Dark Mode Light Mode

Η ακτινογραφία των παικτών του ΑΟΚ στο ματς με τον Πανσερραϊκό

97 Ηλίας Κυρίτσης: Από τους καλύτερους παίκτες του ΑΟΚ. Πραγματοποίησε μερικές σωτήριες αποκρούσεις αλλά δεν έφτασε αυτό. Στο πρώτο γκολ, ο Κανίς σκόραρε από κοντά ενώ στο δεύτερο βγήκε απέναντι του, ο Ρολάντο Ντίαζ.

 

2 Γιάννης Καζαντζίδης: Αγωνίστηκε πλάγια δεξιά στην άμυνα και τα βρήκε σκούρα πάλι από το Μέσι, ο οποίος δημιούργησε αρκετά προβλήματα στην άμυνα του ΑΟΚ. Προσπάθησε αλλά ίσως να ήταν περισσότερο χρήσιμος σε ρόλο αμυντικού χαφ.

 

6 Αρμάλας: Ο νεαρός Λιθουανός σε σχηματισμό με τρεις στόπερ, μπορεί να μην έκανε το μεγάλο λάθος αλλά η απειρία του φάνηκε σε αρκετά διαστήματα του αγώνα.

 

3 Μίλος Σπάσιτς: Ξεκίνησε στην αριστερή πτέρυγα αλλά περισσότερο από τη μέση και κάτω. Τραυματίστηκε στο 40` και αντικαταστάθηκε. Δεν πρόλαβε να μπει για τα καλά στο παιχνίδι.

 

22 Απόστολος Στίκας: Είχε σύνθετο ρόλο στην άμυνα αφού κάλυπτε αρκετές φορές και την αριστερή πτέρυγα. Στο β` μέρος ανέβηκε πολλές φορές από τη μέση προς την περιοχή του Πανσερραϊκού. Θετικός σε γενικές γραμμές.

 

18 Δημήτρης Θωμαΐδης: Προσπάθησε, έτρεξε αλλά δεν απέφυγε τα αβίαστα λάθη. Κάπου προσπαθούσε χωρίς ουσία. Τον έχουμε δει πολύ καλύτερο σε εκτός έδρας παιχνίδια.

 

5 Παντελής Πανουργιάς: Ο τρίτος στόπερ στη διάταξη του Διλμπέρη ο οποίος βγήκε στο 55` αφού ο ΑΟΚ είχε δεχτεί το πρώτο γκολ και έπρεπε να παίξει πιο επιθετικά. Στην επανεμφάνιση του σε ματς με συνεχόμενη βροχή προερχόμενος από τραυματισμό, μάλλον δυσκολεύτηκε εκ των πραγμάτων.

 

9 Νίκος Σαμπανίδης: Δεν ήταν κακός. Είχε ενέργεια, δημιούργησε ρήγματα. Ίσως κάπου να κουράστηκε και για αυτό έγινε αλλαγή στο 69` από τον  Οκάν. Απείλησε στο 56` με κεφαλιά αλλά του είπε όχι ο εξαιρετικός τερματοφύλακας Κατσίκας.

 

7 Μιχάλης Μαρινάκης: Αγωνίστηκε αμυντικός μέσος δίπλα στο Θωμαΐδη. Δεν απέφυγε τα λάθη στις εύκολες πάσες, προσπάθησε αλλά έχασε και αρκετές μονομαχίες, στο δεύτερο συνεχόμενο ματς το οποίο ξεκίνησε βασικός.

 

87 Πάτρικ Έμπερτ: Τελικά ο Γερμανός αγωνίστηκε. Η μπάλα πέρασε από τα πόδια του αλλά δεν έβγαλε τις τελικές πάσες τις οποίες θα περίμενε ο προπονητής του. Ο Έμπερτ σε ρόλο επιθετικού μέσου ίσως και σε κάποια στιγμή να κουράστηκε.

 

30 Καϊούμπι Ντα Σίλβα: Ο Βραζιλιάνος είχε μεγάλη διάθεση και πείσμα όμως και αρκετά νεύρα. Του βγήκε η ένταση του αγώνα. Στο 59` απείλησε με κεφαλιά την εστία του Κατσίκα αλλά ο γκολκίπερ του Πανσερραϊκού έκανε μια σπουδαία απόκρουση.

 

Οι αλλαγές

99 Μπόγκταν Σταμένκοβιτς: Ο Σέρβος απείλησε την εστία των φιλοξενουμένων με σουτ στο 51` και μετά δεν φάνηκε ιδιαίτερα, παίζοντας περισσότερο πλάγια στα δεξιά.

72 Αμούρ: Πέρασε στη θέση του Πανουργιά και αγωνίστηκε πλάγια στα αριστερά.  Οι σέντρες του μάλλον χωρίς επικινδυνότητα προς την αντίπαλη άμυνα. Επίσης δεν πήρε πάλι κάποιες ατομικές προσπάθειες ενώ είχε πεδίο δράσης.

69 Οκάν Σουλεϊμάν: Κυρίως στον κάθετο άξονα πήρε πρωτοβουλίες. Θέλησε να δώσει γρήγορο ρυθμό όμως ήταν και δύσκολο απέναντι σε μια ομάδα που είχε το σκορ πλέον με το μέρος της.

 

Οι κινήσεις του Παναγιώτη Διλμπέρη

Ξεκίνησε για πρώτη φορά από τη στιγμή που είναι στον πάγκο του ΑΟΚ με τρεις στόπερ (Αρμάλας, Στίκα, Πανουργιά). Τακτική που τη βλέπαμε τον πρώτο καιρό με το Νούρι. Αυτό δεν του βγήκε αφού ο Πανσερραϊκός είχε γρήγορους παίκτες στα άκρα (Μέσι, Στίνα) ενώ φουνταριστός έπαιζε ο Κανίς.

Το άλλαξε μόλις ο ΑΟΚ δέχτηκε το πρώτο γκολ και έβαλε στο παιχνίδι τον Αμούρ στη θέση του Πανουργιά. Στο 40` ο Σταμένκοβιτς πήρε τη θέση του Σπάσιτς, παίζοντας στα άκρα ενώ εκείνη τη στιγμή δεν άλλαξε ο σχηματισμός.

Χρησιμοποίησε δυο αμυντικούς μέσους Θωμαϊδη και Μαρινάκη και μάλλον δεν πήρε πολλά από αυτούς. Δεν υπήρχε η δύναμη στη μεσαία γραμμή. Το… σκληρό φάουλ ας πούμε.

Από το 69` και μετά ο Οκάν πήρε τη θέση του Σαμπανίδη για να παίξει φουλ επίθεση ο ΑΟΚ, με Σταμένκοβιτς, Αμούρ στα πλάγια, στην κορυφή ο Καϊούμπι και επιθετικούς μέσους Έμπερτ και Οκάν.

Δυο αμυντικούς μέσους Θωμαΐδη και Μαρινάκη. Στην άμυνα με τρεις Καζαντζίδη, Στίκα, Αρμάλας.

Προηγούμενο άρθρο

Με την κωμωδία «Τίνος είναι βρε γυναίκα τα παιδιά» ολοκληρώθηκαν οι θεατρικές παραστάσεις της ΔΗΚΕΘ

Επόμενο άρθρο

14 ερωτήσεις στον Κοσμά Χαρπαντίδη