Dark Mode Light Mode

«Διορθώνουμε το πρόβλημα στην ιστοσελίδα» δηλώνουν εκπρόσωποι του Δήμου Καβάλας

Σε συνέχεια επιστολής πολίτη που σχολιάζει αρνητικά τη λειτουργία ιστοσελίδας του Δήμου, στην οποία αναφέρονται προβλήματα καθημερινότητας, εκπρόσωποι του Δήμου Καβάλας σχολίασαν: « Γνωρίζουμε το πρόβλημα της ιστοσελίδας κι ασχολούμαστε με την επίλυση του μέσω της εταιρίας που υποστηρίζει τη λειτουργία της». Ο πολίτης ανέφερε ότι για να δηλώσει πρόβλημα που εντοπίζει σε σημεία της Καβάλας, η Google (άρα και η δημοτική ιστοσελίδα) του ζητούν τα στοιχεία πιστωτικής κάρτας!

Προηγούμενο άρθρο

Κλοπές και ζημιές στο Χριστουγεννιάτικο στολισμό

Επόμενο άρθρο

Συνελήφθη στον Άγιο Σίλα αλλοδαπός που προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας πέντε μη νόμιμους μετανάστες.