Dark Mode Light Mode

Γραμμή ΚΤΕΛ από Λέσβο σε Θεσσαλονίκη μέσω Καβάλας!

Με ημερομηνία 10-10-2017 ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου υπέγραψε απόφαση με την οποία κάνει δεκτό το αίτημα του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Λέσβου. Δημιουργεί νέα υπεραστική και διαπεριφερειακή γραμμή μεταξύ Μυτιλήνης και Θεσσαλονίκης με ενδιάμεσο σταθμό το λιμάνι της Καβάλας. Προηγούμενη ίδια απόφαση δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Τώρα το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Λέσβου επανέρχεται, αποφασισμένο να κάνει πράξη ένα πραγματικά φιλόδοξο σχέδιο. Λεωφορεία του θα ξεκινούν από το νησί, θα μπαίνουν στο πλοίο, θα βγαίνουν στην Καβάλα κι από το λιμάνι της πόλης μας θα συνεχίζουν το ταξίδι τους για τη Θεσσαλονίκη.

Η απόφαση έχει την υπογραφή του Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου κ. Γιάννη Ξενάκη. Προηγήθηκε σχετικό αίτημα του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Λέσβου αλλά και έγγραφο υπέρ ικανοποίησης της αίτησης από πλευράς της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών.

Η απόφαση αναφέρει μεταξύ των άλλων: «αποφασίζουμε τη δημιουργία νέας υπεραστικής διαπεριφερειακής γραμμής του ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ Ν. ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. μεταξύ των πόλεων Μυτιλήνης και Θεσσαλονίκης μέσω Καβάλας , σε Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Ν.Λέσβου Α.Ε. Πλ.Αγ. Ειρήνης 2, ΤΚ 81100 Μυτιλήνη εφαρμογή της παρ. 5, του άρθρου 7, του Ν. 2963/2001 (ΦΕΚ 268/ Α ́/2001) και του άρθρου 3, της Υ.Α.Β -54871/4060/2003 (ΦΕΚ1364/Β ́/2003). Αφετηρία ο επιβατικός σταθμός Μυτιλήνης – τέρμα ο υπεραστικός επιβατικός σταθμός Μακεδονία (Θεσσαλονίκη) μέσω Καβάλας και αντίστροφα. Με νεότερη απόφασή μας θα καθορισθούν τα δρομολόγια , οι ώρες άφιξης αναχώρησης , το κόμιστρο και ότι άλλο προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις για την υλοποίηση του σκοπού και την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Κατά της απόφασης αυτής μπορεί να υποβληθεί προσφυγή από οποιοδήποτε έχει έννομο συμφέρον σύμφωνα με το άρθρο 227 του Ν . 3852/2010 (ΦΕΚ87 /Α ́/2010 ) « Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης ∆ιοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης » στις προθεσμίες που προβλέπονται από τις παραπάνω διατάξεις».

Για την πραγματοποίηση των δρομολογίων είναι μάλλον υποχρεωτική η σύμφωνη γνώμη της Περιφέρειας ΑΜΘ. Επί του παρόντος αυτή δεν υπάρχει. Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας που δεν γνωρίζει την εξέλιξη, θα έχει απώλειες αν όλα όσα ετοιμάζονται γίνουν πράξη. Ως γνωστόν πολλοί επιβάτες των πλοίων από τα νησιά του Β. Αιγαίου συνεχίζουν το ταξίδι τους προς Θεσσαλονίκη με λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας.

 

Προηγούμενο άρθρο

Ζ. Μπόνιας: «Κάνουμε ότι μπορούμε για τα αδέσποτα»

Επόμενο άρθρο

Χριστούγεννα με παγοδρόμιο στην πλατεία;