Δεν επιθυμούμε να μειώσουμε την σημασία της πρώτης, της δεύτερης, της τρίτης κτλ θέσης στον αγώνα δρόμου του Σαββάτου. Δεν παραλείπουμε να συγχαρούμε αυτούς που διακρίθηκαν. Ωστόσο άλλος φαίνεται να είναι ο κεντρικός στόχος της διοργάνωσης. Κι επιτυγχάνεται.
900 άνθρωποι έτρεξαν 5 ή 10 χιλιόμετρα το απόγευμα και το βράδυ του Σαββάτου μέσα στην πόλη. Δημιούργησαν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στην δυτική πλευρά της Καβάλας αλλά ήδη όλα αυτά είναι ξεχασμένα. Το μαζικό κίνημα υπέρ του αθλητισμού σημείωσε μεγάλη επιτυχία, βοηθούμενο από τους διοργανωτές του γεγονότος. Όπως και στη συνέντευξη τύπου της Πέμπτης έτσι και την ώρα του αγώνα οι διοργανωτές θυμήθηκαν ότι ξεκίνησαν (την πρώτη χρονιά) με 220 άτομα, τα οποία πέρσι ήταν 500. Φέτος ο πήχης ανέβηκε. Δεν έφθασε τις 1.000 συμμετοχές αλλά τις πλησίασε. Οι χίλιοι αθλητές είναι το κίνητρο για την επόμενη χρονιά.
Η εμπειρία των δύο προηγούμενων αγώνων βοήθησε όλους τους εμπλεκόμενους. Το κέντρο της πόλης από νωρίς είχε κόσμο που ετοιμάζονταν για τους αγώνες. Ο κόσμος αυτός συγκεντρώθηκε στην πλατεία όπου πέρασε ευχάριστα την ώρα του, παρακολούθησε τον χορό της Κατερίνας Σολδάτου που ήταν κρεμασμένη στον αέρα σε γερανό σταθμευμένο επί της οδού Δοϊράνης. Υπήρξαν επιδείξεις άλλων αθλημάτων και λίγο πριν τις 8 δόθηκε το σύνθημα. Οι δρομείς έλαβαν θέση στην αφετηρία. 8 ακριβώς ο αγώνας ξεκίνησε. Περίπου 2 λεπτά διήρκεσε η διαδικασία της εκκίνησης κι αυτό οφείλεται στους 900 συμμετέχοντες.
Οι νέοι ήταν οι περισσότεροι. Η πλειοψηφία. Είδαμε πολλούς μαθητές. Υπήρξαν συμμετοχές απ’ όλη την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και όχι μόνο. Συμμετείχαν οι αντιδήμαρχοι Καλανταρίδης, Τουλκίδης. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βασίλης Λεμονίδης, ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Μάρκος Δέμπας όπως και εργαζόμενοι της ΒΦΛ (φορώντας μπλε μπλούζες). Η Τροχαία δεν έκλεισε πλήρως την Ομόνοια, άφησε μια λωρίδα για τα αυτοκίνητα. Η μεγάλη συμμετοχή δημιούργησε κυκλοφοριακά προβλήματα κι αναμονή από το Φάληρο ως την Καλαμίτσα. Οι πιο πολλοί οδηγοί χειροκροτούσαν κι είχαν υπομονή. Άλλοι διαμαρτύρονταν! Για τα κυκλοφοριακά μέτρα δεν αρκούσαν οι τροχονόμοι. Χρησιμοποιήθηκαν πολλοί εθελοντές. Συνοδοί των δρομέων ποδηλάτες. Πολλοί και οι θεατές, σε όλη τη διαδρομή του αγώνα. «Τρέχουμε για να διασκεδάσουμε» ήταν η χαρακτηριστική φράση πολλών δρομέων.