Dark Mode Light Mode

Ερωτηματολόγιο του ΟΛΚ για τις υπηρεσίες στο νέο λιμάνι

Τη βοήθεια και του Επιμελητηρίου ζητά ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας προκειμένου να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερες απόψεις-γνώμες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του στο νέο λιμάνι «Φίλιππος Β».

Όλα αφορούν ένα σύντομο ερωτηματολόγιο του Οργανισμού Λιμένα που προωθείται στα μέλη του Επιμελητηρίου μέσω του τοπικού φορέα. Η διαδικασία που διαρκεί λίγα λεπτά, γίνεται ηλεκτρονικά. Όπως εξηγεί ο Οργανισμός στόχο έχει τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Όσοι εξυπηρετούνται στο νέο λιμάνι καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τη γενική εικόνα του, το επίπεδο συνεργασίας, την πληρότητα των υπηρεσιών, την ανταπόκριση του προσωπικού στη διαδικασία φόρτωσης – εκφόρτωσης.

Σχολιάζουν και βαθμολογούν τον υφιστάμενο εξοπλισμό του νέου λιμανιού. Τέλος αξιολογούν το προσωπικό του Οργανισμού που εργάζεται στο νέο λιμάνι. Όποιος επιθυμεί να λάβει μέρος στη διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου μπορεί να απευθυνθεί απευθείας στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας.

Μπορεί επίσης να βρει το ερωτηματολόγιο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου. Βασική προϋπόθεση είναι να έχει σχέση με την εμπορική δραστηριότητα στο νέο λιμάνι.

Προηγούμενο άρθρο

Η παραμονή των μαθητών στο σχολείο ως τις 17.30 θα κριθεί από την απόφαση των γονέων τους (συνέντευξη)

Επόμενο άρθρο

Επιστολή της Εγνατίας Οδού για τις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις λόγω κατασκευής νέου δρόμου Δράμα-Καβάλα