Στον έλεγχο του Δημήτρη Ματεμτζή, έναν έμπειρο και καταξιωμένο μάνατζερ με θητεία σε κορυφαίους πολυεθνικούς ομίλους πέρασε η Intrafashion που διαχειρίζεται το δημοφιλές σήμα γυναικείας μόδας «Pink Woman».
Πρόκειται για μια εξέλιξη που όπως έγινε γνωστό κυοφορούνταν εδώ και πολλούς μήνες και διασφαλίζει την απρόσκοπτη συνέχεια και ανάπτυξη της εταιρείας σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ο Δημήτρης Ματεμτζής, μέχρι πρότινος διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρείας μίλησε στο mononews.gr για τους λόγους που τον οδήγησαν στην παραπάνω κίνηση καθώς και στην πορεία και τα σχέδια που έχει για την «επόμενη μέρα».
Όπως λέει, η απόφαση να αλλάξει πορεία και από στέλεχος… να γίνει επιχειρηματίας οφείλεται κυρίως σε δυο λόγους: πρώτον γιατί γνωρίζει από πρώτο χέρι και σε μεγάλο βάθος την κατάσταση και τις δυνατότητες της εταιρείας, μετά και τις διαρθρωτικές αλλαγές που υλοποίησε όντας τα τελευταία δυο χρόνια στη θέση του CEO και δεύτερον γιατί πιστεύει πως μια επένδυση σε παράξενες περιόδους, όπως αυτή που διανύουμε σήμερα μπορεί να αποδώσει ταχύτερα και με λιγότερο κόστος.
Ο κ. Ματεμτζής αποφεύγει να αναφερθεί στο τίμημα που κατέβαλε για την εξαγορά, λέγοντας πως δεσμεύεται από συμβόλαιο εμπιστευτικότητας, υπογραμμίζει ωστόσο πως έγινε με προσωπικά κεφάλαια.
Σπεύδει επίσης να τονίσει πως τη συμφωνία επικρότησαν εμμέσως πλην σαφώς και οι τέσσερις συστημικές τράπεζες, διατηρώντας ανέπαφες τις υφιστάμενες «γραμμές» της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον κ. Ματεμτζή, η εταιρεία παρά την αρνητική συγκυρία θα συνεχίσει κανονικά τον επενδυτικό σχεδιασμό, ο οποίος μεταξύ άλλων προβλέπει επέκταση του δικτύου καταστημάτων εντός και εκτός συνόρων.
Στόχος μέσα στους επόμενους δεκαοχτώ μήνες είναι να προστεθούν είκοσι νέα καταστήματα στην Ελλάδα (από 90 σήμερα να φθάσουν 110) και περίπου άλλα πέντε στο εξωτερικό. Συνολικά, μέσα σε ενάμιση χρόνο από σήμερα το δίκτυο αναμένεται να αριθμεί πάνω από 115 σημεία.
Πριν από περίπου είκοσι μέρες λειτούργησε ένα πολύ μεγάλο κατάστημα (flag ship) στο εμπορικό κέντρο «Smart Park» στα Σπάτα.
e-shop διεθνών προδιαγραφών
Έμφαση δίδεται και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, οι οποίες κατέγραψαν πρωτοφανή άνοδο την περίοδο της καραντίνας. Πρόσφατα, βγήκε στον «αέρα» η καινούρια πλατφόρμα, η οποία προετοιμάζονταν μεθοδικά για πάνω από εννέα μήνες.
Όπως λέει ο κ. Ματεμτζής πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση (μόνο το λογισμικό στοίχησε πάνω από 100 χιλ. ευρώ), η οποία χάρη στις προδιαγραφές που ενσωματώνει μπορεί να «σταθεί» επάξια και εκτός συνόρων.
Παράλληλα, για την καλύτερη υποστήριξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων αποφασίσθηκε να αποσπαστεί η αποθήκη του e-shop από τις υπόλοιπες αποθήκες που διατηρεί ο όμιλος στην Καβάλα και να μεταφερθεί σε αυτόνομο χώρο στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα.
Ο κ. Ματεμτζής κλείνοντας δηλώνει αισιόδοξος για τις δυνατότητες και την προοπτικές της εταιρείας, η οποία έχει καταφέρει να αυξήσει σημαντικά την απήχησή της.
Είναι ενδεικτικό πως μετά την άρση του lockdown και την επανεκκίνηση της οικονομίας στις 11 Μαϊού, οι πωλήσεις της «τρέχουν» με ρυθμούς ανάπτυξης 16% με 17%, όταν η υπόλοιπη αγορά στη συντριπτική πλειονότητά της καταγράφει μεγάλες απώλειες.
Who is Who
Ο όμιλος Intrafashion δραστηριοποιείται για περισσότερα από 16 χρόνια στον κλάδο της γυναικείας μόδας. Αριθμεί πάνω από 90 καταστήματα «Pink Woman» στην Ελλάδα ενώ διατηρεί και περίπου 10 καταστήματα σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, όπως η Κύπρος, η Μάλτα, το Κόσοβο κ.α., μέσω της μεθόδου Master Franchise.
Απασχολεί περισσότερα από 250 άτομα και ο ετήσιος κύκλος εργασιών της αγγίζει τα 30 εκατ. ευρώ.
πηγή:mononews.gr / Γιώργος Μανέττας