Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Διοικητικού συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου κι όσων υποστήριξαν την ιδέα, με πρώτο και καλύτερο το Δήμο Καβάλας, αλλά και τη συμμετοχή και του Επιμελητηρίου, η πρώτη γιορτή της αγοράς στην πόλη μας δεν είχε επιτυχία. Κακά τα ψέματα η πρωτοβουλία δεν στηρίχθηκε από τους εμπόρους καταστηματάρχες, ο δε κόσμος, το καταναλωτικό κοινό είτε δεν κατέβηκε στην αγορά την Παρασκευή, είτε πίστεψε ότι επρόκειτο για «λευκή νύχτα». Βρέθηκε στα καταστήματα αργά το απόγευμα της Παρασκευής, στη λήξη του ωραρίου, όταν τα περισσότερα από αυτά έκλειναν. Λίγο κόσμο είχαν και οι παράλληλες εκδηλώσεις. Εξ αυτού του λόγου άρχισαν με μεγάλη καθυστέρηση.
Το πρώτο ωστόσο πρόβλημα αφορά την αντίδραση των επαγγελματιών, στην πρόσκληση του συλλόγου τους για μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές την Παρασκευή, έστω τις απογευματινές ώρες.
Μια βόλτα να έκανε κάποιος το απόγευμα της Παρασκευής θα διαπίστωνε ότι μόνο σ΄ ένα τμήμα της οδού Ομονοίας οι βιτρίνες είχαν σχετικές ανακοινώσεις προσφορών και εκπτώσεων, που σε λίγες περιπτώσεις έφταναν μέχρι σε ποσοστό 50 και 60%.
Η πλειοψηφία των καταστηματαρχών δεν έκανε το παραμικρό για να στηρίξει την εκδήλωση. Στις βιτρίνες δηλαδή πέρα από τα γνωστά προϊόντα και τις τιμές δεν υπήρχε καμιά ενημερωτική ανακοίνωση. Γενικά έλειψε μια αφίσα που θα έβαζε τον καταναλωτή στο κλίμα της εκδήλωσης. Ενδεχομένως οι επαγγελματίες να εμπιστεύτηκαν την τουριστική κίνηση επιλέγοντας να μην συμμετάσχουν επί της ουσίας στη γιορτή της αγοράς, πιστεύοντας ότι οι εκπτώσεις αυτή την περίοδο και οι προσφορές δεν τους συμφέρουν.
Στον Εμπορικό Σύλλογο υπάρχει προβληματισμός για την αντίδραση και τη συμπεριφορά των μελών του συλλόγου, παρόλα αυτά θα υπάρξει επιμονή στην ιδέα, η οποία του δρόμου θα επανέλθει δριμύτερη.
Η γιορτή της αγοράς προετοιμάστηκε με μεγάλη προσοχή από τον Εμπορικό Σύλλογο. Πολλοί πίστεψαν ότι αφορά την λειτουργία των καταστημάτων μόνο τις απογευματινές ώρες κι έτσι το πρωί της Παρασκευής η εικόνα των καταστημάτων ήταν η συνηθισμένη, χωρίς τίποτα το διαφορετικό.
Άλλοι εναπόθεσαν τις ελπίδες τους για τη λειτουργία των καταστημάτων το απόγευμα, όπου τα πράγματα δεν άλλαξαν ιδιαίτερα. Σημειώνουμε ότι ωστόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου η συζήτηση αναπτύχθηκε σε μεγάλο βαθμό, πρόθυμοι επαγγελματίες δήλωναν τις προσφορές τους σε όλα τους τα είδη ή σε συγκεκριμένα είδη. Παρόλα αυτά υπήρχαν περιπτώσεις που όταν κάποιος διάβαζε το μήνυμα και βρίσκονταν στο κατάστημα δεν συναντούσε την κατάσταση την οποία περίμενε.