Dark Mode Light Mode

Δύσκολος Χειμώνας και για τα Ταξί: Συνέντευξη του προέδρου του Eurotaxi Καβάλας κ. Γεράσιμου Τερλάκη

Σε γενικές γραμμές ο κ. Τερλάκης διατύπωσε συγκρατημένα αισιόδοξες απόψεις. Πρόκειται για τον νέο -σχετικά- πρόεδρο του συνεταιρισμού Eurotaxi Καβάλας.

Ρεαλιστής για τις μεγάλες δυσκολίες της τρέχουσας χειμερινής περιόδου, αφήνει να εννοηθεί ότι τα δεδομένα θα βελτιωθούν όταν έρθει η Άνοιξη. Πολύ περισσότερο το Καλοκαίρι. Το νέο διοικητικό συμβούλιο του συνεταιρισμού κάνει μια σημαντική προσπάθεια ώστε όσα τον αφορούν να γίνουν καλύτερα. Αυτή η προσπάθεια γίνεται σε έναν δύσκολο Χειμώνα με φανερή, μεγάλη μείωση της κίνησης.

Η συνέντευξη

Ερ: Αρχικά δώστε μας μια εξήγηση γι` αυτά τα τροχαία ατυχήματα στην «Τόσκα», που το τελευταίο διάστημα, όλο τον Ιανουάριο ήταν πολλά, ευτυχώς μόνο υλικών ζημιών. Τι σχόλιο μπορεί  να κάνει κάποιος για το δρόμο από την Καβάλα προς το Παληό;

Απ: Ο δρόμος αυτός έχει μια ιδιαιτερότητα. Είναι σχετικά πιο ολισθηρός από κάποιους άλλους δρόμους. Το γεγονός ότι γίνονται ατυχήματα, κατά τη γνώμη μου, έχει να κάνει με την  παιδεία στην οδήγηση που έχει ο κάθε οδηγός. Άλλοτε οι αναβολές που δίνουν για να αλλάξουμε λάστιχα, να βάλουμε καινούρια, οδηγούν σε αυτά τα ατυχήματα. Επίσης ο μη έλεγχος της ταχύτητας πριν την στροφή μπορεί να οδηγήσει σε αυτό το ατύχημα που είδαμε χθες(προχθές) και βλέπουμε κάθε εβδομάδα. Αυτές είναι οι βασικές αιτίες που γίνεται ένα ατύχημα, κυρίως στην περιοχή που αναφερόμαστε.

Ερ: Αυτή είναι και μια εξήγηση που δέχονται οι περισσότεροι για τα τροχαία μέσα στις πόλεις ή έξω από τις πόλεις, εκεί που δεν το περιμένει κανείς;

Απ: Ακριβώς. Είναι βασική αιτία του ατυχήματος. Η ταχύτητα και η αμέλεια. Δυστυχώς σήμερα έχουμε και έναν ακόμη παράγοντα ο οποίος δημιουργεί ατυχήματα, είναι το κινητό τηλέφωνο. Η απόσπαση της προσοχής του οδηγού στο κινητό τηλέφωνο, δημιουργεί ένα εξτρά παράγοντα αιτίας ατυχημάτων. Είναι φαινόμενο της εποχής μας. Μια εξάρτηση που έχουμε στα κινητά, κυρίως  όχι μόνοι οι νέοι, γενικά όλοι μας.

Ερ: Μιλήστε μας τώρα για την κίνηση που υπάρχει στα ταξί, σε αυτή τη δύσκολη χρονικά περίοδο, χειμερινή του 2021 και του 2022.

Απ: Είναι πιο δύσκολη απ` ότι τα προηγούμενα χρόνια η κίνηση. Αυτό είναι σίγουρο και έχει να κάνει με την έλλειψη ρευστότητας στην πόλη μας. Η πόλη μας είναι μια πόλη η οποία δεν παράγει χρήμα και το Χειμώνα δεν εισέρχεται χρήμα από άλλες δραστηριότητες όπως είναι ο τουρισμός. Είναι πολύ περιορισμένη αυτή η κίνηση στην Καβάλα οπότε δυσκόλεψε ακόμη πιο πολύ τα πράγματα στην πόλη μας. Αυτό το αναγνωρίζουνε όχι μόνο δικός μας κλάδος αλλά και όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Γενικά το μαρτυράει η κίνηση στους δρόμους, τι αντίκτυπο έχει στο πορτοφόλι και των ελευθέρων επαγγελματιών και στα νοικοκυριά.

Ερ: Ακούμε πολλές φορές τους συναδέλφους σας να μας λένε ότι κάθονται δυο και τρεις ώρες στην πιάτσα και δεν βγαίνει ούτε μία κούρσα. Είναι αλήθεια αυτό;

Απ: Αυτό ισχύει. Κατά βάση η μια ώρα αναμονής σε αυτή την περίοδο είναι σίγουρη. Δυστυχώς ξεπερνάμε και τη μια ώρα, πάμε στις μιάμιση και στις δυο ώρες. Έχουμε μάλιστα ζήσει και ακραία περιστατικά να περιμένουνε συνάδελφοι ακόμη και 4 ώρες για να κάνουνε μια κούρσα. Πρέπει να εξυπηρετήσουμε όλες τις πιάτσες της Καβάλας, να μην αφήσουμε κάποιον πολίτη να μείνει χωρίς μετακίνηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μεγάλη αναμονή.

Ερ: Φανταζόμαστε ότι το βράδυ δουλεύουν λιγότερα ταξί από τους αντίστοιχους χειμώνες πριν την πανδημία.

Απ: Αυτή τη στιγμή λόγω πανδημίας, τα αυτοκίνητα που δουλεύουνε μετά τις 12 το βράδυ είναι πολύ λίγα. Μάλιστα πριν τη Δευτέρα όπου άλλαξαν τα μέτρα για την διασκέδαση, έφταναν και πέντε μόνο ταξί. Τα πέντε αυτοκίνητα ήταν υπεραρκετά για να καλύψουν τη νυχτερινή βάρδια. Δεν υπάρχει κίνηση στους δρόμους, δεν υπάρχει κάποιος πολίτης που να κινηθεί μέσα στην πόλη μας.

Έχει καταργηθεί δυστυχώς η τρίτη βάρδια που υπήρχε και παλαιότερα ή έστω το μεγαλύτερο κομμάτι της απογευματινής, νυχτερινής βάρδιας που είχαμε.  Είναι πολύ λυπηρό να βλέπεις να συρρικνώνονται τα έσοδα. Λόγω κορωνοϊού τώρα η λειτουργία των καταστημάτων έχει αλλάξει δραματικά.

Ερ: Ευτυχώς έχετε μια στήριξη από τις μετακινήσεις των μαθητών.

Απ: Ναι αυτό είναι ένα γεγονός ότι κάθε χρόνο παίρνουμε μέρος στον διαγωνισμό όποτε ανακοινώνεται αυτός από την Περιφέρεια. Είναι ένα στήριγμα τα μαθητικά δρομολόγια.

Ευτυχώς είμαστε σε πολύ καλή επικοινωνία με την Περιφέρεια και την ΠΕ Καβάλας. Οι πληρωμές γίνονται στο χρόνο που μας έχουν προειδοποιήσει , οπότε είμαστε ευχαριστημένοι πάνω σε αυτό το κομμάτι.

Ερ: Αστυνόμευση στις ώρες αιχμής υπάρχει αυτή που θα θέλατε στο κέντρο της πόλης, το πρωί του Σαββάτου ή το μεσημέρι;

Απ: Νομίζω πως είναι αρκετή. Είμαστε καλά. Από θέμα αστυνόμευσης είμαστε καλά. Λίγο να μπορούσαμε να ελέγξουμε και τα παρκαρισμένα. Η Δημοτική Αστυνομία λίγο πιο ενεργή να ήτανε, αυτό θα ήταν μια βελτίωση. Κατά τα άλλη η πόλη μας είναι μια ήσυχη πόλη και ευτυχώς δεν χρειάζεται πολλές αλλαγές.

Ερ: Τι γίνεται με την αλλαγή στην πιάτσα στην οδό Αβέρωφ; Που έχει καταλήξει η συζήτηση σας;

Απ: Αυτό το θέμα το έχει αναλάβει  το σωματείο και ο πρόεδρος ο κ. Χρήστος Ιωαννίδης.  Έχουμε καταλήξει σε μια φόρμουλα. Να βγει η πιάτσα πιο έξω αλλά αποφεύγοντας την ενόχληση των αστικών λεωφορείων. Αυτό θέλαμε να αποφύγουμε και εμείς. Επίσης θέλαμε να αποφύγουμε να απομακρυνθούμε πολύ από το εμπορικό κέντρο και την κλινική. Σκεφτείτε το γεγονός ότι κάποιος που βγαίνει από το εμπορικό κέντρο δεν πρέπει να περπατήσει πολύ για να φτάσει στα ταξί. Μετά δεν θα υπάρχει η ουσία του ταξί. Το ταξί είναι ένα μέσο το οποίο θα πρέπει να είναι άμεσα προσβάσιμο και θα σε πάρει από εκεί που θέλεις και θα σε παραδώσει ακριβώς εκεί που θες.

Ερ: Γίνονται έργα ανατολικά στο Περιγιάλι αλλά και πάνω από τα Σφαγεία για το φυσικό αέριο, εκεί προβλέπεται μια αλλαγή κυκλοφοριακής κατάστασης.

Απ: Θα την ανεχτούμε. Είναι κάτι που το οποίο το έχουμε συνηθίσει με τα χρόνια στην Καβάλα να γίνονται έργα κατά καιρούς όπως είχε γίνει και με το δίκτυο της ύδρευσης τα προηγούμενα χρόνια. Είναι αναγκαίο κακό θα έλεγα γιατί θα δώσει στον κόσμο το φυσικό αέριο, οπότε θα κάνουμε λίγο υπομονή. Ναι, είναι λίγο δύσκολο. Αλλάζουν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά τόπους αλλά θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η αγορά της Καβάλας με το που θα έρθει το φυσικό αέριο μέσα στο νοικοκυριό.

Προηγούμενο άρθρο

Ο ΕΟΤ πληρώνει τώρα δαπάνη του Airshow του 2016!

Επόμενο άρθρο

Έργο 2 εκ ευρώ στο Αμφιθέατρο- Δημοπρατείται το Σταυρός- Κρηνίδες του νέου δρόμου Δράμα- Καβάλα