Ο Αντιδήμαρχος Γιώργος Μιχαηλίδης μίλησε στο ραδιόφωνο της Πρωινής για τη σημαντική αλλαγή που υπάρχει τελευταία όσον αφορά την επικοινωνία του Δήμου με τους πολίτες, την επικοινωνία των πολιτών με το Δήμο.
Η γνωστή πλατφόρμα City Care καταργήθηκε κι αντικαταστάθηκε από την καινούργια και καλύτερη με την ονομασία Novoville. Η αλλαγή –εξηγεί ο κ. Μιχαηλίδης- έγινε για σημαντικούς τεχνικούς λόγους. Ισχύει από το τέλος του 2022.
Για τη Novoville μεταξύ άλλων δήλωσε:
«Είναι μια νέα εφαρμογή που όπως γνωρίζουμε προτιμούν και άλλοι Δήμοι. Ίδιου μεγέθους ή και μεγαλύτεροι της Καβάλας. Η εφαρμογή δίνει μια νέα λύση στην επικοινωνία των πολιτών με το Δήμο Καβάλας. Λειτουργεί όπως η προηγούμενη.
Η γνωστή μας City Care. Πριν η Novoville τεθεί σε λειτουργία υπήρξε η απαραίτητη εκπαίδευση του προσωπικού της αρμόδιας υπηρεσίας. Όπως και πριν έτσι και τώρα μέσω της πλατφόρμας δεχόμαστε, ενημερωνόμαστε κι ανταποκρινόμαστε σε αιτήματα ή παρατηρήσεις πολιτών.
Παράπονα, διαμαρτυρίες κτλ. Το ίδιο μπορεί να γίνει αν κάποιος την επιλέξει επισκεπτόμενος τη σελίδα του Δήμου Καβάλας. Μπορεί να κατεβάσει και να έχει την εφαρμογή στο κινητό του. Ή να κάνει κάτι επίσης συνηθισμένο, να καλέσει το τηλέφωνο 2513500000.
Η νέα μας εφαρμογή Novoville μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες λειτουργίες. Ενημέρωση πολιτών για εκδηλώσεις, διαβουλεύσεις και συμπλήρωση ερωτηματολογίων».
Σύμφωνα με τον κ. Μιχαηλίδη τα αιτήματα που ήταν σε εκκρεμότητα στην προηγούμενη εφαρμογή, μεταφέρθηκαν και βρίσκονται ήδη στη νέα.