Dark Mode Light Mode
Πιθανό sold out στην εκδήλωση όπερας του CosmoClassical το προσεχές Σάββατο!
Δεν αυξήθηκε το ρεύμα που πληρώνει η ΔΕΥΑΚ στη ΔΕΗ – Μεγάλη αλλαγή στον τρόπο πληρωμής των λογαριασμών των πελατών
Μία ακόμη αθώωση επαγγελματία της εστίασης για παράβαση μετά από έλεγχο της Αστυνομίας

Δεν αυξήθηκε το ρεύμα που πληρώνει η ΔΕΥΑΚ στη ΔΕΗ – Μεγάλη αλλαγή στον τρόπο πληρωμής των λογαριασμών των πελατών

Σε συνέχεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας την Πέμπτη, ο κ. Απόστολος Χρόνης σχολίασε το περιεχόμενο της. Αυτό έγινε σε συνέντευξη του το πρωί της Παρασκευής. Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ είπε στην Πρωινή ότι οι συνεδριάσεις είναι μακρόσυρτες, κουράζουν και ταλαιπωρούν.

Για αυτόν τον λόγο και διαδικτυακά δεν τις παρακολουθούν οι συμπολίτες, συμπλήρωσε. Διαφώνησε με την παρατήρηση το γεγονός να οφείλεται στον Κλεισθένη. Δηλαδή στο ότι στο Δημοτικό Συμβούλιο η διοίκηση είναι μειοψηφία. Αντίθετα είπε ότι το πρόβλημα οφείλεται στα πρόσωπα. Είναι ζήτημα προσώπων, είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα νέα της ΔΕΥΑ Καβάλας. Μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Κατ’ αρχήν να σας πω ότι αναλύσεις στα λύματα γίνονται και σε αυτά της ΔΕΥΑΚ. Εννοώ τις αναλύσεις που κατά καιρούς ακούμε στα μέσα ενημέρωσης σχετικά με τον κορωνοϊό. Το έργο το έχει αναλάβει η Διεύθυνση Υγείας Καβάλας. Γιατί δεν περιλαμβάνονται στις γενικότερες ανακοινώσεις τα δικά μας αποτελέσματα, δεν το ξέρω. Εμείς δεν ξέρουμε τα αποτελέσματα. Τα ξέρει η Διεύθυνση Υγείας.

Τα δείγματα αυτά τα παίρνουν από την αρχή της πανδημίας. Κάθε εβδομάδα ή κάθε 15 μέρες περίπου. Ξέρω ότι τα στέλνουν σε ειδικό εργαστήριο. Σε σχέση με άλλα νέα της ΔΕΥΑ Καβάλας να σας πω τα εξής: Προχωράμε στο πρόγραμμα συντηρήσεων σε όλα τα αντλιοστάσια. Των λυμάτων. Και στην πόλη και στους οικισμούς. Στη Δ.Ε. Φιλίππων, στην Νέα Καρβάλη. Προχωράμε σε αντικαταστάσεις πολλών παλιών προβληματικών δικτύων. Ευτυχώς ως το τέλος του έτους έχουμε το απαραίτητο προσωπικό. Αυτό σημαίνει ότι έχουν περιοριστεί οι βλάβες σε μεγάλο βαθμό κι έτσι έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε αυτές τις παρεμβάσεις.

Προβληματισμός μεγάλος υπάρχει για τα οικονομικά. Κι αυτό γιατί είναι προβληματικά τα οικονομικά των συμπολιτών μας. Δεν είναι καλά. Από το δεύτερο 15νθήμερο του Οκτώβρη που αυξήθηκε και το κόστος ζωής των συμπολιτών, υπάρχει και το επιπλέον κόστος ενέργειας (θέρμανσης), υπάρχει μια υστέρηση στα έσοδα της ΔΕΥΑΚ. Το καλό μέχρι στιγμής είναι ότι δεν αυξήθηκε το ενεργειακό κόστος της δημοτικής επιχείρησης. Φαντάζομαι και για τις υπόλοιπες ΔΕΥΑ.

Νομίζω ότι η συγκεκριμένη αύξηση απορροφήθηκε από το Υπουργείο. Κι οι τελευταίοι λογαριασμοί (ρεύματος) που ήρθαν στη ΔΕΥΑΚ την προηγούμενη εβδομάδα δεν ήρθαν αυξημένοι. Ενώ στα σπίτια μας ήρθαν, στη ΔΕΥΑΚ κανείς λογαριασμός δεν είναι αυξημένος. Αυτό είναι θετικό. Σαφώς και δεν το περιμέναμε. Φοβόμασταν αντίθετα ότι θα έπρεπε να κάνουμε αυξήσεις στην τιμή του νερού εξ αυτού του λόγου. Ευτυχώς μέχρι σήμερα δεν έχουμε καμία αύξηση. Ο κ. Πέτσας είχε κάνει μια τέτοια ανακοίνωση στο συνέδριο της ΚΕΔΕ, ότι θα φροντίσει να απορροφήσει το κράτος την αύξηση του ενεργειακού κόστους και νομίζω ότι έγινε πράξη.

Τέλος για την εκκρεμότητα με το νερό των Φιλίππων, από την περασμένη Δευτέρα ετοιμάσαμε το έδαφος στο Βουνοχώρι για να κάνουμε γεώτρηση. Περιμένουμε άμεσα- σήμερα αύριο- το γεωτρύπανο. Αυτή η γεώτρηση θα διαρκέσει μόνο τρεις μέρες. Αρχίζουμε από εκεί για να προλάβουμε μια ενδεχόμενη κακοκαιρία. Αμέσως μετά κατεβαίνουμε στην περιοχή των Φιλίππων. Συνεχίζουμε εκεί την προηγούμενη γεώτρηση για άλλα 150 μέτρα. Συνολικά στα 390 μέτρα. Το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα. Συμπληρωματικά παίρνουμε δείγματα κάθε εβδομάδα από το νερό του χωριού των Φιλίππων. Όλα είναι κάτω του ορίου για τα νιτρικά.

Παρόλα αυτά η γνωστή απαγόρευση συνεχίζεται. Μόλις έρθει το γεωτρύπανο και μας δώσει θετικά αποτελέσματα από τη γεώτρηση, σε δύο με τρεις εβδομάδες θα φροντίσουμε να υπάρχει και νερό. Να μπαίνει μέσα στη δεξαμενή. Πριν τις γιορτές θα έχουμε αποτέλεσμα. Για τις ηλεκτρονικές πληρωμές να σας πω ότι από την 1η του νέου έτους αλλάζουμε το πρόγραμμα. Με το νέο πρόγραμμα θα γίνει αυτό.

Θα υπάρχει δηλαδή ένας ηλεκτρονικός κωδικός πληρωμής για κάθε πελάτη. Με στοιχεία που υπάρχουν οι εξοφλήσεις των λογαριασμών ηλεκτρονικά είναι σε ποσοστό 50 με 55%. Το υπόλοιπο είναι στο ταμείο. Πριν δύο χρόνια τα ποσοστά αυτά ήταν διαφορετικά. Στο τέλος του 2019 οι ηλεκτρονικές πληρωμές ήταν στο 10% περίπου».

Προηγούμενο άρθρο

Πιθανό sold out στην εκδήλωση όπερας του CosmoClassical το προσεχές Σάββατο!

Επόμενο άρθρο

Μία ακόμη αθώωση επαγγελματία της εστίασης για παράβαση μετά από έλεγχο της Αστυνομίας