Dark Mode Light Mode

Επικαιροποίηση αρχείου πελατών της ΔΕΥΑΚ

Καταναλωτές της ΔΕΥΑΚ που αυτή την περίοδο παραλαμβάνουν αυτή την περίοδο τους λογαριασμούς ύδρευσης διαπιστώνουν ότι στο φάκελο υπάρχει ένα δεύτερο έντυπο. Η ΔΕΥΑΚ απευθύνεται σ΄ αυτούς μέσω επιστολής την οποία αργά ή γρήγορα θα λάβουν όλοι οι πελάτες, επιστολή η οποία θα βοηθήσει να επικαιροποιήσει το αρχείο της. Η ΔΕΥΑΚ θέλει να γνωρίζει ποιοι ακριβώς είναι οι πελάτες της. Να ξεχωρίζει τους ιδιοκτήτες ακινήτων, διαμερισμάτων, κατοικιών, από αυτούς που νοικιάζουν τα ακίνητα, άρα υποχρεούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς νερού. Η συμπλήρωση των στοιχείων και η αποστολή στην επιχείρηση δεν είναι υποχρεωτική από τον καταναλωτή, παρ΄ όλα αυτά η ΔΕΥΑΚ θερμά παρακαλεί τους πελάτες της να την βοηθήσουν ώστε να έχει ένα αρχείο που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Η επιστολή μεταξύ άλλων αναφέρει: «Αγαπητέ συνδημότη η ΔΕΥΑΚ  υποχρεούται στην τήρηση αρχείου καταναλωτών, με τα πλήρη κι ακριβή στοιχεία κάθε ακινήτου, για δική της πληροφόρηση και δικής σας εξυπηρέτηση».

Οι καταναλωτές πρέπει να συμπληρώσουν και να αποστείλουν το ερωτηματολόγιο με τον κωδικό παροχής, το ονοματεπώνυμο,  το ΑΦΜ και την ταυτότητα του ιδιοκτήτη, τα τηλέφωνά του και το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο, όπως και τη διεύθυνση του ακινήτου. Ζητείται επίσης η Δ/νση αποστολής του λογαριασμού, ποιος νοικιάζει ή είναι χρήστης του ακινήτου και στοιχεία που αφορούν τον ενοικιαστή ή χρήση του ακινήτου.

Το έντυπο μπορεί να παραδοθεί χέρι με χέρι στα γραφεία της ΔΕΥΑΚ στην δημοτική αγορά ή και ηλεκτρονικά. Σταδιακά τέτοια επιστολή θα λάβουν όλοι οι πελάτες της επιχείρησης μαζί με τους λογαριασμούς ύδρευσης.

Προηγούμενο άρθρο

Αρχίζουν τα δρομολόγια

Επόμενο άρθρο

Νέος ειδικός σύμβουλος Δημάρχου