Μια αποτελεσματική στρατηγική προώθησης της επιχείρησής σας πρέπει να συνδυάζει τόσο online όσο και offline ενέργειες Marketing. Μην απορείτε!
Στη σημερινή εποχή, μπορεί η κυριαρχία του Internet και των Social Media να μονοπωλεί σε μεγάλο βαθμό το καταναλωτικό κοινό. Όμως, ο παραδοσιακός τρόπος διαφήμισης συνεχίζει να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα χάρη στην αμεσότητα και στη σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργεί με τους καταναλωτές.
Συγκεντρώσαμε όλα τα «Γιατί;» και τους προβληματισμούς που μπορεί να σας κάνουν διστακτικούς σχετικά με τη διανομή φυλλαδίων και λύνουμε τις απορίες σας:
- Είμαι ιδιοκτήτης μιας τοπικής επιχείρησης. Η διανομή φυλλαδίων θα με βοηθήσει να αυξήσω τις πωλήσεις μου;
Η διανομή φυλλαδίων είναι ένας στοχευμένος, οικονομικός και άμεσος τρόπος για να διαφημίσετε γρήγορα την επιχείρησή σας στο ευρύ κοινό.
Σε συνεργασία με την εταιρεία εντυποδιανομής που θα επιλέξετε, ορίζετε εσείς:
- Τη γεωγραφική περιοχή.
- Τον τρόπο διανομής των φυλλαδίων.
- Το καταναλωτικό κοινό που θέλετε να προσελκύσετε.
Ακόμη, μπορείτε να επιλέξετε το μέγεθος, το σχήμα καθώς και το υλικό του φυλλαδίου και έτσι να μειώσετε ακόμη περισσότερο το κόστος της εντυποδιανομής.
- Ποιες είναι οι σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να αναγράφονται στο φυλλάδιο;
Βασικός παράγοντας για την αποτελεσματικότητα της διανομής των φυλλαδίων και κατ’ επέκταση της αύξησης των πωλήσεων της επιχείρησής σας είναι το Μήνυμα που αναγράφεται στο φυλλάδιο. Μην ξεχνάτε ότι έχετε στη διάθεσή σας μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε το βλέμμα και την προσοχή του καταναλωτή.
Γι’ αυτό το φυλλάδιο που περιγράφει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας ή τις προωθητικές ενέργειες της επιχείρησής σας πρέπει να έχει:
- Ξεκάθαρο και περιεκτικό μήνυμα.
Μην προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε όσο το δυνατό περισσότερη πληροφορία σε ένα φυλλάδιο. Ένα μήνυμα ξεκάθαρο και περιεκτικό εντυπώνεται καλύτερα στη μνήμη του καταναλωτή.
Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος-υπηρεσίας που διαφημίζετε και στο όφελος που θα αποκομίσει ο καταναλωτής!
- Ελκυστικό design.
Προτιμήστε ένα κομψό και λιτό design που να ταιριάζει στην αισθητική της επιχείρησής σας και στον στόχο της διαφήμισης. Δεν χρειάζεται να καταφύγετε στην υπερβολή (έντονα χρώματα, πολλά γραφικά) προσπαθώντας να δελεάσετε τον καταναλωτή. Less is more!
- Στοιχεία επικοινωνίας.
Πολύ σημαντικό είναι να δίνετε τη δυνατότητα στο καταναλωτικό κοινό να έρθει σε επαφή με εσάς με πολλούς εναλλακτικούς τρόπους όπως π.χ. τηλέφωνο και διεύθυνση, το email της επιχείρησής σας καθώς και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τα οποία χρησιμοποιείτε για τη διαφήμισή σας.
- Θέλω να ενημερώνομαι για την εξέλιξη της διανομής των φυλλαδίων. Μπορώ;
Όλες οι εταιρείες που αναλαμβάνουν με συνέπεια και υπευθυνότητα τη διανομή φυλλαδίων φροντίζουν ώστε σε κάθε διανομή να υπάρχει ένας επόπτης ο οποίος μεριμνά για την ομαλή διεξαγωγή της διανομής.
Μόλις ολοκληρωθεί η διανομή, ο επόπτης οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη για:
- Τα σημεία στα οποία η ανταπόκριση ήταν μειωμένη.
- Τις περιοχές στις οποίες η διανομή ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
- Τον επανασχεδιασμό της διανομής σχετικά με τις περιοχές και τις ώρες.
- Πώς γνωρίζω ότι η αύξηση των πωλήσεών μου οφείλεται στη διανομή φυλλαδίων;
Μπορείτε πολύ εύκολα να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της διανομής φυλλαδίων με κάποια έξυπνα τρικ:
- QR Codes: Προσθέτοντας QR Codes στο φυλλάδιό σας μπορείτε να ελέγχεται πόσοι καταναλωτές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το περιεχόμενο της διαφήμισής σας και θέλησαν να μάθουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες για την επιχείρησή σας ή για τη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια που διαφημίσατε.
- Τηλεφωνική γραμμή: Μπορείτε βάζοντας μία τηλεφωνική γραμμή αποκλειστικά για τη διανομή φυλλαδίων, να διαπιστώνεται ο ίδιος από τα τηλεφωνήματα που λαμβάνετε πόσοι βρήκαν το φυλλάδιό σας και το περιεχόμενό το άκρως δελεαστικό!
Θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας με τους δικούς σας όρους;
Εμπιστευτείτε μια εταιρεία που έχει αποδείξει την αξία της εδώ και χρόνια στη διανομή φυλλαδίων και έχει χτίσει το πελατολόγιό της με μεγάλα brands της αγοράς! Τέτοιες εταιρείες αναλαμβάνουν το merchandising, το promotion και τη διανομή των φυλλαδίων από πόρτα σε πόρτα αλλά και σε σταθερά σημεία.