Πολλοί νόμιζαν ότι η αυξημένη κίνηση στο Ταχυδρομείο της Καβάλας αφορούσε μόνο την περίοδο των εορτών.
Κι έτσι έκαναν υπομονή. Το γεγονός το διέψευσε η πραγματικότητα και η καθημερινότητα. Κάθε μέρα στο Ταχυδρομείο Καβάλας υπάρχει μεγάλη αναμονή. Οι πελάτες πολλοί αλλά το προσωπικό λίγο.
Κάνει φιλότιμες προσπάθειες αλλά όπως αποδείχθηκε αυτό δεν είναι αρκετό. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία πρέπει να ενισχύσουν με περισσότερο προσωπικό το κατάστημα της Καβάλας κι αυτό πρέπει να συμβεί άμεσα.
Η κίνηση είναι αυξημένη κάθε μέρα. Οι πολίτες περιμένουν τη σειρά τους ακόμη και 1 ώρα. Καταστάσεις που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού. Πουθενά στην πόλη μας. Οι υπάλληλοι που εξυπηρετούν είναι- στην καλύτερη περίπτωση- 3. Αλλά κι αυτοί πρέπει να λάβουν άδειες, κάποιες φορές απουσιάζουν λόγω ασθένειας κτλ. Τότε τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα.
Οι υπάρχοντες εργαζόμενοι «επιστρατεύουν» την καλή τους διάθεση, προσπαθούν να εξυπηρετήσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται. Αυτό δεν λύνει το πρόβλημα. Σχεδόν ποτέ. Αν λοιπόν τα ΕΛΤΑ ενδιαφέρονται για τους πελάτες τους και δεν θέλουν να τους χάσουν ας κάνουν το απλό και αυτονόητο.
Να βρουν περισσότερο προσωπικό και για την Καβάλα. Σημειώνουμε κάτι ακόμη. Λόγω της μεγάλης αναμονής των πολιτών συχνά προκύπτουν φραστικά επεισόδια μεταξύ αυτών που περιμένουν και των εργαζόμενων. Φωνές και διαμαρτυρίες προς εργαζόμενους που όπως καταλαβαίνουμε δεν έχουν καμία ευθύνη επί του προβλήματος της έλλειψης προσωπικού στο κατάστημα.