Dark Mode Light Mode

Fraport- φορείς θα ψάξουν μαζί σταθερή σύνδεση με Γερμανία

Χωρίς να ενημερώσει τα τοπικά μέσα η FRAPORT συνάντησε εκπροσώπους φορέων αυτοδιοίκησης και τουρισμού της ΑΜ οι περισσότεροι προερχόμενοι από την περιφερειακή ενότητα Καβάλας. Η συνάντηση που διήρκησε αρκετές ώρες πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο LUCY παρουσία του Κώστα Αντωνιάδη, του Θόδωρου Μαρκόπουλου, της Δήμητρας Τσανάκα, του Μάρκου Δέμπα της Αναστασίας Ιωσηφίδου και των δύο προέδρων των ξενοδόχων Καβάλας και Θάσου.

Προς τους παραβρισκόμενους μίλησε ο διευθυντής του αερολιμένα Νίκος Δασκάλου και ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της FRAPORT Γιώργος Βήλος. Ήταν μια ουσιαστική συζήτηση για τη συνεργασία των δύο πλευρών, δηλαδή των τοπικών φορέων και της FRAPORT, προκειμένου να επιτευχθεί ο κοινός όπως διαπιστώθηκε στόχος που είναι η ανάπτυξη του αεροδρομίου «Μέγας Αλέξανδρος».

Οι εκπρόσωποι των τοπικών φορέων συμμετείχαν ενεργά στο διάλογο διατυπώνοντας τις δικές τους προτάσεις, ζητώντας για παράδειγμα να παραμείνει στο αεροδρόμιο η εταιρεία EGNATIA AVIATION. Σύμφωνα με πληροφορίες έλαβαν απάντηση ότι και η FRAPORT επιθυμεί τη συνέχιση της συνεργασίας. Η εταιρεία έδειξε να είναι αισιόδοξη για την παραμονή στο αεροδρόμιο της EGNATIA AVIATION.

Τα έργα που εκτελεί η FRAPORT στο αεροδρόμιο ανακοινώθηκε ότι θα ολοκληρωθούν στο τέλος του έτους. Πρόβλημα, που για μία ακόμη φορά περιέγραψε για το αεροδρόμιο η FRAPORT είναι η έντονη εποχικότητά του. Γι’ αυτό και συμφωνήθηκε να συσταθεί κοινή επιτροπή της FRAPORT και των τοπικών φορέων που θα απευθυνθεί σε αεροπορικές εταιρείες, επιδιώκοντας μόνιμη σύνδεση με τη Γερμανία. Ο στόχος θεωρείται εφικτός με ζητούμενο οι πτήσεις από την Καβάλα προς αεροδρόμιο γερμανικής πόλης να υπάρχουν όλο το έτος.

Ο Θόδωρος Μαρκόπουλος για μία ακόμη φορά στράφηκε κατά της AEGEAN κατηγορώντας την για μονοπωλιακή αντιμετώπιση του καβαλιώτιου αεροδρομίου. Θύμισε ότι υπάρχει και ο στόχος του εμπορευματικού σταθμού στο αεροδρόμιο. Συνολικά οι τοπικοί φορείς ζήτησαν από τη FRAPORT να αποδείξει συγκεκριμένα ότι το καβαλιώτικο αεροδρόμιο δεν αποτελεί απλά ένα «συμπλήρωμα» του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης, αλλά το υπολογίζει ομοίως σοβαρά όπως κι εκείνο της συμπρωτεύουσας.  (Φωτογραφία αρχείου, από προηγούμενη εκδήλωση της εταιρίας στην Καβάλα)

 

Προηγούμενο άρθρο

Βγήκε αλλά θα ξαναμπεί στο νοσοκομείο ο άτυχος δημοτικός υπάλληλος

Επόμενο άρθρο

Ο Γιάννης Χαλεπιάδης νέος πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας