Dark Mode Light Mode

Διαμαρτυρία επιβάτη φέρι μποτ για τα pos που δεν λειτουργούσαν

Λάβαμε την ακόλουθη διαμαρτυρία επιβάτη που την Πέμπτη ταξίδεψε από Λιμένα στην Κεραμωτή.

Τα στοιχεία του είναι στη διάθεση κάθε αρμόδιου.

Η διαμαρτυρία αναφέρει:  «Χτες το βράδυ στο εκδοτήριο του Λιμένα για Κεραμωτή και συγκεκριμένα το δρομολόγιο Άγιος Ραφαήλ (Κοινοπραξια Ε/Γ-Ο/Γ Πλοιων 9:15 στις 15.8.2019) θέλαμε 2 άτομα να πληρώσουμε με pos.

Η υπάλληλος προσπάθησε άλλα είπε ότι το ένα pos δεν δουλεύει και το άλλο δεν πιάνει. Μας είπε επίσης να κάνουμε τα παράπονά μας στη Vodafone. Μας ειρωνεύτηκε διότι απ’ ότι γνωρίζω οι τράπεζες δίνουν το pos..

Ο καιρός μέχρι εκείνη την ώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα για να μην πιάνει σήμα. Η υπάλληλος μας είπε ότι αν δεν έχουμε λεφτά δεν θα μπούμε στο καράβι.

Έτσι αναγκαστήκαμε και πληρώσαμε μετρητοίς. Μας είπε επίσης ότι ακόμη κι αν δεν είχαμε μετρητά, να πάμε στην τράπεζα να βγάλουμε! Αναγκάστηκα και το πλήρωσα με χρήματα.Είχα χρήματα απλά για πιο λόγω να μην πληρώνουμε με κάρτες;

Μας άκουσε και ένας κύριος και μας είπε ότι έχουμε δίκιο αλλά «… δεν τους ελέγχει κανείς». Κι αυτός ταξίδευε με το ίδιο καράβι.

Συμπέρασμα μου είναι ότι επειδή δεν τους ελέγχει κανείς, κάνουν ότι θέλουν. Που είναι οι αρμόδιοι να ελέγξουν;».

Προηγούμενο άρθρο

Υγρομόνωση στο κτίριο του Διοικητηρίου

Επόμενο άρθρο

Μάλλον η τελευταία συνεδρίαση όσων εξελέγησαν το 2014