Dark Mode Light Mode
μικρά πρωινά από τον Νίκο Γενικόπουλο
Φρένο στην κούρσα τιμών στα καύσιμα με μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης
Γνωριμία με το Μπριτζ της Καβάλας

Φρένο στην κούρσα τιμών στα καύσιμα με μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης

Έχετε καταλάβει ότι η Ενεργειακή κρίση και γενικότερα η ακρίβεια σε παρά πολλά είδη έχουν δημιουργήσει ένα νέο και πολύ νοσηρό οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούμαστε να βρούμε τις ανάσες μας και κυρίως τον καλοκαιρινό μας βηματισμό.

Ο κόσμος βγαίνει αλλά προσπαθεί οι περισσότερες έξοδοι του να είναι οικονομικά αναίμακτες .

Φέτος έτσι όπως έχουμε μπλέξει με τις τιμές των καυσίμων και τις ρήτρες αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος θα πέσει πολύ περατζάδα με μπατιρόσπορα.

Ταβέρνα μια φορά την εβδομάδα και αυστηρά ένας καφές την ημέρα.

Αυτή η κρίση και γενικότερα αυτή η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες χτυπάει τους Έλληνες στο δυνατό τους σημείο που είναι η διασκέδαση.

Αυτά είναι τα πρώτα που κόβεις προκειμένου να συνεχίσουν να βγαίνουν τα νούμερα.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη πήρε κάποια μέτρα τα οποία όμως αργήσανε και αργούν γιατί πολύ απλά θέλουν με αυτά τα μέτρα να πάνε μέχρι τις βουλευτικές εκλογές που θα γίνουν σε λιγότερο από ένα χρόνο.

Δεν θα είχε καμία τύχη η Νέα Δημοκρατία αν πήγαινε στις εκλογές με την ρήτρα αναπροσαρμογής στα ντουζένια της.

Ο Τσίπρας έγινε κυβέρνηση την πρώτη φορά σκίζοντας (;) τα μνημόνια και ευελπιστεί να ξανά γίνει στέλνοντας  πίσω (;) τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος.

 

Την περαιτέρω μείωση των ορίων ταχύτητας στους δρόμους της χώρας προβλέπει το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο περνά στη φάση της Δημόσιας Διαβούλευσης.

Με στόχο τον μηδενισμό των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας μέσα στα επόμενα 30 χρόνια, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την επιστημονική υποστήριξη του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, συνέταξε το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο και έθεσε προς δημόσια διαβούλευση.

Μία από τις σημαντικότερες παρεμβάσεις που προβλέπει το προσχέδιο είναι η μείωση των ορίων ταχύτητας σε συγκεκριμένες κατηγορίες δρόμων καθώς και η αναβάθμιση των  υποδομών.

Με 2,29 την βενζίνη δεν χρειάζεται κανένα νέο σχέδιο οδικής ασφάλειας.

Οι οδηγοί  πηγαίνουν  πλέον σχεδόν σβηστοί προκειμένου να μην καίνε πολλά καύσιμα.

Δεν ακούσατε τι είπε ο πρόεδρος των Βενζινοπωλών στην Αττική ;

Έρχονται με αναμμένο το λαμπάκι στα βενζινάδικα , βάζουν δέκα ευρώ και φεύγουν πάλι με αναμμένο λαμπάκι.

 

Αλλάζει προς το τέλος του μήνα το τοπίο στο πάρκο ΚΟΡΑΛΙ στο Παληό με την προσθήκη της καντίνας που θα προσφέρει καφέ – αναψυκτικά αλλά και τσιτσί στο κάρβουνο.

Η καντίνα ετοιμάζεται και προς το τέλος του μήνα θα μεταφερθεί στο πάρκο και θα τοποθετηθεί ακριβώς στο ίδιο σημείο που λειτουργούσε το καφέ προ ανακαίνισης  του πάρκου.

Τα αποθέματα υπομονής των Καβαλιωτών  που περισσέψανε από την εποχή της καραντίνας αναμένεται να δοκιμαστούν από τα έργα που γίνονται στο κέντρο της Καβάλας με κυριότερο αυτό στην πλατεία Καπνεργάτη που θα μεταμορφώσει όλη την περιοχή γύρω από την πλατεία.

Ήδη λόγω των έργων αυτών εδώ και αρκετές ημέρες είναι κλειστή η οδός Κάσσανδρου ενώ δεν λειτουργεί και το πάρκινγκ.

 

Είναι πλέον πολύ πιθανό η κούρσα τιμών στα καύσιμα να βάλει ξανά στο τραπέζι και αυτή την φορά πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο της μείωσης του ειδικού φόρου κατανάλωσης  που θα επαναφέρει σε λογικά νούμερα τις τιμές των καυσίμων.

Τα ισχυρά αντισώματα στην ελληνική οικονομία που αντιστέκονται και στην ακρίβεια και στην κρίση που υπάρχει δίνουν το δικαίωμα στην κυβέρνηση να κάνει και τέτοιου είδους σκέψεις για παρεμβάσεις και στις τιμές καυσίμων.

 

Αυτά τα λίγα και για σήμερα.

Καλημέρα και καλό κουράγιο.

ΑΛΟΡΑ !

 

Προηγούμενο άρθρο

μικρά πρωινά από τον Νίκο Γενικόπουλο

Επόμενο άρθρο

Γνωριμία με το Μπριτζ της Καβάλας