Μέσω αναφοράς συμπολίτη πληροφορούμαστε δυσλειτουργία στο ηλεκτρονικό πρόγραμμα του Δήμου Καβάλας, στο οποίο καταγράφονται (για να λυθούν) καθημερινά προβλήματα.
Είναι η γνωστή ηλεκτρονική πλατφόρμα City Care. Σύμφωνα με τον συμπολίτη το σύστημα παρουσιάζει δύο βασικά προβλήματα: 1) Δείχνει το κάθε ζήτημα, και μετά από μέρες, να έχει λυθεί. Ενώ μπορεί και να μην έχει λυθεί. 2) Διαγράφει τις σχετικές με το ζήτημα φωτογραφίες. Τις οποίες αρχικά έχει τη δυνατότητα να «ανεβάσει» ο πολίτης που ζητά τη συνδρομή των δημοτικών υπηρεσιών.
Στην περίπτωση του συμπολίτη επρόκειτο για χώματα μετά από έργο κοντά στο σπίτι του. Έργο της ΔΕΥΑΚ, όπως είπε. Τα χώματα έμειναν… ενθύμιο του έργου στο πεζοδρόμιο κοντά στην οικία του. Έκανε σχετική αναφορά στο City Care.
Ακολούθησε τις διαδικασίες που προβλέπονται. Ανάρτησε στο πρόγραμμα τις φωτογραφίες του θέματος. Και περίμενε. Καθώς δεν υπήρξε ανταπόκριση, παρακολουθούσε το θέμα ηλεκτρονικά. Την πορεία της αναφοράς του. Ξαφνικά είδε στο City Care να αναφέρεται ότι το πρόβλημα είναι «ολοκληρωμένο αίτημα».
Του δόθηκε η εντύπωση ότι ολοκληρώθηκε η επίλυση αλλά τέτοιο πράγμα δεν ίσχυε. Στη συνέχεια διαπίστωσε ότι οι φωτογραφίες που είχε αναρτήσει με τα χώματα επί του πεζοδρομίου είχαν διαγραφτεί! Κι έτσι περιέγραψε όλη αυτήν την ιστορία στην Πρωινή.
Μετά τη δημοσιοποίηση της – χθες στο ραδιόφωνο της Πρωινής- ο αντιδήμαρχος Γιώργος Μιχαηλίδης εξήγησε ότι πρόκειται για τεχνικό θέμα. Δήλωσε επίσης ότι το City Care δεν έχει από καιρό τώρα τεχνική υποστήριξη. Το πρόγραμμα δεν υποστηρίζεται πλέον από την εταιρία που το προμήθευσε στο Δήμο.
Κατόπιν τούτου όσα προβλήματα ανακύπτουν στη λειτουργία του προγράμματος δεν μπορούν να διορθωθούν. Ο κ. Μιχαηλίδης που γενικά δικαίωσε το παράπονο του συμπολίτη, υποστήριξε ότι το επόμενο διάστημα ο Δήμος Καβάλας θα αποκτήσει μια νέα εφαρμογή.
Η οποία και θα υποστηρίζεται τεχνικά και θα δίνει τη δυνατότητα διάδρασης. Η εφαρμογή θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα και θα βελτιώσει τη διαδικασία του City Care. Κατά τον κ. Μιχαηλίδη έστω κι έτσι το πρόγραμμα City Care λειτουργεί ικανοποιητικά. Δέχεται πολλά αιτήματα- παράπονα, τα οποία τις πιο πολλές φορές παρακολουθούν και λύνουν οι υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας.