Dark Mode Light Mode

Δεν βγήκε άκρη στη χθεσινή σύσκεψη για τα δρομολόγια των φέρι μποτ

Με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Θόδωρου Μαρκόπουλου πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι συνάντηση όπου συζητήθηκε το θέμα των δρομολογίων των φέρι μποτ. Αν και εξηγήθηκε ότι θα συζητούνταν και η γραμμή της Κεραμωτής, τελικά οι συμμετέχοντες απασχολήθηκαν με τη γραμμή του Πρίνου. Ειδικότερα με τα δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου. Στη διάρκεια της κουβέντας ειπώθηκε ότι τον Μάη τα δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου γίνονται 5 και το Καλοκαίρι 8!

Στο ίδιο τραπέζι έκατσαν και συζήτησαν ο Θ. Μαρκόπουλος, η Δήμαρχος Δήμητρα Τσανάκα, οι 3 κυβερνητικοί βουλευτές, ο εκπρόσωπος του Νίκου Παναγιωτόπουλου κ. Απόστολος Παυλίδης, ο αντιδήμαρχος της Θάσου Μπάμπης Πεταμίδης. Εκ μέρους των εταιριών δεν ήταν κανείς πλοιοκτήτης. Κάθε μια εταιρία είχε δύο (ΑΝΕΘ, Μητσόπουλος) και έναν εκπρόσωπο (Φιλιάγκος). Το γεγονός έπαιξε τον ρόλο του κι έτσι προτάθηκε η σύσκεψη να επαναληφθεί παρουσία αυτή την φορά των πλοιοκτητών.

Άκρη δεν βγήκε. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα δρομολόγια στον Πρίνο από τον Νοέμβρη και μετά αφού μέχρι τότε το τοπίο φαίνεται να είναι ρυθμισμένο. Οι βουλευτές επιμένουν σε αύξηση των δρομολογίων με πρωτοβουλία των ίδιων των εταιριών. Ο κ. Μαρκόπουλος ζητά να αποφασίζει αυτός και όχι το Σ.Α.Σ. για τα δρομολόγια (σε αυτό συμφωνούν μαζί του οι βουλευτές, λένε μάλιστα ότι η συγκεκριμένη αλλαγή δρομολογήθηκε νομοθετικά) ενώ οι εταιρίες ΑΝΕΘ και Μητσόπουλος κατηγορούν τον κ. Φιλιάγκο ως αποκλειστικό υπεύθυνο των προβλημάτων.

Φέρονται να υποστήριξαν χθες ότι συμφωνούν με αύξηση των δρομολογίων στη γραμμή του Πρίνου αλλά τους δημιουργεί εμπόδια η τρίτη εταιρία! Απ’ την άλλη πλευρά ισχυρίζονται ότι αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Στην έναρξη της σύσκεψης ο Αντιπεριφερειάρχης επιμένοντας στην μεταφορά της αρμοδιότητας απόφασης των δρομολογίων στην τοπική αυτοδιοίκηση, είπε ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο «… δεν θα πρέπει να επιβληθεί εξοντωτικό πρόγραμμα δρομολογίων που θα χρεοκοπήσει τις εταιρίες».

Η συζήτηση είχε τις εντάσεις της αλλά σε γενικές γραμμές ήταν ήρεμη και πιθανόν χρήσιμη. Ο εκπρόσωπος του κ. Φιλιάγκου υποστήριξε ότι από τις 15 Μάη η εταιρία θα έχει και το δεύτερο πλοίο διαθέσιμο ώστε με ένα επιπλέον φέρι μποτ να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο δρομολογίων και τον Χειμώνα.

«Θα επιβληθούν κυρώσεις»

Πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Θ. Μαρκόπουλο, σύσκεψη σχετικά με τα δρομολόγια από την Κεραμωτή και την Καβάλα, για τον Λιμένα και τον Πρίνο της Θάσου. Πριν τη σύσκεψη ο βουλευτής Γιώργος Παπαφιλίππου, ρωτήθηκε αν η πρόσφατη διακοπή των δρομολογίων στη γραμμή του Πρίνου, από την Πρωταπριλιά και για 4 συνολικά ημέρες, θα δημιουργήσει συνέπειες για τους υπεύθυνους. Απάντησε ότι θα υπάρξουν και διοικητικές παρεμβάσεις, εννοώντας τα πρόστιμα και σχηματισμό δικογραφίας για το ποινικό μέρος της υπόθεσης.

Η δήλωση Παπαφιλίππου αναφέρει τα εξής: «Ήδη οι κυρώσεις επιβάλλονται. Δηλαδή έχει κινηθεί και ποινική διαδικασία κι έχουν επιβληθεί πρόστιμα. Σε κάθε μη εκτέλεση δρομολογίου, ανεξάρτητα εάν το πληροφορείστε ή όχι, επιβάλλονται τα όσα προβλέπει ο νόμος. Αυτό είναι δεδομένο. Αλλά όμως δεν είναι αποτρεπτικό από το να επαναλαμβάνονται τέτοιου είδους φαινόμενα. Συνέβαιναν στο παρελθόν, συμβαίνουν τώρα κι εκτιμώ ότι θα συμβαίνουν και στο μέλλον».

Προηγούμενο άρθρο

Μπόλικα ψηφίσματα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου

Επόμενο άρθρο

Πόσο μπορεί να περιμένει λύση το Ίδρυμα «Αγία Μαρίνα»;