Dark Mode Light Mode
Ενίσχυση μέτρων ασφαλείας στο Πουλίδειο 
Γεώτρηση κοντά στον Μπάτη λόγω της αποστραγγιστικής μελέτης των Τεναγών των Φιλίππων
8 μήνες για οδήγηση αυτοκινήτου χωρίς δίπλωμα!

Γεώτρηση κοντά στον Μπάτη λόγω της αποστραγγιστικής μελέτης των Τεναγών των Φιλίππων

Όσοι αυτό το διάστημα κινούνται στον παραλιακό δρόμο από την Καβάλα προς το Παληό παρατήρησαν ότι αμέσως μετά τον Μπατή και πριν την Τόσκα, στην άκρη του δρόμου,  εκτελείται γεώτρηση. Η γεώτρηση γίνεται από συνεργείο ιδιωτικής εταιρίας, θα ολοκληρωθεί τις προσεχείς ημέρες. Εντάσσεται στην τεχνική μελέτη που είναι υπό εκπόνηση (από ιδιώτη) για ένα μεγάλο αποστραγγιστικό έργο που αφορά τα Τενάγη των Φιλίππων. Αυτές οι μελέτες  δρομολογήθηκαν για να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα των Τεναγών των Φιλίππων τα οποία κάθε Χειμώνα πλημμυρίζουν.  Οι μελέτες μπήκαν σε διαδικασία διαγωνισμού και ανάθεσης  από το 2012 και μετά. Τότε στήριξε την πρωτοβουλία ο Μιχάλης Τιμοσίδης. Ήταν η εποχή που μετείχε στην Κυβέρνηση.

Οι μεταγενέστερες μεγάλες και συχνές πλημμύρες στα Τενάγη υποχρέωσαν και τις επόμενες πολιτικές ηγεσίες των αρμόδιων υπουργείων να δράσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Ενδιαφέρον υπήρξε και από τον κ. Σπίρτζη και από τον πρώην Περιφερειάρχη Άρη Γιαννακίδη.

Η μελετητική εργασία πήρε μία συγκεκριμένη σειρά στο τέλος του 2014. Είναι μεν περίεργο που αφορά και την προαναφερθείσα παραλιακή περιοχή (η οποία είναι αρκετά μακριά από τα Τενάγη) αλλά εύκολα θα εξηγήσουμε τι ακριβώς συμβαίνει.

Οι μελετητές μεταξύ των άλλων λύσεων εξετάζουν το ενδεχόμενο κατασκευής μιας αποστραγγιστικής σήραγγας (τούνελ) που θα ξεκινά περίπου από τα Αμισιανά θα έχει μήκος 5,5 χιλιόμετρα και σε περίπτωση πολλών νερών στα τενάγη θα οδηγεί αυτά στη θάλασσα. Αυτό το τούνελ που ίσως αποφασιστεί να κατασκευαστεί, θα καταλήγει εκεί όπου γίνεται η γεώτρηση. Επί της επαρχιακής οδού Καβάλας Νέας Περάμου.

Η γεώτρηση γίνεται στο σημείο όπου τα νερά των Τεναγών των Φιλίππων θα πέφτουν στη θάλασσα. Επειδή πάντως η αποστραγγιστική μελέτη είναι ακόμη σε εξέλιξη και επειδή εξετάζει και άλλα σενάρια (π.χ. εκβάθυνση κεντρικής τάφρου) δεν είναι βέβαιο ότι ο μελετητής θα επιλέξει τη συγκεκριμένη λύση του τούνελ. Όλα γίνονται με βάση διαγωνισμό για την εκπόνηση μελετών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στην τοπική κοινωνία είναι άγνωστο το χρονοδιάγραμμα των μελετητικών ενεργειών.

Συνήθως στις αρχικές προθεσμίες δίνεται παράταση. Αφού ολοκληρωθούν οι μελέτες το έργο που θα περιγράφουν θα αναζητήσει χρηματοδότηση. Με λίγα λόγια θα πρέπει να κάνουμε κι άλλη υπομονή έως ότου το έργο που θα γίνει, ολοκληρωθεί.

Προηγούμενο άρθρο

Ενίσχυση μέτρων ασφαλείας στο Πουλίδειο 

Επόμενο άρθρο

8 μήνες για οδήγηση αυτοκινήτου χωρίς δίπλωμα!