Dark Mode Light Mode

Διήμερο σεμινάριο για τη βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών

Ξεκίνησε χθες, συνεχίζεται και τελειώνει σήμερα στο ξενοδοχείο Λούσυ σεμινάριο που οργανώνει το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων). Πρώτη φορά γίνεται αυτό το σεμινάριο στην Καβάλα αν και στην υπόλοιπη Ελλάδα έχει παρελθόν. Πραγματοποιείται τον Χειμώνα από το 2015 και μετά. Γενικά ο ΣΕΤΕ και το Ινστιτούτο του προσεγγίζουν το τελευταίο διάστημα την ΑΜΘ κι ανακαλύπτουν ότι η περιοχή είναι τουριστικά αναπτυσσόμενη.

Το θέμα του σεμιναρίου είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών. Κυρίως των ξενοδοχείων αλλά και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Οι 16 συμμετέχοντες στο σεμινάριο πληρώνουν. 15 και 16 Γενάρη το σεμινάριο θα επαναληφθεί και πάλι στο ξενοδοχείο Λούσυ, αυτή τη φορά με θέμα το House keeping management.

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο είναι κυρίως ξενοδοχοϋπάλληλοι μεγάλων μονάδων της Καβάλας, της Θάσου και της ΑΜΘ γενικότερα. Λιγότεροι είναι οι ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων. Εισηγητής και τις δύο ημέρες είναι ο Δημήτρης Σεραφειμίδης. Είναι έμπειρος, δίνει μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια μιας καθημερινής λειτουργίας της οποιαδήποτε επιχείρησης. Σε περιστατικά που μπορεί να συμβούν σε ένα ξενοδοχείο αλλά και σε ένα εστιατόριο, ταβέρνα κτλ. Κάθε μέρα το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες. Ο κ. Σεραφειμίδης είπε στην Πρωινή ότι το σεμινάριο αφορά τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών. Αντιμετωπίζει διάφορα σενάρια όπως για παράδειγμα τη διαχείριση ενός ατυχούς περιστατικού ώστε η επιδιόρθωση τυχόν λάθους να καλύψει πλήρως τον πελάτη. Οι εισηγήσεις δίνουν σημασία και σε άλλα ζητήματα όπως η ψυχολογική κατάσταση και η αυτοπεποίθηση του υπαλλήλου ενός ξενοδοχείου ή ενός καταστήματος κτλ. «Στοχεύουμε στο να εξασφαλίσουμε την αναβάθμιση όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών στον κλάδο της φιλοξενίας» είπε ο κ. Σεραφειμίδης.

Προηγούμενο άρθρο

Προς 8 Μάη η Λευκή Νύχτα του 2020

Επόμενο άρθρο

4 μήνες προθεσμία στο έργο της Χρυσοστόμου Σμύρνης