Dark Mode Light Mode

Διάκριση ομάδας μαθητών του 1ου Λυκείου Καβάλας

Τα έργα που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών, ο οποίος πραγματοποιήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά, έδωσε στη δημοσιότητα η οργανωτική επιτροπή.

Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στον Διαγωνισμό με τη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν πάνω στις Ανοιχτές Τεχνολογίες. Παιδιά από σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, εσπερινά σχολεία, σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, εργαστήρια και ανεξάρτητες ομάδες ρομποτικής, ακόμα και νηπιαγωγεία, εργάστηκαν ομαδικά για διάφορα έργα ανοιχτών τεχνολογιών.

Τα έργα των ομάδων που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για τη σύλληψη της ιδέας και την υλοποίησή της, καθώς και για τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής, χρήσης και διδασκαλίας τους, ώστε να μπορούν να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία.

Αναλυτικότερα, διακρίθηκαν:

* Στην Κατηγορία των Νηπιαγωγείων

– Το 1ο Νηπιαγωγείο Μουρικίου με τα έργα Το σεντούκι με τους θησαυρούς και Το Χωριό μου

* Στην Κατηγορία των Δημοτικών Σχολείων

– Η ομάδα Μικροί Χάκερ του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας με το έργο Αυτόματο αποχιονιστικό όχημα για τον καθαρισμό αυλών σχολείων.

– Η ομάδα RaiMakers του 17oυ Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας με το έργο Αυτόματη λειτουργία ισόπεδης διάβασης τρένου με το micro:bit.

– Η ομάδα Explorers του Δημοτικού Σχολείου της Ελληνογαλλικής Σχολής Jeanne d’Arc με το έργο Διαδραστικός Χάρτης.

– Η ομάδα Vlachata Team από το Δημοτικό Σχολείο Βλαχάτων με το έργο Έξυπνη Διάβαση Ζώων.

– Η ομάδα Μικροί προγραμματιστές από το 8ο Δημοτικό Παλαιού Φαλήρου με το έργο Αυτόνομο όχημα σε χώρο στάθμευσης.

* Στην Κατηγορία των Γυμνασίων

– H Ομάδα Real Inventors του 3ου Γυμνασίου Κερατσινίου με το έργο Το μπαστούνι του τυφλού.

– Η ομάδα A.Li.S. Team του Γυμνασίου Πολυκάστρου Ν.Κιλκίς με το έργο A.Li.S. -Μονάδα ελέγχου και διαχείρισης ηλεκτρικής ενέργειας σε σύστημα φωτισμού σχολικής αίθουσας.

– Η ομάδα Gym62 του 62ου Γυμνασίου Αθηνών με το έργο Fireman Αυτόνομο Όχημα Ανίχνευσης Θέσης Πυρκαϊάς.

– Η ομάδα Robuino του 8ου Γυμνασίου Περιστερίου με το έργο το Παιχνίδι ArduPlane και το χειριστηριό του.

– Η ομάδα Robotuiners του 4ου Γυμνασίου Καλαμάτας με το έργο Dancing robotuino.

* Στην κατηγορία των Λυκείων

– Η ομάδα Tech Wizards του 4ου ΓΕΛ Πετρούπολης με το έργο Oικιακός Αυτόνομος Διαχειριστής Φαρμάκων.

– Η ομάδα CSLAB3oGEL του 3ου ΓΕΛ Τρίπολης με το έργο Ψηφιακή Στροφή του Σχολείου.

– Η ομάδα Leros Basketball Arena του ΓΕΛ Λέρου με το έργο Leros Basketball Arena.

– H ομάδα Α1 του 5ου ΓΕΛ Νίκαιας με το έργο Ακόλουθος γραμμής.

– Η ομάδα Roboholics από το 1ο ΓΕΛ Καβάλας με το έργο Robot – Οδηγός για τυφλούς.

* Στην κατηγορία των ΕΠΑΛ

– Η ομάδα Ursa Robotics Team του 1ου ΕΠΑΛ Πρέβεζας με το έργο Έξυπνο σπίτι ανοιχτών τεχνολογιών.

– Η ομάδα Astrax Team του 5ου ΕΚ Ανατολικής Αττικής με το έργο BabySpy Monitor – Έξυπνη συσκευή παρακολούθησης παιδικού δωματίου.

– Η ομάδα InfoBot του 2ου ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου με το έργο Infobot.

– Η ομάδα SmartWiseOwl του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ιεράπετρας με το έργο SmartWiseOwl, Ο «Όμηρος» απαγγέλλει Ποίηση.

– Η ομάδα Διαστημική Ρομποτική του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ευόσμου με το έργο Ελεγχόμενη είσοδος και έξοδος στον χώρο του σχολείου με Arduino & Raspberry Pi.

* Στην Κατηγορία των IEK

– Η ομάδα MosqIOTes του ΔΙΕΚ Μεσολογγίου με το έργο Fielduino.

– Η ομάδα Smart Home του ΔΙΕΚ Αιγάλεω με το έργο Smart Home.

– H ομάδα Scary Detector του ΔΙΕΚ Αιγάλεω με το έργο Scary Detector.

* Στην Κατηγορία των ανεξάρτητων ομάδων

Από τις ανεξάρτητες ομάδες μαθητών δημοτικού:

– Η ομάδα Robots@ΜΕΤ με το έργο Ρομποτικό πλωτό όχημα για τον καθαρισμό δεξαμενών και σιντριβανιών.

– Η ομάδα Digilab Education – Μικροί Προγραμματιστές με το έργο Αυτόνομος Ρομποτικός Βραχίονας.

– Η ομάδα CoderDojo Votanikos με το έργο Ζώνη Βοηθείας.

Από τις ανεξάρτητες ομάδες μαθητών γυμνασίου:

– Η Ομάδα Ανοιχτών Τεχνολογιών Κέντρου Ρομποτικής Καλαμάτας με το έργο roboticsblindaid – Σύστημα Ειδοποίησης Ατόμων με Προβλήματα Όρασης.

– H Ομάδα LabTeam με το έργο Μέτρηση Συνθηκών Ζωής στην Τάξη.

Από τις ανεξάρτητες ομάδες με μαθητές λυκείου:

– Η ομάδα LabSTEMinators με το εργο Terminator.

Στη διεύθυνση https://robotics.ellak.gr μπορεί να δει κανείς αναλυτικά όλες τις ιδέες που υλοποίησαν οι μαθητές και διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης, ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία. (Πηγή alfavita.gr)

Προηγούμενο άρθρο

Εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης

Επόμενο άρθρο

ΚΚΕ Καβάλας : Όχι στο ξεπούλημα της Καλαμίτσας