί να υλοποιηθεί. Είναι μια λύση η οποία εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό αλλά φυσικά και τους οδηγούς των ταξί. Εξασφαλίζει την ασφάλεια στην ουσία των χρηστών των οχημάτων και των οδηγών. Είναι κάτι που φωνάζουν συνέχεια οι επαγγελματίες.

Ερ: Είναι νόμιμη; Μήπως υπάρξουν προβλήματα π.χ. με τον ΟΤΕ;

Απ: Το κτίριο του ΟΤΕ καταλαμβάνει το 100% του οικοπέδου του. Δεν έχει ένα υπόλοιπο χώρο ως ακάλυπτο του οικοπέδου ο οποίος θίγεται.

Σίγουρα πρέπει να ενημερωθούν κάποιοι υπεύθυνοι του ΟΤΕ αλλά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όσον αφορά τη λειτουργία του κτιρίου. Αυτή η πιάτσα είναι η μεγαλύτερη της Καβάλας. Οι επαγγελματίες μας είπανε ότι εξυπηρετούν περίπου 800 άτομα την ημέρα.

Ερ: Με τα καινούργια δεδομένα μικραίνει αυτή η πιάτσα;

Απ: Νομίζω μικραίνει αλλά πάρα πολύ λίγο. Ίσως κατά 1-2 οχήματα. Τα οποία όμως καλύπτονται αφού ούτως ή άλλως θα υπάρχει μια συνεχόμενη ροή.

Είναι μια λύση η οποία συζητήθηκε από το 2018.  Όταν τότε μέχρι να ευδοκιμήσει η αναθεώρηση του σχεδίου, είχαμε μια υποχρεωτική παύση της έναρξης των εργασιών στην πλατεία Καπνεργάτη. Τότε υπήρχε χρόνος να το κουβεντιάζουμε. Κάθε φορά το σωματείο των εργαζομένων με αυτή τη λύση συζητούσε με το Δήμαρχο. Δεν ήταν άγνωστο το σενάριο στη διοίκηση. Απλά πολύ σωστά τη Τεχνική Υπηρεσία ζήτησε από το σωματείο να εφαρμόσει, να αποτυπώσει την πρόταση αυτή πάνω σε ένα τοπογραφικό διάγραμμα. Και πάρα πολύ σωστά το σωματείο το έκανε αυτό. Προσπαθούμε να βρούμε μια λύση, λαμβάνοντας υπόψη τη υφιστάμενη κατάσταση.  Στο Δημοτικό Συμβούλιο όπως ειπώθηκε, δεν αναγράφεται πουθενά και ρητά ότι απαγορεύεται σε τμήμα πεζόδρομου η πιάτσα των ταξί. Αν θέλουμε να το λύσουμε και να το συζητήσουμε σε αυτό το επίπεδο, σας πληροφορώ ότι τμήμα της Βενιζέλου που βρίσκεται ανάμεσα στις σημαίες στο Δημοτικό Κήπο και στο πάρκινγκ της Ροδόπης δεν υπάρχει! Δεν υπάρχει, δεν εμφανίζεται ο δρόμος. Θα πρέπει και εκεί να γίνει αναθεώρηση του σχεδίου.

Ερ: Τελικά αυτή η λύση για την πιάτσα μπορεί εύκολα να υλοποιηθεί;

Απ: Μπορεί να υλοποιηθεί και μάλιστα με ελάχιστο κόστος παρεμβάσεων. Να βγούμε από το αδιέξοδο και δεν θίγεται καθόλου μα καθόλου η επιφάνεια παρέμβασης και υλοποίησης του χρηματοδοτούμενου έργου για τη δημιουργία πεζοδρόμου.

Προηγούμενο άρθρο

Πολλές οι νέες οικοδομικές άδειες στη Θάσο

Επόμενο άρθρο

Το μήνυμα του Δημήτρη Παπουτσή στον Νίκο Ανδρουλάκη