Dark Mode Light Mode

Γυμνάσιο Αμυγδαλεώνα: Συμμετοχή σε πρόγραμμα eTwinning για την προώθηση της υγιεινής διατροφής

Διάχυση eTwinning προγράμματος “The Tune of a Healthy MATHS-CHEF”


Οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε πρόγραμμα eTwinning που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με σχολικές μονάδες της Ισπανίας και Ρουμανίας.

Στόχος του προγράμματος ήταν η προώθηση της υγιεινής διατροφής των εφήβων μέσω της προτεινόμενης Διατροφής του Harvard, όπου δίνεται στους μαθητές η ευκαιρία μέσα από τις προτεινόμενες αναλογίες και ποσοστά να συνεργαστούν σε διεθνές επίπεδο, συνδυάζοντας τη διδασκαλία της Αγγλικής με Μαθηματικά, Γεωμετρία, Οικιακή Οικονομία, Μουσική, Καλλιτεχνικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή αλλά και την Επιχειρηματικότητα.

Οι επτά διεθνείς ομάδες συνεργασίας, όσες και οι ημέρες της εβδομάδας  για να μας ετοιμάσουν τα προτεινόμενα υγιεινά πιάτα κάθε ημέρας, το κόστος τους, αλλά και ένα διεθνές τραγούδι για την προώθηση της υγιεινής διατροφής, αλληλεπίδρασαν αξιοποιώντας την Ευρωπαϊκή πλατφόρμα European School Education Platform, αλλά και μια πλούσια ποικιλία ψηφιακών εργαλείων που συμπεριλάμβανε απλά συνεργατικά εργαλεία επεξεργασίας πολυτροπικών κειμένων μέχρι και εργαλεία δημιουργίας εικονικών περιβαλλόντων.

Οι δραστηριότητες του προγράμματος συμπεριλάμβαναν συγκεκριμένα βήματα τα οποία και μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://view.genial.ly/654941dcf137ea001265b658. Εδώ θα βρείτε το εβδομαδιαίο μενού: https://view.genial.ly/655cd0de7fbb600011fd2849. Η ψηφιακή αφήγηση σε Εικονικό Περιβάλλον καθώς και το τραγούδι που συνέθεσαν και τραγούδησαν οι συμμετέχοντες όλων των χωρών.

Τα οφέλη που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες στο συγκεκριμένο πρόγραμμα:

  • Αλληλεπίδραση με συνομηλίκους από διαφορετικούς πολιτισμούς και χώρες.
  • Ενδυνάμωση ήπιων δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας και επιτυχούς συνεργασίας σε ψηφιακά περιβάλλοντα.
  • Ανάπτυξη ψηφιακών ικανοτήτων μέσω πόρων ΤΠΕ.
  • Καλλιέργεια του αισθήματος της πρωτοβουλίας δίνοντάς τους πρωταγωνιστικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων.
  • Εφαρμογή μαθηματικών διαδικασιών σε καθημερινά πλαίσια και ρουτίνες.
  • Βελτίωση της πολύγλωσσης ικανότητας και τις γλωσσικές δεξιότητες σε διάφορες ευρωπαϊκές γλώσσες, με την αγγλική να αποτελεί το επικοινωνιακό μέσο και την κύρια γλώσσα εργασίας.
  • Ανάπτυξη καλλιτεχνικής ικανότητας και επιχειρηματικότητας με τη δημιουργία ψηφιακών καλλιτεχνικών προϊόντων.
  • «Μαθαίνουν να μαθαίνουν», δίνοντάς τους αυτονομία στη δημιουργία αυθεντικών προϊόντων.
  • Ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών/μαθητών από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και χώρες, προωθώντας τη διαθεματική και διεπιστημονική εργασία με ποικίλο διδακτικό προσωπικό από κάθε σχολείο.
  • Ενθάρρυνση της εκπαιδευτικής κοινότητας να διεθνοποιήσει το έργο μας.

Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε από τους συμμετέχοντες σε όλη τη σχολική κοινότητα με πολύ θετικό αντίκτυπο τόσο για την υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών όσο και για την περαιτέρω συμμετοχή του σχολείου μας σε eTwinning Ευρωπαϊκά Προγράμματα. Το πρόγραμμα συντόνισε για το σχολείο μας η εκπαιδευτικός Αγγλικής Χρυσούλα Λάζου με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών Κωνσταντίνα Τσαούση και Αγγελική Ματσάγγου.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Προηγούμενο άρθρο

Δένδρα στη ΔΕΠΟΣ: Γράφει η Σαπφώ Αγγελούδη-Ζαρκάδα

Επόμενο άρθρο

7ο Γυμνάσιο και νέες τεχνολογίες: Η τρισδιάστατη εκτύπωση ανανεώνει το χώρο του σχολείου (φωτογραφίες)