Τη δική τους απάντηση κι εν όψει του Καλοκαιριού του 2023, δίνουν οι δύο παλαιότερες ναυτιλιακές εταιρίες στην περιοχή.
Οι γνωστές μας ΑΝΕΘ και εταιρία Μητσόπουλου. Κάθε μια από αυτές απέκτησε από ένα ακόμη πλοίο. Με βασικό στόχο και τα δύο να είναι διαθέσιμα την Άνοιξη ή το αργότερο το Καλοκαίρι ώστε να δρομολογηθούν και τα δύο στη γραμμή της Κεραμωτής.
Προχθές Δευτέρα στο Λιμένα εμφανίστηκε το πρώτο νέο πλοίο. Φέρεται να το αγόρασε η ΑΝΕΘ. Το όνομα του είναι «Σπυρίδων Σ» και τα χαρακτηριστικά του αναφέρονται ως ακολούθως: «Έχει μήκος 106 μέτρα & πλάτος 18 μέτρα. Φέρει 4 κύριες μηχανές Caterrpillar με ελικοπηδάλια Veth. Η χωρητικότητα στο γκαράζ είναι 150 ΙΧ στο κύριο γκαράζ και 44 ΙΧ στο κάτω γκαράζ. Και έχει χωρητικότητα σε επιβάτες 494 άτομα».
Η εταιρία Μητσόπουλου έχει αγοράσει ένα επίσης μεγάλο πλοίο. Αυτό φέρεται προς το παρόν να εκτελεί αλλού δρομολόγια. Αργά ή γρήγορα θα έρθει στη Θάσο ή στην Καβάλα. Με τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται, τα πλοία και στις δύο γραμμές θα γίνουν 17 συνολικά.
Τα μεγάλα ουσιαστικά θα δουλεύουν μόνο στη γραμμή της Κεραμωτής και κυρίως την Άνοιξη, το Καλοκαίρι και στις αρχές του Φθινόπωρου. Η γραμμή του Πρίνου κι ανεξάρτητα από τον αριθμό των δρομολογίων, θα συνεχίσει να εξυπηρετείται από ήδη γνωστά πλοία. Στη γραμμή θα αρχίσει να εκτελεί δρομολόγια το «Αγία Βαρβάρα», της νέας κοινοπραξίας. Αυτό θα γίνει το αργότερο σε μία εβδομάδα. Την ερχόμενη Τετάρτη 21 Δεκέμβρη.
Όλα αυτά προκύπτουν λόγω της αύξησης της τουριστικής κίνησης. Έχουν προηγηθεί η αγορά πλοίου από την εταιρία Φιλιάγκου και η ένταξη στα δρομολόγια δύο ακόμη πλοίων από τη νέα κοινοπραξία. Η οποία είναι στα δρομολόγια της Κεραμωτής από την 1η Νοέμβρη.
(Στη φωτογραφία το φέρι μποτ «Σπυρίδων Σ», πηγή φωτογραφίας ιστοσελίδα Παντελή Φύσσα)