Dark Mode Light Mode

Φ. Εσιρπέογλου: Ανάπτυξη εργασιών μέσω προσωπικών γνωριμιών στην Καβάλα

Ο Φίλιππος Εσιρπέογλου είναι Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής της MetLife τα τελευταία 17 χρόνια και Μέλος του Ελληνικού Κύκλου Επιτυχημένων Ασφαλιστών. Ανήκει στη διεύθυνση του Ελευθέριου Τσαμπάζη, DSF Executive. Ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής με “πολλά χιλιόμετρα στο βιογραφικό του” του ζητήσαμε να μας απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήσεις σχετικές με τη δουλειά του.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΣΙΡΠΕΟΓΛΟΥ

Πόσα χρόνια είστε Ασφαλιστής; Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το συγκεκριμένο επάγγελμα;  

Είμαι στη METLIFE δεκαεπτά έτη -από τον Νοέμβριο του 2001 (ALICO τότε) και τα επτά χρόνια είμαι στον κύκλο επιτυχημένων ασφαλιστών (Κ.Ε.Α). Η απόφαση να ασχοληθώ με τον ασφαλιστικό χώρο έγινε κατόπιν προτροπής του τότε μάνατζερ μου Αλέξανδρου Χατζόπουλου όπου και τον ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσε! Η ενασχόληση με την ασφαλιστική και χρηματοοικονομική διαμεσολάβηση μου άνοιξε νέους ορίζοντες! Αυτό το οποίο με κράτησε και με κρατά στο επάγγελμα είναι το πόσο χρήσιμοι ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε στο μέλλον εφόσον ο Θεός μας έχει γερούς να προσφέρουμε τις απαραίτητες σήμερα (όσο ποτέ άλλοτε) υπηρεσίες μας!

Υπάρχει ανταγωνισμός στον κλάδο ζωής στην Πόλη σας; Αν ναι, είναι υγιής; Αν όχι, πιστεύετε ότι δεν βοηθάει έτσι ώστε να αναπτύξετε τις εργασίες σας περισσότερο;

Ανταγωνισμός υπάρχει από ορισμένους συναδέλφους άλλων εταιρειών όπου οι περισσότεροι ασχολούνται κυρίως με τον κλάδο των γενικών ασφαλειών.

Υπάρχει και από τον τραπεζικό κλάδο λόγω νοοτροπίας του Έλληνα, εκεί πιστεύω γίνονται αρκετά λάθη λόγω και των πολλών αντικειμένων που έχουν να διαχειριστούν οι τραπεζικοί κυρίως προ capital control και της μη εξειδίκευσης.

Όσο για το πόσο υγιής είναι… δυστυχώς πολλές φορές δεν είναι. Ο προσανατολισμός είναι στη μεγιστοποίηση του παραγωγικού αποτελέσματος και στην επίτευξη του προσωπικού κέρδους. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την χαμηλή ακόμα ασφαλιστική συνείδηση του Έλληνα δυσκολεύουν την ανάπτυξη των εργασιών! Παρόλα αυτά ο προσωπικός αγώνας του καθενός η πίστη και η αγάπη στο θεσμό, η αξιοπιστία, η ποιοτική εργασία και η διάρκεια είναι τα συστατικά της άντλησης της εμπιστοσύνης του κόσμου και με αυτά πορεύομαι.

Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεστε; Γιατί κατά τη γνώμη σας ο κόσμος στην Καβάλα δεν ασφαλίζεται ή δυσκολεύεται να ασφαλιστεί;

Το κοινό στο οποίο απευθύνομαι είναι από προσωπικές γνωριμίες (κοινωνικές σχέσεις προσωπική παρατήρηση) και κυρίως συστάσεις από τους πελάτες μου!

Τα επαγγέλματα στα οποία απευθύνομαι είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, γιατροί, στελέχη επιχειρήσεων.

Η άποψή μου στο γιατί δυσκολεύεται να ασφαλιστεί ο Καβαλιώτης πιστεύω οφείλεται στο γεγονός της μη ποιοτικής επαγγελματικής προσέγγισης στα ασφαλιστικά δρώμενα ορισμένων παλαιοτέρων συναδέλφων (οι περισσότεροι έχουν αλλάξει επάγγελμα). Επίσης στη χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση που σιγά σιγά βελτιώνεται και τέλος στην οικονομική δυσκολία λόγω οικονομικής κρίσεως!

πηγή : www.insurancedaily.gr

Προηγούμενο άρθρο

Καιρός: O "Tηλέμαχος" έφυγε η “Υπατία” έρχεται ... - Πως θα κινηθεί το νέο αυτό κύμα κακοκαιρίας

Επόμενο άρθρο

Ο Παναγιώτης Γιαννάκης το Σαββατοκύριακο στη Χρυσούπολη για τουρνουά μπάσκετ φιλανθρωπικού σκοπού