Εξελίσσεται αργά αλλά σταθερά η προετοιμασία του νέου λιμανιού ώστε πριν τις γιορτές να παραδοθεί στον ιδιώτη που θα αναλάβει να το λειτουργήσει.
Τα δύο βασικά προβλήματα αφορούν τον πλωτό γερανό (GSP BIG FOOT 1) και το γεωτρύπανο ( GSP Jupiter).
Πρέπει να απομακρυνθούν, ειδικά ο πλωτός γερανός, ώστε να διευκολύνουν τη λειτουργία του νέου λιμανιού στην καινούργια του περίοδο.
Την Τετάρτη 27/11 το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΚ αποφάσισε:
«Εγκρίνει την άμεση εφαρμογή του ν. 2881/2001, άρθρο 5 «Επικινδύνου Πλοίου Λόγω Ακινησίας» και την ανάθεση των κάτωθι ενεργειών: Σε συνεννόηση με την Λιμενική Αρχή και με πλοιοκτήτρια εταιρεία ρυμουλκών πλοίων, να μεριμνήσουμε για την προσωρινή μετακίνηση σε άλλη θέση σε θαλάσσια περιοχή αρμοδιότητας μας. Ο κύριος και ο εφοπλιστής του πλοίου, όπως ο νόμος ορίζει ευθύνονται εις ολόκληρον για κάθε ζημιά που προκαλείται εξαιτίας της ακινησίας του πλοίου, καθώς και για κάθε ζημιά ή δαπάνη που προκαλείται εξαιτίας της μετακίνησής του και Εάν δεν επιτευχθεί η άμεση απομάκρυνση του, εξουσιοδοτείται ο Διευθύνων Σύμβουλος να ορίσει δικηγόρο για την διεκπεραίωση της διαδικασίας εκποίησης ή απομάκρυνσης του πλοίου GSP BIG FOOT 1- σημαίας Παναμά από περιοχή αρμοδιότητας Ο.Λ.Κ. Α.Ε.».
Η απόφαση αυτή αφορά τον πλωτό γερανό.
Ίδια, ίσως λίγο καλύτερη, είναι η κατάσταση για τις επόμενες και άμεσες ενέργειες απομάκρυνσης του γεωτρύπανου.
Το τελευταίο διάστημα δεν έχει καθόλου πλήρωμα!