Πριν λίγους μήνες η ναυτιλιακή εταιρία SEA JET, που δραστηριοποιείται κυρίως στον Αργοσαρωνικό, στα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες, αδειοδοτήθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Αυτή τη φορά για το δρομολόγιο για το οποίο πήρε άδεια, συνέδεε τον Πειραιά, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, με το λιμάνι της Καβάλας. Η εντυπωσιακή ανακοίνωση που χαροποίησε τους Καβαλιώτες έκανε λόγο για καθημερινά δρομολόγια, όπως προαναφέραμε με αποτέλεσμα, εφόσον αυτά υλοποιούνταν θα εξασφαλίζονταν η καθημερινή γρήγορη σύνδεση της Καβάλας, όχι μόνο με τη Μυτιλήνη, αλλά και μ΄ άλλα νησιά του Αιγαίου. Το σενάριο ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό. Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στις 17 Μαΐου, την ερχόμενη Παρασκευή, η ίδια εταιρία επανέρχεται ζητώντας να αποδρομολογηθεί όλο το σχέδιο που είχε λάβει έγκριση στη διάρκεια του προηγούμενου χειμώνα.
Η αίτηση αποδρομολόγησης αναφέρεται ξεκάθαρα πια στα θέματα ημερήσιας διάταξης στη συνεδρίαση του συμβουλίου. Ήταν μία αναμενόμενη εξέλιξη, που φημολογούνταν και στο λιμάνι της Καβάλας, εδώ και αρκετό καιρό.
Η εταιρία πίστευε ότι θα εξυπηρετούσε με τα καθημερινά δρομολόγια και τα ην ροή των προσφύγων από την Τουρκία στα νησιά του Βορείου Αιγαίου, στη συνέχεια στο χερσαίο τμήμα της χώρας. Εφόσον υπάρχει και τηρείται η συμφωνία για τους πρόσφυγες, οι οποίοι παραμένουν στην Τουρκία, η εταιρία υποχωρεί, ανακαλώντας τα σενάρια και τα σχέδια που η ίδια είχε προτείνει. Κατόπιν τούτου για το καλοκαίρι του 2016, κυρίαρχη εταιρία στη γραμμή του Βορείου Αιγαίου, σε σχέση με το λιμάνι της Καβάλας, θα είναι η εταιρία Hellenic Seaways, με ιδιαίτερα τακτικά δρομολόγια από Καβάλα προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και το αντίστροφο.
Αναμένεται το αίτημα της εταιρία Sea Jet να γίνει δεκτό και έτσι επισήμως στις 27 Μαΐου, δεν θα υφίσταται το πρόγραμμα δρομολογίων που κατά άλλα επρόκειτο ν΄ αρχίσει την 1η Ιουνίου.
Εκτιμήσεις όσων γνωρίζουν το τι γίνεται στις θαλάσσιες συγκοινωνίες, στη χώρα μας, αναφέρουν ότι τελικά δεν θα υλοποιηθεί το άλλο φιλόδοξο σχέδιο, του υπουργείου, για σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με την Σαμοθράκη και την Αλεξανδρούπολη.
Ναι μεν κατατέθηκε πρόταση, υπάρχει όμως τόσο μικρό ενδιαφέρον από πλευράς επιβατών που η πρόταση δεν θα υλοποιηθεί ποτέ, μιας και η γραμμή θα ήταν επιδοτούμενη.
—