Οι επισκέπτες δίνουν «ψήφο εμπιστοσύνης» στην Παραλία Οφρυνίου
Οι ενέργειες προβολής, υποστήριξης και ανάπτυξης της περιοχής της Παραλίας Οφρυνίου – Costa Ofrynio από τον όμιλο επιχειρήσεων Κουρτίδη συνεχίζονται. Με στόχο την καταγραφή των πραγματικών απόψεων, των εμπειριών αλλά και των αναγκών των επισκεπτών της Παραλίας Οφρυνίου, πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Kourtidis Group επίσημη έρευνα κοινής γνώμης.
Τη δημοσκόπηση διενέργησε η γνωστή εταιρία Interview στην περίοδο κορύφωσης της τουριστικής σεζόν και λίγες ημέρες πριν τον Δεκαπενταύγουστο, με επιτόπιες συνεντεύξεις και σε δείγμα 405 ατόμων. Ταυτόχρονα «έτρεξε» και δεύτερη έρευνα με WEB συνεντεύξεις σε δείγμα 190 ατόμων, αποκλειστικά από την data επαφών του ομίλου.
Πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι οι έρευνες πραγματοποιήθηκαν κυρίως για «εσωτερική χρήση» και ως εκ τούτου δημοσιοποιείται μόνο ένα μέρος των αποτελεσμάτων. Μέσα από την ανάλυση των στοιχείων της δημοσκόπησης προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία (που θα αξιοποιηθούν από τον όμιλο προς όφελος της περιοχής), αλλά και ορισμένα εντυπωσιακά συμπεράσματα.
Ένα εξαιρετικά σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι ότι εξίσου Έλληνες και ξένοι επισκέπτες (κυρίως από Βουλγαρία, Γερμανία και Ρουμανία), δηλώνουν ικανοποίηση από τον προορισμό, αλλά το πιο σπουδαίο, ότι σε ποσοστό 90,2% (95,6% οι Έλληνες και 82% οι ξένοι), έχουν ξεκάθαρη άποψη ότι η περιοχή της Παραλίας Οφρυνίου – Costa Ofrynio έχει τεράστια περιθώρια ανάπτυξης.
Από την έρευνα επίσης εξάγεται το συμπέρασμα ότι το διαδίκτυο (ο όμιλος Κουρτίδη υλοποιεί μεγάλο πρόγραμμα με καμπάνιες προβολής της περιοχής), η εύκολη οδική πρόσβαση και η θετική εμπειρία (η καλή μαρτυρία) φίλων, γνωστών και συγγενών, αποτελούν τα πρώτα ερεθίσματα και τα αρχικά πλεονεκτήματα επιλογής της περιοχής για διακοπές.
Ο κ. Νίκος Κουρτίδης, πρόεδρος της Kourtidis Group, σε δηλώσεις του αναφέρθηκε αρχικά στους λόγους που οδήγησαν στην πραγματοποίηση της έρευνας. «Τα τελευταία χρόνια αποτελεί στρατηγική επιλογή μας να υποστηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις τις περιοχές όπου δραστηριοποιείται ο όμιλός μας.
Η Παραλία Οφρυνίου δεν είναι μόνο ένας τόπος που αγαπάμε. Πλέον μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένας απόλυτος, ελληνικός, «νέος προορισμός» και τέτοιους προορισμούς έχει ανάγκη σήμερα ο τουρισμός μας. Η περιοχή μας έχει εξελιχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια, αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή.
Το άμεσο μέλλον μάς επιφυλάσσει εντυπωσιακά projects και τεράστια ανάπτυξη. Η δημοσκόπηση είναι ένα από τα εργαλεία που θα αξιοποιήσουμε για να προχωρήσουμε στον σχεδιασμό νέων έργων και επενδύσεων βασισμένων στις πραγματικές ανάγκες των επισκεπτών και επενδυτών μας».
Από την πλευρά της η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα, αναλύοντας στοιχεία της έρευνας και εστιάζοντας στην επενδυτική δραστηριότητα της περιοχής, τόνισε πως είναι ξεκάθαρο ότι η υπεραξία των ακινήτων της περιοχής τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσει να ενισχύεται σημαντικά.
Όπως άλλωστε δήλωσε «… μέσα από την έρευνα επιβεβαιώσαμε κάτι που ούτως ή άλλως ως αίσθηση γνωρίζαμε. Είναι σχεδόν απόλυτη η ικανοποίηση για την περιοχή, της συντριπτικής πλειοψηφίας των ανθρώπων που τα προηγούμενα χρόνια έχουν αγοράσει εξοχική κατοικία για επένδυση ή διαμονή».
Ο κ. Δημήτρης Βασιλειάδης αναλυτής ερευνών και υπεύθυνος της εταιρείας Interview σε δηλώσεις του εκτίμησε ότι, «… σε αγαπημένο προορισμό για Έλληνες, Βούλγαρους και όχι μόνο, αναδεικνύεται η Παραλία Οφρυνίου για την σαιζόν που διανύουμε.
Οι καθαρές θάλασσες, οι όμορφες παραλίες και το καλό φαγητό, προσελκύουν όλο και περισσοτέρους τουρίστες, εγχώριους και ξένους. Η περιοχή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους βαλκάνιους γείτονές μας που δείχνουν μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Αν γίνουν συντονισμένα βήματα και προσπάθειες ανάδειξης των μοναδικών χαρακτηριστικών του Οφρυνίου, από την ιδιωτική πρωτοβουλία αλλά και σε συνεργασία με δημόσιους φορείς, τότε σίγουρα θα υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη».
(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)