Ενδιαφέρουσες συναντήσεις με το Δήμαρχο Θόδωρο Μουριάδη έγιναν χθες το μεσημέρι στο γραφείο του στο Δημαρχείο.
Συζητήθηκαν θέματα κυκλοφοριακά, αρμοδιότητας του Αστικού ΚΤΕΛ και της αγοράς σε δύο ραντεβού του Δημάρχου με τα σωματεία των συνταξιούχων, τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ και τη νέα διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου. Η συνάντηση με τον Εμπορικό σύλλογο ήταν πιο εύκολη, πιο απλή.
Συμφωνήθηκε η στήριξη της Λευκής Νύχτας που θα γίνει την Παρασκευή 5 Μάη, υπήρξαν παρατηρήσεις επί γνωστών προβλημάτων στο κέντρο της πόλης. Το παρκάρισμα, η είσοδος φορτηγών και δικύκλων στους πεζόδρομους κτλ. Δήμος Καβάλας και Εμπορικός Σύλλογος θα συνεχίσουν τη μεταξύ τους καλή συνεργασία ενώ ο σύλλογος θα συνεχίσει να πιέζει ώστε να είναι πιο εύκολη η κίνηση των καταναλωτών στους εμπορικούς δρόμους.
Τα σωματεία των συνταξιούχων ζήτησαν από το Δήμο (και το Αστικό ΚΤΕΛ) περισσότερα δρομολόγια των λεωφορείων. Ειδικά τις απογευματινές ώρες και ειδικότερα για τις πιο απομακρυσμένες συνοικίες της Καβάλας. Δόθηκε έτσι αφορμή να επανέλθει το γνωστό από το πρόσφατο παρελθόν σενάριο οικονομικής στήριξης του Αστικού ΚΤΕΛ από το Δήμο Καβάλας.
Το επόμενο διάστημα το Αστικό θα επιχορηγηθεί με ποσό 50.000 ευρώ ώστε και εξ αυτού του λόγου να αυξήσει συγκεκριμένα απογευματινά δρομολόγια προς συγκεκριμένες συνοικίες. Το τεχνικό μέρος της συμφωνίας έχει κι αυτό σχεδόν συμφωνηθεί. Τι ακριβώς θα περιλαμβάνει. Βέβαια το ζήτημα είναι ευρύτερο αφού τα οικονομικά προβλήματα του Αστικού ΚΤΕΛ δεν μπορεί να βελτιώσει μια επιχορήγηση μόνο.
Ο κ. Μουριάδης είπε ότι τα χρήματα μπορεί να είναι περισσότερα και να δίδονται σε ετήσια βάση, προερχόμενα από τα έσοδα της εφαρμογής της νέας ελεγχόμενης στάθμευσης. Άλλωστε, σημείωσε στις δηλώσεις του ο Δήμαρχος, ο Δήμος Καβάλας θέλει να στηρίξει την αστική συγκοινωνία ώστε να την επιλέγουν οι Καβαλιώτες και να μην κατεβαίνουν στο κέντρο με τα αυτοκίνητα τους.
Κι αυτό όσο σωστό κι αν ακούγεται, είναι ταυτόχρονα και δύσκολο. Πρέπει να αλλάξει μια ισχυρή νοοτροπία, η οποία στηρίζεται στα ιδιωτικά αυτοκίνητα και στη χρήση τους ακόμη και για τον πιο ασήμαντο λόγο. «Υπάρχει μείωση επιβατών και αύξηση των τιμών των καυσίμων», σημείωσε ο κ. Στράτος Μακρογιαννίδης, πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας. Οι εκπρόσωποι των συνταξιούχων θεωρούν απαράδεκτο συγκεκριμένες γραμμές της αστικής συγκοινωνίας να λειτουργούν μέχρι το μεσημέρι.