Dark Mode Light Mode

Δηλώσεις Θόδωρου Παπαδόπουλου για τον πεζόδρομο των Κρηνίδων και δύο σημαντικά έργα της Δ.Ε. Φιλίππων

Ο Αντιδήμαρχος Θόδωρος Παπαδόπουλος με αρμοδιότητα την δημοτική ενότητα Φιλίππων, μίλησε στο ραδιόφωνο της Πρωινής.

Αφορμή της συνέντευξης του όσα συζητήθηκαν το προηγούμενο διάστημα για την κατάσταση στους πεζόδρομους στις Κρηνίδες. Ο Θόδωρος Παπαδόπουλος επανέλαβε ότι η διοίκηση του Δήμου Καβάλας θέλει να ισχυροποιήσει με σχετική μελέτη την πιο πρόσφατη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.

Απόφαση που πάρθηκε τον Απρίλιο του 2019. Σύμφωνα με αυτήν ο πεζόδρομος στις Κρηνίδες μετατρέπεται σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας. Παρά το ότι η έγκριση της σχετικής μελέτης από την Αποκεντρωμένη καθυστερεί, ο Δήμος Καβάλας επιμένει στη διαδικασία. Την οποία θεωρεί αφετηρία για τις επόμενες του παρεμβάσεις.

Επιθυμεί δηλαδή να υιοθετήσει όλα όσα προβλέπονται στη μελέτη. Θέλει ο πεζόδρομος να είναι ένας δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, να είναι μονόδρομος όπου οι παράνομες σταθμεύσεις θα περιοριστούν και θα επιτρέπονται ως νόμιμη διαδικασία σαφώς λιγότερες και σε συγκεκριμένους χώρους.

Σύμφωνα με τον Θόδωρο Παπαδόπουλο το όλο ζήτημα είναι και θέμα αστυνόμευσης. Καθώς από τη μία η δημοτική αστυνομία δεν έχει το προσωπικό να είναι παρούσα συνεχώς στην περιοχή, από την άλλη η αστυνόμευση της Ελληνικής Αστυνομίας μέσω του Τμήματος των Κρηνίδων το τελευταίο διάστημα έχει ατονήσει.

Ο Θόδωρος Παπαδόπουλος εκφράζει την ικανοποίησή του αφού πολύ σύντομα θα βγει στον αέρα η δημοπράτηση δύο έργων στην περιοχή. Πρόκειται για το έργο ανακαίνισης και επέκτασης ουσιαστικά των Λασπόλουτρων, όπου οι εγκαταστάσεις του συντηρούνται και γίνονται καλύτερες. Και το γνωστό έργο ενεργειακής αναβάθμισης του Γυμνασίου-Λυκείου των Κρηνίδων.

Για το δεύτερο έργο μάλιστα η διαδικασία της δημοπράτησης πέρασε πρόσφατα και από την οικονομική επιτροπή του Δήμου της Καβάλας. Ο Θόδωρος Παπαδόπουλος εκφράζει την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι λειτουργεί με επιτυχία η βιβλιοθήκη στο Ζυγό.

Δηλώνει μάλιστα ότι το επόμενο διάστημα που θα γίνει περισσότερο γνωστή στο χωριό, θα τύχει περισσότερης υποστήριξης από τους κατοίκους της περιοχής. Όπως σημειώνει ότι έγινε και με τη δημοτική βιβλιοθήκη που υπάρχει εδώ και χρόνια στις Κρηνίδες. Στόχος μας είναι -είπε ο Θόδωρος Παπαδόπουλος- δημοτική βιβλιοθήκη να λειτουργήσει το επόμενο διάστημα και στον Αμυγδαλεώνα.

Για τον πεζόδρομο στις Κρηνίδες ο κ. Θόδωρος Παπαδόπουλος δήλωσε:

«Το αρχικό έργο προέβλεπε πεζόδρομο περίπου 300 μέτρων. Πολλοί αυτό δεν το αποδεχόντουσαν. Από την αρχή. Υπήρξαν διάφορα προβλήματα που είχαν δημοσιοποιηθεί. Πιθανόν να τα θυμάστε. Οι κάτοικοι είχαν χωριστεί σε δύο στρατόπεδα.

Σε μια από τις τελευταίες συνεδριάσεις του προηγούμενου δημοτικού συμβουλίου αποφασίστηκε το τμήμα αυτό να χαρακτηριστεί ήπιας κυκλοφορίας από πεζόδρομος που ήταν ως τότε. Σημαίνει ότι κάποια αυτοκίνητα μπορούν να διέρχονται. Με χαμηλή ταχύτητα κτλ.

Εμείς συντάξαμε και μια μελέτη κυκλοφοριακή που προβλέπαμε τη δυνατότητα κίνησης αυτοκινήτων με χαμηλή ταχύτητα. Τους όρους της ήπιας κυκλοφορίας. Στη μελέτη προβλέπονταν και 5-6 χώροι προσωρινής στάθμευσης αυτοκινήτων. Θα εξυπηρετούσαν τις ανάγκες καταστημάτων.

Η απόφαση για τη μελέτη εγκρίθηκε από το δημοτικό συμβούλιο. Υπήρξε πρόβλημα για την έγκριση της από την Αποκεντρωμένη. Η μελέτη θα υποβληθεί πάλι στην Αποκεντρωμένη για να εγκριθεί. Στην ουσία εφαρμόσαμε τη νέα απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, αυτή που αν θυμάμαι καλά πάρθηκε τον Απρίλιο του 2019.

Η σημερινή εικόνα στον πεζόδρομο με τις πολλές παράνομες σταθμεύσεις δεν αρέσει και σε εμένα. Σας το λέω ξεκάθαρα. Δεν μου αρέσει επίσης που περνάνε αντίστροφα το δρόμο (που πρέπει να είναι μονόδρομος). Αυτό με εξοργίζει. Θέμα υπάρχει και με την αστυνόμευση.

Η Δημοτική Αστυνομία έχει πολύ λίγα άτομα για να ελέγξει αυτήν την παραβατικότητα κάποιων λίγων κατοίκων. Έγιναν παροτρύνσεις προς τον αστυνομικό σταθμό. Πιστεύω στην ανάγκη έγκρισης της μελέτης από την Αποκεντρωμένη για να έχουμε ένα συγκεκριμένο καθεστώς στη λειτουργία του δρόμου.

Επίσης πρέπει να τοποθετηθούν οι πινακίδες που να ορίζουν τη μία και μοναδική κατεύθυνση. Να είναι μονόδρομος. Αφού εγκριθεί η μελέτη θα μπουν εμπόδια (κάγκελα κτλ) να μην επιτρέπουν στους οδηγούς να παρκάρουν όπως παρκάρουν σήμερα».

Προηγούμενο άρθρο

Συμμετοχή του Γυμνασίου Κεραμωτής σε δράση Erasmus στην Ισπανία (φωτογραφίες)

Επόμενο άρθρο

Ξεκάθαρες απόψεις του Νάσου Μητρόπουλου: Η σχολή Θετικών Επιστημών συζητά με το Δ.Π.Θ.