Από συμπολίτη λάβαμε την ακόλουθη επιστολή: Διαμένω στην οδό Χάριτος 2 (Ποταμούδια). Πριν από έναν μήνα διαπίστωσα ότι έσπασε σωλήνα ύδρευσης της ΔΕΥΑΚ κι αμέσως την ενημέρωσα. Η επιχείρηση ήρθε και είδε τη βλάβη. Μου είπε ότι είναι δική μου ευθύνη η διόρθωση της. Ο υδραυλικός που κάλεσα με διαβεβαίωσε ότι η βλάβη δεν αφορά την παροχή μου αλλά το υπόλοιπο δίκτυο της ΔΕΥΑΚ. Από τότε, έναν μήνα τώρα, το νερό τρέχει συνεχώς και χάνεται! Φωτογράφισα το σημείο της βλάβης και διαρροής κι είναι φανερό ότι η διαρροή δεν έχει σχέση ούτε με τη δική μου παροχή, ούτε με το δικό μου ρολόι. Είναι ακριβώς δίπλα. Τι θα γίνει τώρα με το νερό που ένα μήνα χάνεται;
Γιάννης Γεωργιάδης επαγγελματίας
(Φωτογραφία αρχείου)