Dark Mode Light Mode

Ασφαλτόστρωση για χάρη των πλευρικών διοδίων!

Παρά την αυξημένη κινητικότητα αυτών των ημερών στον κόμβο του νέου λιμανιού στην Εγνατία οδό, αργούν όπως φαίνεται να λειτουργήσουν τόσο τα πλευρικά διόδια στο σημείο όσο και τα μετωπικά.

Που βρίσκονται εκτός κόμβου, αλλά σε μικρή απόσταση από αυτόν. Η Εγνατία Οδός έκανε και χθες εργασίες ασφαλτόστρωσης στο σημείο των πλευρικών διοδίων, έχοντας κλειστό τον κόμβο όσον αφορά την έξοδο από την Εγνατία και την είσοδο σε αυτήν.

Μπροστά της υπάρχουν πολλές ακόμη εργασίες που πρέπει να γίνουν. Εκτιμήσεις με ακρίβεια δεν μπορούν να υπάρξουν. Έτσι όλα τα ήδη αναφερθέντα διόδια θα περιμένουμε να λειτουργήσουν εντός του Θέρους. Αλλά μάλλον μετά τον Ιούνιο.

Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης που τελειώνουν άμεσα έχουν σχέση με τους κλάδους εισόδου- εξόδου στο δρόμο. Τα γνωστά σημεία στα οποία κατασκευάζονται πλευρικά διόδια. Αυτά προς το παρόν εμφανίζονται μόνο ως προς τις τσιμεντένιες τους βάσεις.

Θα πρέπει να γίνουν κι άλλα τεχνικά έργα (μπετά), τα ηλεκτρομηχανολογικά τους, πρέπει επίσης να μπουν κουβούκλια και στέγαστρα. Σε ακόμη πιο πρώιμη κατάσταση είναι τα μετωπικά διόδια. Μετά τον κόμβο και ανατολικότερα, στο ύψος της ΒΦΛ. Στο σημείο δεν έγινε καν στρώση νέας ασφάλτου και ενώ το έργο προχωρά πιο γρήγορα, θα πρέπει εκτός των άλλων να κατασκευαστούν (ή να μεταφερθούν προκάτ) σπίτι ή σπιτάκια προσωπικού.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι ανατολικά και κοντά στην είσοδο της πόλης πρόκειται να λειτουργήσουν μετωπικά διόδια αλλά και πλευρικά. Τα συγκεκριμένα έργα άργησαν αρκετά και δεν αποκλείεται να είναι από τα τελευταία που εκτελούνται στο δρόμο. Ειδικά μετωπικά διόδια, δεν φαίνεται να εκτελούνται σε άλλο σημείο της Εγνατίας.

Η λειτουργία των διοδίων θα επηρεάσει όπως είναι φυσικό και αυτούς που θα βγαίνουν από το δρόμο προκειμένου να μπαίνουν στην Καβάλα. Αυτό σήμερα γίνεται δωρεάν, σύντομα θα πρέπει να υπάρχει πληρωμή των πλευρικών διοδίων. Οι δε διερχόμενοι, θα πληρώνουν μόνο τα μετωπικά διόδια.

Η κατασκευή πλευρικών διοδίων στον κόμβο του νέου λιμανιού άρχισε το 2019. Παρουσίασε διάφορα προβλήματα και μεγάλη καθυστέρηση. Αρχικά στηρίζονταν στη λειτουργία μετωπικών διοδίων στην Παράκαμψη.

Όταν αυτό άλλαξε, άλλαξε και ο σχεδιασμός των πλευρικών διοδίων που μπήκαν σε νέα φάση από το 2020. Πάλι υπήρξαν καθυστερήσεις. Όσον αφορά τα μετωπικά διόδια στο ύψος της ΒΦΛ, το έργο άρχισε περίπου πριν από έναν χρόνο. Κι αυτό ωστόσο είχε προβλήματα και καθυστερήσεις. Το τελευταίο διάστημα εκτελείται κανονικά και καθημερινά.

Προηγούμενο άρθρο

Η ΕΤΑΔ νοικιάζει παραλίες σε Θάσο, Νέα Πέραμο και Τούζλα

Επόμενο άρθρο

Προβολή της Νέας Περάμου σε γνωστή εκπομπή της ΕΤ3