Dark Mode Light Mode

Διαθέτει άδειες ο υποσταθμός του ΑΔΜΗΕ στο Περιγιάλι;

Τόσο μεμονωμένοι κάτοικοι όσο και ο συνοικιακός σύλλογος της περιοχής ερευνούν μέσω δικηγόρου τις συνθήκες και τις διαδικασίες που αφορούν τη συνεχιζόμενη λειτουργία υποσταθμού του ΑΔΜΗΕ στο Περιγιάλι (φωτογραφία). Επιδιώκοντας την απομάκρυνση του. Πρόκειται για μια παλιά εκκρεμότητα και ανησυχία, τα δεδομένα για την οποία είναι πλέον συγκεκριμένα. Πρόσφατα υπήρξαν έγγραφες απαντήσεις σε μια σειρά σχετικών ερωτημάτων. Απάντησε ο ΑΔΜΗΕ και η Πολεοδομία Καβάλας. Τις αρχικές επιστολές έστειλε στις προαναφερθείσες υπηρεσίες ο συμπολίτης δικηγόρος Παναγιώτης Μαμτσαδέλης. Μετά από εντολή πελατών του. Είναι η πρώτη φορά που το θέμα εξετάζεται στη λεπτομέρεια του. Οι κάτοικοι, στο πλαίσιο ανάπτυξης του Περιγιαλίου, εκτιμούν ότι ο υποσταθμός πρέπει να απομακρυνθεί. Αυτό ωστόσο δεν είναι εύκολο. Κι ας πρόκειται για εγκατάσταση δίπλα σε σπίτια.

Όλα ξεκίνησαν με αφορμή την υλοποίηση του σχεδίου πόλης, είπε στην Πρωινή ο κ. Μαμτσαδέλης. Υπολογίζει επίσης ως ενοχλητική τη διαδρομή των καλωδίων και την ύπαρξη αρκετών πυλώνων του ΑΔΜΗΕ. Ακόμη και μέσα σε ιδιοκτησίες. Στην απάντηση του ο ΑΔΜΗΕ φέρεται να ενημερώνει ότι ο υποσταθμός του δεν χρειάζεται 1) άδεια λειτουργίας, 2) εγκεκριμένη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων! Είναι κάτι που ερευνάτε κατά πόσο ισχύει. Η δε Πολεοδομία ισχυρίζεται ότι ο χώρος του υποσταθμού είναι χαρακτηρισμένος κοινόχρηστος αλλά με… εξαιρέσεις. Χωρίς κανείς να αντιλαμβάνεται τι ακριβώς εννοεί η υπηρεσία.

Ο κ. Μαμτσαδέλης αναφέρεται σε παρόμοιες κινήσεις κατοίκων του Υμηττού, οι οποίοι από το 2004 έως το 2013 ενεπλάκησαν σε δικαστικό αγώνα. Στον οποίο δικαιώθηκαν. Με αποτέλεσμα ο ΑΔΜΗΕ να τους αποζημιώσει! Κι όλα αυτά επειδή και στον Υμηττό ο υποσταθμός (κατασκευάστηκε το 2004) είναι πολύ κοντά σε κατοικίες. Στην περίπτωση βέβαια του Περιγιαλίου τα πράγματα είναι κάπως αλλιώς. Οι κάτοικοι ζητούν απομάκρυνση του υποσταθμού και όχι διατήρηση αυτού μέσω καταβολής αποζημιώσεων. Ο συγκεκριμένος υποσταθμός ήταν αρχικά της ΔΕΗ (ως το 2011), κατασκευάστηκε το 1962.

 

Προηγούμενο άρθρο

μικρά πρωινά από τον Νίκο Γενικόπουλο

Επόμενο άρθρο

To δεύτερο πέναλτι ρε Χαρούλη έπρεπε να το εκτελέσει άλλος ...