Η χθεσινή γιορτή του Αγίου Νικολάου ήταν γιορτή και για το σωματείο των Λιμενεργατών στην πόλη και το Νομό Καβάλας.
Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το σωματείο δεν πραγματοποίησε την καθιερωμένη εκδήλωση του στους χώρους του (κτίριο πίσω από το Τελωνείο) για λόγους που έχουν σχέση με τα μέτρα πρόληψης της πανδημίας και την τήρηση τους. Στο ραδιόφωνο της Πρωινής μίλησε ο πρόεδρος του σωματείου Νίκος Παρδαλίδης (φωτογραφία).
Αναφέρθηκε στην πορεία των λιμενεργατών το χρόνο που τελειώνει ενώ σχολίασε αρνητικά -για την εξέλιξη και την κίνηση στο νέο λιμάνι- τη δημιουργία και λειτουργία σύντομα σταθμού διοδίων. Ακριβώς έξω από αυτό.
Ο κ. Παρδαλίδης στην Πρωινή δήλωσε:
«Για το έτος που τελειώνει το 2021, είχαμε καλή δουλειά ως λιμενεργάτες. Στηριγμένη στο γεγονός ότι το νέο λιμάνι της Καβάλας έχει προοπτική. Πιστεύουμε ότι με την ιδιωτικοποίηση θα είναι καλύτερα. Αρκεί φυσικά ο νέος ιδιοκτήτης να μην αλλάξει όλα όσα μας αφορούν». Ο πρόεδρος του σωματείου αναφέρθηκε στην δημιουργία και λειτουργία διοδίων έξω από το νέο λιμάνι. Είπε δηλαδή ότι τα διόδια γίνονται σε ένα λάθος σημείο και ότι θα επηρεάσουν την κίνηση μεγάλων αυτοκινήτων προς και από το νέο λιμάνι «Φίλιππος Β’».
Σημείωσε ότι ακόμα και τα φορτηγά που δεν θα κινούνται ανατολικά, ακόμη κι αυτά θα πληρώνουν διόδια. Εννοώντας τα πλευρικά που θα υπάρχουν και θα λειτουργούν στον κόμβο του νέου λιμανιού. Εκτός -είπε χαρακτηριστικά- αν υπάρχει για αυτά τα οχήματα ειδικό τιμολόγιο. Ο πρόεδρος των λιμενεργατών για το ίδιο θέμα ζήτησε οι αρμόδιοι να το δουν από κοντά γιατί θα ανεβάσει όπως είπε το κόστος λειτουργίας του νέου λιμανιού. Χαρακτήρισε τη συνεργασία του σωματείου με τον Οργανισμό Λιμένα άψογη ενώ συμπλήρωσε ότι σχετικά με το παράνομο λιμάνι του Σταυρού Χαλκιδικής -το οποίο πολλές φορές το σωματείο κατήγγειλε- στο μεταξύ δεν έχει αλλάξει κάτι.
Οι λιμενεργάτες είναι 30 αυτοί που εργάζονται στο νέο λιμάνι της Καβάλας,10 στο λιμάνι της Κεραμωτής και 15 στο λιμάνι των Ελευθερών. Στο παρελθόν τα σωματεία ήταν δύο και οι λιμενεργάτες σαφώς περισσότεροι αλλά με τα νέα δεδομένα ο αριθμός τους έχει μειωθεί. Το σωματείο θεωρεί ότι αν ο ιδιώτης της ιδιωτικοποίησης όντως αναπτύξει περισσότερο το νέο λιμάνι τότε και οι λιμενεργάτες θα είναι περισσότεροι. Τέλος ο κ. Παρδαλίδης σημείωσε ότι αυτά που στηρίζουν τη λειτουργία του νέου λιμανιού είναι οι εξαγωγές μαρμάρων κατά πρώτο, κατά δεύτερο τα σιτάρια και τα λιπάσματα.