Dark Mode Light Mode

Επίσκεψη του Γυμνασίου Ελευθερούπολης στο Καραμάν της Τουρκίας (φωτογραφίες)

Το Γυμνάσιο Ελευθερούπολης, στο πλαίσιο του σχεδίου προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο « back to the roots back to the future» , είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί την πόλη Καραμάν της Τουρκίας στην περιοχή της Καππαδοκίας από τις 8 ως τις 14 Φεβρουαρίου 2020, με 3 μαθητές και 2 εκπαιδευτικούς για μια ολόκληρη εβδομάδα.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν  μαθητές και εκπαιδευτικοί από 6 ευρωπαϊκές χώρες (Κροατία, Ισπανία ,Ιταλία ,Ρουμανία, Ελλάδα και Τουρκία)

Το θέμα του προγράμματος είναι η πολιτιστική κληρονομιά της κάθε χώρας και πως αυτή μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας

Στην συνάντηση μαθητές και καθηγητές απέκτησαν γνώσεις και  πληροφορίες σχετικά με την αξία της πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς των χωρών εταίρων, καθώς επίσης και για τα νέα τεχνολογικά εργαλεία διδασκαλίας web 2.0

Η κάθε ομάδα μαθητών υπό την καθοδήγηση των καθηγητών προετοίμασε και παρουσίασε μια εργασία σχετικά με την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας της.

Επιπλέον οι μαθητές γνώρισαν και έμαθαν να χρησιμοποιούν το εργαλείο web2.0 -“tinkercad” με σκοπό την σχεδίαση υλικού για εκτύπωση τριών διαστάσεων 3D. Έτσι  ανακατασκευάσαν ελαχιστοποιημένα δείγματα, μνημείων της UNESCO από την πολιτιστική  κληρονομιά  της χώρας τους χρησιμοποιώντας τρισδιάστατο εκτυπωτή.

Παράλληλα επισκεφτήκαμε την περιοχή της Καππαδοκίας και συγκεκριμένα το εθνικό πάρκο GOREME, με τις μονολιθικές εκκλησίες της Καππαδοκίας που έχουν ανακηρυχθεί σε μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς από την UNESCO από το 1985. Το τοπίο στο GORME χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακούς ηφαιστειακούς σχηματισμούς βράχων, μερικώς διαβρωμένους, όπως οι περίφημοι παράξενοι λίθοι που αποτελούν και μια από τις μεγάλες τουριστικές «ατραξιόν» της περιοχής.

Οι πρώτοι χριστιανοί το αποίκησαν για να ζήσουν μια ασκητική ζωή, αλλά κυρίως για να βρουν καταφύγιο από τους εχθρούς τους. Για τη διαμονή τους δημιούργησαν τις ξακουστές λαξευτές κατασκευές της περιοχής. Δεν σκάλισαν στους βράχους μόνο εκκλησίες και παρεκκλήσια αλλά ολόκληρα υπέργεια και υπόγεια οικιστικά συγκροτήματα προορισμένα να φιλοξενήσουν χιλιάδες ανθρώπους.

Επίσης το σχολείο υποδοχής πραγματοποίησε  ένα σχέδιο επίσκεψης σε ένα εργαστήριο “Παραδοσιακής κατασκευής του Çini-making” και “MarblingArt” .Τέλος επισκεφτήκαμε την πόλη Ικόνιο και το μουσείο Mevlana.

Ο ι υπεύθυνοι καθηγητές

Κατσικάρης Αθανάσιος

Σεμαλτιανός Νικόλαος

( ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ )

Προηγούμενο άρθρο

Στο χειρουργείο η μαθήτρια που έπεσε από την κούνια

Επόμενο άρθρο

Το παιχνίδι, ο μορφωμένος άνθρωπος και ο έπαινος : Ομιλία του Βασίλη Τσιάντου στην εκδήλωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης