Dark Mode Light Mode
Στοίχημα: Τον πρώτο λόγο η Ντόρτμουντ
Χαρούμενος ο Νίκος Παναγιωτόπουλος για την επένδυση της Egnatia Aviation στο αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα (φωτογραφίες)
ΕΟΔΥ: 139 νέα κρούσματα στο Ν. Καβάλας

Χαρούμενος ο Νίκος Παναγιωτόπουλος για την επένδυση της Egnatia Aviation στο αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα (φωτογραφίες)

Μέσω συνέντευξης τύπου το μεσημέρι του Σαββάτου (2/4) σε χώρο του ξενοδοχείου Λούσυ, η εταιρία Egnatia Aviation παρουσίασε τα αναλυτικά σχέδια της επένδυσης της στο αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα.

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος που συμμετείχε στη συνέντευξη τύπου σχολίασε εκτός από την επένδυση κι όλα όσα προηγήθηκαν ώστε το παλαιό αεροδρόμιο να νοικιαστεί για τα επόμενα 40 χρόνια από την τοπική εταιρία. Στη συνέντευξη τύπου την Egnatia Aviation εκπροσώπησαν οι κύριοι Ζωγραφάκης και Λυμπεράκης.

Μίλησε επίσης ο πρόεδρος του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας κ. Δημήτρης Μιχαλολιάκος. Ο διαγωνισμός έγινε από το ταμείο, στην ιδιοκτησία του οποίου ανήκει το αεροδρόμιο. Όσοι παρακολούθησαν τη συνέντευξη τύπου ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης Αλέξης Πολίτης, ο Δήμαρχος Θόδωρος Μουριάδης, ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Αμυγδαλεώνα κ. Δημήτρης Πουρσαϊτίδης. Η αίθουσα φιλοξένησε συνεργάτες του κ. Παναγιωτόπουλου, στελέχη της εταιρίας Egnatia Aviation, εκπρόσωποι της ΝΔ Καβάλας κτλ.

Ο κ. Λυμπεράκης που μίλησε πρώτος αναφέρθηκε σε έργο πνοής και ανάπτυξης κι ευχαρίστησε τον κ. Παναγιωτόπουλο. “Σαν βουλευτής, σαν φίλος και σαν Υπουργός το πίστεψε και το υποστήριξε. Αυτός κατάφερε να κάνει το όνειρο πραγματικότητα”, είπε. Παρουσιάστηκε βίντεο με τα σχεδιαζόμενα έργα.

Πάντως οι πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο ανακοινώθηκε ότι θα αρχίσουν εντός του Καλοκαιριού. Τα άλλα σημαντικά έργα της επένδυσης (κτίρια κτλ) θα έχουν προϋπολογισμό 5 εκ ευρώ και χρονικό ορίζοντα υλοποίησης 6 τουλάχιστον έτη. Η εταιρία αναφέρθηκε σε 150 θέσεις εργασίας και εκπαίδευση νέων πιλότων περίπου 400 ανά έτος. Προβλήθηκε βίντεο από τη σημερινή κατάσταση στο αεροδρόμιο, οι εγκαταστάσεις του οποίου είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Ταυτόχρονα μέσω μακετών προβλήθηκαν οι νέες εγκαταστάσεις που όπως όλοι κατάλαβαν θέλουν το χρόνο τους και θα γίνονται τμηματικά.

Ο κ. Ζωγραφάκης αναφέρθηκε σε ένα “αεροδρόμιο διαμάντι” όπως θα μετατραπεί αυτό του Αμυγδαλεώνα. Ο κ. Μιχαλολιάκος χαρακτήρισε την εκδήλωση ιστορική, δήλωσε χαρούμενος που θα αξιοποιηθεί το αεροδρόμιο , μνημόνευσε τα έσοδα που θα υπάρξουν από την πληρωμή του ενοικίου που αρχικά ορίστηκε στα 15.000 ευρώ το μήνα. Με διετή περίοδο χάριτος”.

Το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα θα ξαναγράψει ιστορία” είπε χαρακτηριστικά.  Ο Νίκος Παπαγιώτοπουλος αμέσως σημείωσε:  “Η υπόθεση δεν είναι χθεσινή. Είναι πολύ παλιά. Η σημερινή εκδήλωση είναι ουσίας και όχι μια επικοινωνιακή φιέστα. Πρόκειται για την πρώτη παραγωγική επένδυση στον τόπο εδώ και καιρό”.

Αναφέρθηκε στο πρώτο ενδιαφέρον της εταιρίας για το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα, το 2012. “Τους συγχαίρω για την επιμονή και το πείσμα τους” είπε κι αναφέρθηκε σε προβλήματα που έπρεπε να ξεπεραστούν μέχρι την τελική συμφωνία. Τους όρους της σύμβασης, τους όρους της Fraport και φυσικά τα προβλήματα από την πανδημία.

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος είπε επίσης: ” Η προοπτική είναι τεράστια. Με πυρήνα το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα η περιοχή μετατρέπεται σε κέντρο αεροπορικής δραστηριότητας. Με αυτήν την αξιοποίηση θα μπορούσαμε να τρέξουμε μαζί με τους φορείς της περιοχής και τον θεσμό του αεροπορικού σόου. Με ακόμη καλύτερες προϋποθέσεις.

Πρέπει να χαιρόμαστε, είναι μια επένδυση πραγματική για τον τόπο μας”. Ο κ. Λυμπεράκης στο τέλος της συνέντευξης τύπου θυμήθηκε το παρελθόν των προσπαθειών της εταιρίας για το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα και είπε: “Τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν (στο παρελθόν και σε προηγούμενες διαδικασίες) αποδείχθηκε ότι δεν ήταν προβλήματα αλλά προφάσεις”.

Προηγούμενο άρθρο

Στοίχημα: Τον πρώτο λόγο η Ντόρτμουντ

Επόμενο άρθρο

ΕΟΔΥ: 139 νέα κρούσματα στο Ν. Καβάλας