Η «Παράδοση χωρίς επαφή» στα περισσότερα καταστήματα είναι διαθέσιμη και για τις online αλλά και τις τηλεφωνικές παραγγελίες για πληρωμή με πιστωτική κάρτα και η διαδικασία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρχει επαφή ανάμεσα στο διανομέα και στον πελάτη.

Πώς λειτουργεί

Συγκεκριμένα, όταν ο διανομέας φτάνει με την παραγγελία, χτυπάει το κουδούνι της εξωτερικής εισόδου του σπιτιού του πελάτη, τον ενημερώνει ότι έφθασε και του ζητάει να κατέβει να παραλάβει. Στη συνέχεια ο διανομέας αφήνει την παραγγελία μέσα σε πλαστική σακούλα στην είσοδο. Όταν φτάσει ο πελάτης, ο διανομέας απομακρύνεται από την πόρτα και φεύγει, αφού ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία του.

Ήδη την υπηρεσία, εφαρμόζουν πολλές μεγάλες αλυσίδες φαστ φουντ, πιτσαρίες, σουβλατζίδικα αλλά και οι πλατφόρμες online delivery, ενημερώνοντας τους πελάτες τους με e-mail και sms σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθείται

Στα νέα δεδομένα λόγω κορονοϊού έχουν προσαρμοστεί τις τελευταίες εξάλλου και οι παραδοσιακές ταβέρνες και εστιατόρια, οι οποίες ξεκίνησαν να λειτουργούν υπηρεσίες delivery, ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να είναι ανοιχτές σύμφωνα με τα νέα μέτρα.

«Υπάρχει μία τάση αρκετών επιχειρήσεων στον κλάδο της εστίασης τις τελευταίες μέρες, να βάλουν υπηρεσία delivery προκειμένου να κρατήσουν ανοιχτά τα καταστήματά τους» λέει στο insider.gr, o πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων, Γιώργος Καββαθάς. Ο ίδιος ο κ. Καββαθάς, επισημαίνει πάντως ότι η υπηρεσία αυτή για μία επιχείρηση που δεν την διαθέτει ήδη, έχει κόστος λόγω των προσλήψεων και της προετοιμασίας που πρέπει να γίνει.

πηγή@insider.gr