Dark Mode Light Mode

Διοικητήριο: Εξυπηρέτηση μόνο με ραντεβού μέχρι νεωτέρας

Για άγνωστο προσεχές διάστημα -σίγουρα όχι μικρό- οι υπηρεσίες που λειτουργούν στο Διοικητήριο θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πολίτες μόνο με ραντεβού.

Αυτό είναι το συμπέρασμα των δηλώσεων του Αντιπεριφερειάρχη Κώστα Αντωνιάδη με αφορμή το περιστατικό με άτομο με ειδικές ανάγκες που ταλαιπωρήθηκε, αφού δεν είχε κλείσει ραντεβού, την περασμένη Δευτέρα. Σύμφωνα με τον Κώστα Αντωνιάδη όλες οι υπηρεσίες του Διοικητηρίου, είτε είναι της περιφερειακής ενότητας- είτε όχι, συσκέφθηκαν και συναποφάσισαν να εξυπηρετούν το κοινό με ραντεβού.

Για αυτήν την απόφαση -είπε ο Κώστας Αντωνιάδης- λήφθηκαν υπόψη οι οδηγίες των Υπουργείων. Άλλωστε -συνέχισε ο Κώστας Αντωνιάδης- η εξυπηρέτηση των πολιτών με ραντεβού ισχύει και σε άλλες υπηρεσίες που δεν βρίσκονται στο Διοικητήριο.

Σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη στη διαδικασία των ραντεβού υπάρχουν πάντα εξαιρέσεις που συνήθως γίνονται σε ειδικές περιπτώσεις. Σχετικά με το άτομο με ειδικές ανάγκες που δεν εξυπηρετήθηκε σωστά τη Δευτέρα ο Κώστας Αντωνιάδης είπε: «Είναι αλήθεια ότι ξαφνιάστηκα με την συμπεριφορά που υπήρξε από πλευράς των υπηρεσιών και εξ αυτού του λόγου ζητώ συγνώμη.

Δεν έχω ακόμη ολοκληρώσει την ενημέρωσή μου και η άποψη που διατυπώνω στηρίζεται σε ενημέρωση που είχα κυρίως από το Νομαρχιακό σύλλογο ΑμΕΑ. Αύριο (σήμερα) Τετάρτη θα γίνει η συνάντηση με το προσωπικό της υπηρεσίας των Μεταφορών για να κουβεντιάσουμε αυτά τα ζητήματα. Πολλά πράγματα -και αυτό το λέω για όλους- είναι θέματα παιδείας και πολιτισμού».

Προηγούμενο άρθρο

Μπάμπης Πεταμίδης: Μεγάλη η σημασία του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη

Επόμενο άρθρο

Με μέτρα πρόληψης του κορωνοϊού προετοιμάζεται να γίνει το φετινό διεθνές τουρνουά σκάκι της Καβάλας