Με απόφαση του περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου ένα ακόμη έργο της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ εντάσσεται προς χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ. Πρόκειται για το έργο «Σύστημα μάρκετινγκ της πόλης της Καβάλας» με προϋπολογισμό διακόσιες χιλιάδες ευρώ. Η πρόταση που εγκρίνεται αφορά στη διαδικασία εφαρμογής σύγχρονων τεχνικών μάρκετινγκ και μπράντινγκ για τη δημιουργία – λειτουργία – προώθηση και διατήρηση μιας σύγχρονης διαφοροποιημένης ανταγωνιστικής ταυτότητας στην πόλη της Καβάλας.
Το σχέδιο θα ερευνήσει, θα εντοπίσει και θα αξιοποιήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που αποτελούν τα κύρια συστατικά της μοναδικότητας της πόλης της Καβάλας, θα δώσει σε καθένα από αυτά το χαρακτήρα του ιδιαίτερου αγαθού. Η εικόνα της η οποία θα απευθύνεται τόσο στην εξωτερική όσο και στην εσωτερική αγορά θα αντιμετωπισθεί ως ένα παζλ από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, για το καθένα από τα οποία θα αναπτύξει διαφορετική στρατηγική και σχεδιασμένη προσέγγιση.
Τελικά θα υπάρχει μία δράση για τη διαμόρφωση ενός τοπικού συμφώνου ποιότητας που θα αποτελεί τη βάση ανάπτυξης και εδραίωσης προδιαγραφών και κριτηρίων για τη διασφάλιση της ποιότητας στον τομέα των υπηρεσιών. Το τοπικό σύμφωνο ποιότητας θα επικεντρωθεί στον τομέα της γαστρονομίας, αλλά θα επεκταθεί και σε άλλους τομείς υπηρεσιών.