Dark Mode Light Mode

Επιστολή Δέσποινας Παπαδοπούλου για την Δημοτική Σχολή Χορού

Από την κ. Δέσποινα Παπαδοπούλου (φωτογραφία) λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη επιστολή:

Πτωτική πορεία, κατρακύλισμα της Δημοτικής Σχολής Χορού και τελικά ανυπαρξία. Παρατηρώντας με θλίψη την φθίνουσα πορεία και εκ των έσω το διάστημα που δίδασκα στην Δημοτική Σχολή, αλλά και ως απλή πολίτης της πόλης μας μετά την απομάκρυνση μου, έχω απορίες ως προς την λειτουργία ,το έργο , την στελέχωση και την ταυτότητα της (Δημοτικής) Σχολής χορού..;; Είναι κοινή ή «προσωπική υπόθεση» η Δημοτική Σχολή Χορού;

Υπάρχει όντως  διαφάνεια και αντικειμενική αξιολόγηση επιλογής δασκάλων χορού και καλλιτεχνικής διεύθυνσης; Και αν ναι …ποια επιτροπή το κρίνει; Ποιοι αποφασίζουν και υπογράφουν συμβάσεις κάθε χρονιά; Με ποια κριτήρια, πέραν των προαπαιτούμενων που ορίζει η προκήρυξή ΑΣΕΠ επιλέγεται το διδακτικό προσωπικό των επιτυχόντων;

Γιατί τόσα χρόνια είναι τα ίδια 2 άτομα σταθερά στο τιμόνι; Γιατί εξαναγκαζόμαστε να παραιτούμαστε όσοι άξιοι δάσκαλοι περάσαμε από εκεί; Είναι τόσο  ικανοποιημένη η ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ από το έργο που έχουν παράγει και από την προσφορά τους σε πολιτιστικό επίπεδο ώστε να διατηρεί ίδια άτομα σε ίδιες θέσεις κλειδιά;

Είναι όλα τα δικαιολογητικά– πιστοποιητικά -πτυχία και τα βιογραφικά αληθινά; Άραγε είναι ζητούμενο η εξέλιξη, η δημιουργία, η εξωστρέφεια, η προώθηση της τέχνης του χορού, η ένταξη προοδευτικών προγραμμάτων, η μεταμόρφωση της σχολής σε ένα μεγάλο, δυνατό κέντρο χορού με αδιάκοπη καλλιτεχνική και εκπαιδευτική προσφορά στους πολίτες, με πιστοποιημένους δασκάλους σε αρμονική συνεργασία μεταξύ τους και με δραστηριότητα σε όλο τον νομό και έκτος αυτού με προγράμματα και εκδηλώσεις  ανοιχτά τόσο για τους πολίτες της Καβάλας ,όσο και για την υπόλοιπη Ελλάδα, Αν. Μακεδονία -Θράκη και ίσως Βαλκάνια ;

Όλα τα παραπάνω  ήταν οι στόχοι μου και πάλευα για αυτούς, ως ενεργή δασκάλα στην σχόλη από το 2009 ως το 2013 , αλλά και ως υποψήφια επιτυχούσα για ΑΣΕΠ (επιλαχούσα …για Δημωφέλεια) καλλιτεχνική διευθύντρια το 2016 και το 2020.

Όμως αγνοήθηκαν, και υπονομεύθηκαν όσο δεν πάει άλλο από συγκεκριμένα άτομα.. Θεωρώ πως ο κόσμος της Καβάλας αγαπάει και ακολουθεί  την τέχνη του χορού, όπως και της μουσικής και του θεάτρου.

Θα μπορούσαμε και θα έπρεπε να γίνονται πράγματα χορευτικά, για τα οποία θα ήταν περήφανη η Καβάλα και η εκάστοτε  διοίκηση του Δήμου και ταυτόχρονα θα απολάμβαναν μικροί και μεγάλοι την μαγεία του κλασικού και σύγχρονου  χορού καθώς και άλλων ειδών χορού.

Μικρά και μεγάλα καλλιτεχνικά δρώμενα – θεσμοί  με στόχο την ανάδειξη , την διασκέδαση αλλά και την εκπαίδευση θα μπορούσαν να λαμβάνουν  χώρα στους υπέροχους κλειστούς χώρους που διαθέτει η πόλη ,και σε υπαίθριες τοποθεσίες μιας που η πόλη διαθέτει φυσικό πλούτο.

Όλος ο νομός καθώς και η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας Θράκης θα ήταν εύκολο και όμορφο να επισκέπτονται την πόλη μας και να λαμβάνουν μέρος σε εκδηλώσεις ή να είναι θεατές , και γιατί όχι και τα νησιά του βόρειου Αιγαίου .

Δεν είμαι κόρη, σύζυγος , φίλη κολλητή, τσιράκι κανενός «κάποιου» Καβαλιώτη – Καβαλιώτισσας, δεν έχω πλούτο, ζω στην πόλη αυτή από το 2005. Είχα και έχω το βιογραφικό μου για εφόδιο, την τιμιότητα και την απεριόριστη διάθεση να δημιουργήσω και να προσφέρω στον Δήμο και στην περιφέρεια εφόσον ζω πια εδώ και έθεσα τον καλύτερο μου εαυτό στην διάθεση της Δημωφέλειας στο παρελθόν, όμως  αντιμετώπισα κενό και υπονόμευση, και δεν είμαι η μόνη…! Τελικά πρόκειται για ανάθεση ή επιλογή αντικειμενική του καλλιτεχνικού προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ και αντικειμενικών κριτηρίων για το κοινό καλό;

Αντί επιλόγου, επικαλούμαι εκ νέου τον πρόλογο: Άραγε είναι ζητούμενο τους η εξέλιξη, η δημιουργία , η εξωστρέφεια, η προώθηση της τέχνης του χορού, η ένταξη προοδευτικών προγραμμάτων, η μεταμόρφωση της σχολής σε ένα μεγάλο, δυνατό κέντρο χορού με αδιάκοπη καλλιτεχνική και εκπαιδευτική προσφορά και δραστηριότητα για τους πολίτες της Καβάλας και όχι μόνο;

Υπάρχει όντως  διαφάνεια και αντικειμενική αξιολόγηση επιλογής δασκάλων χορού και καλλιτεχνικής διεύθυνσης…; Και αν ναι… ποια επιτροπή το κρίνει; Κοινή ή «προσωπική υπόθεση» η Δημοτική Σχολή Χορού λοιπόν; Είναι ζητούμενο να υπάρξει ξανά με άλλη προοπτική και στελέχωση, ή όχι;

Με εκτίμηση και σεβασμό  σε κάθε διοίκηση που πέρασε από το 2009 έως τώρα , από τον Δήμο Καβάλας

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ-ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ

Προηγούμενο άρθρο

Μόνο τον Αύγουστο αυξημένη η κίνηση επιβατών στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ (συνέντευξη)

Επόμενο άρθρο

Λίγο ακόμη και τα χόρτα θα κρύψουν … το Βερούλειο!