Dark Mode Light Mode

European Values with Manga: Το 6ο Γενικό Λύκειο Καβάλας στην Τουρκία για το πρόγραμμα Erasmus (φωτογραφίες)

European Values with Manga στο Εσκί-Σεχίρ της Τουρκίας


Το 6ο Γενικό Λύκειο Καβάλας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+, ‘’European Values with Manga’’, το οποίο είναι ένα από τα προγράμματα Erasmus +, δράση ΚΑ2, που υλοποιούνται στο Σχολείο.

Το συγκεκριμένο έργο στοχεύει να προωθήσει τις κοινές αξίες της ευρωπαϊκής ταυτότητας, όπως η Ελευθερία, η Ισότητα και η Δικαιοσύνη, με τη χρήση σχεδίων MANGA.

Στo πλαίσιo αυτού του Προγράμματος τέσσερεις εκπαιδευτικοί και δέκα μαθήτριες και μαθητές, επισκέφθηκαν το Εσκί Σεχίρ της Τουρκίας, από τις 13 μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου 2021, σε μια διεθνική συνάντηση τεσσάρων χωρών, καλεσμένοι από το σχολείο Eskişehir Anadolu Lisesi.

Σε αυτήν τη 3η συνάντηση για την υλοποίηση του Προγράμματος συνεργάστηκαν ως εταίροι: το 6ο Γενικό Λύκειο Καβάλας, το Escola Profissionaldo Alto Lima, C.I.P.R.L από την Πορτογαλία, το Mustafa Kemal Atatürk Meslekive Teknik Anadolu Lisesi και το Eskişehir Anadolu Lisesi από την Τουρκία και το Liceul Teοretic «GrigoreMoisil» από την Timisoara της Ρουμανίας.

Οι εντυπώσεις τους παρουσιάζονται παρακάτω:

«Επιστρέφοντας από το Εσκί Σεχίρ, έχουμε την ευκαιρία να μοιραστούμε μαζί σας λίγες εικόνες από την συνάντησή μας εκεί και την τόσο εποικοδομητική συνεργασία πάνω στο πρόγραμμά μας με θέμα ‘’European Values with Manga’’. Σ’ αυτήν την τρίτη συνάντηση είχαμε την ευκαιρία να εργαστούμε πάνω στους πυλώνες του προγράμματος και συγκεκριμένα πάνω στην κοινή αξία «Δημοκρατία» και να θέσουμε προβληματισμούς τόσο για την ανάγκη ύπαρξης της, όσο και για την υπεράσπισή της.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές όλων των σχολείων δούλεψαν πάνω στο θέμα «Δημοκρατία», υλοποιώντας σενάρια που είχαν γράψει πριν από το ταξίδι. Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε το Πανεπιστήμιο Anadolou της πόλης και συγκεκριμένα τη Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Animation, όπου παρακολουθήσαμε σεμινάριο πάνω στο anime, από καθηγητές του Τμήματος.

Κατόπιν οι μαθήτριες και οι μαθητές, σχεδίασαν εξ’ ολοκλήρου σχέδια Manga μέσω του υπολογιστικού προγράμματος Comipo και εν συνεχεία δημιούργησαν πέντε ταινίες μικρού μήκους anime που αναφέρονταν στους τρόπους αντιμετώπισης αντιδημοκρατικών εννοιών και πρακτικών. Οι ταινίες παρουσιάστηκαν από τις μαθήτριες και τους μαθητές, στο τέλος της εβδομάδας, στο σχολείο που μας φιλοξένησε, το Eskişehir Anadolu Lisesi (EAL).

Επίσης, επισκεφτήκαμε:

  • Το Πάρκο Επιστημών, Τέχνης και Πολιτισμού της πόλης, όπου ξεναγηθήκαμε από τους Τούρκους συναδέλφους.
  • Το ιστορικό κέντρο της πόλης (όπου επισκεφτήκαμε το Μουσείο Μικροτεχνίας σε μάρμαρο καθώς και το συγκρότημα Οθωμανικής Αρχιτεκτονικής Kursunlu Mosque and Complex.
  • Το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
  • Τα τμήματα ζωγραφικής, γλυπτικής, κεραμικής, ψηφιδωτού, γραφικών τεχνών και καλλιτεχνικού γυαλιού (όπου μας έγινε επίδειξη κατασκευής καλλιτεχνικών αντικειμένων με τη μέθοδο του φυσητού γυαλιού), του Πανεπιστημίου Anadolou.

Παράλληλα, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε την ιστορία και τα έθιμα της περιοχής καθώς και να απολαύσουμε τη ζεστή φιλοξενία των συναδέλφων της γειτονικής χώρας. Κουβαλήσαμε, λοιπόν, μαζί μας όμορφες μυρωδιές και χρώματα, ζεστές αναμνήσεις κι ένα καλό κλίμα συνεργασίας» Θα ακολουθήσουν και άλλες διεθνικές συναντήσεις – μετακινήσεις και δράσεις μαθητών-μαθητριών μεταξύ των σχολείων των χωρών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα».

Το 6ο Γενικό Λύκειο Καβάλας με τις δράσεις του αυτές και γενικά με τη συμμετοχή του σε εθνικά και ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα, στοχεύει στην εκπαιδευτική καινοτομία, στην γλωσσική και ψηφιακή  κατάρτιση και εγγραμματισμό, ενθαρρύνοντας τη δημιουργικότητα και προάγοντας την ισότητα, την κοινωνική συνοχή, την άρση των στερεοτύπων  και την ενεργό συμμετοχή του πολίτη.

 

O Διευθυντής του

6ου ΓΕΛ Καβάλας

 Δανιήλ Εμμανουηλίδης

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Προηγούμενο άρθρο

ΕΟΔΥ: 21.657 νέα κρούσματα - Αρνητικό ρεκόρ 202 μολύνσεων στο Ν. Καβάλας!

Επόμενο άρθρο

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος αντάλλαξε ευχές με όσους υπηρετούν σε Μονάδες της Περιφέρειας εν όψει της Πρωτοχρονιάς