Η δήμαρχος Δήμητρα Τσανάκα, ο πρώην δήμαρχος Κωστής Σιμιτσής και ο Μάκης Παπαδόπουλος μίλησαν από τη ραδιοφωνική συχνότητα της ΠΡΩΙΝΗΣ γενικότερα για τα δημοτικά έργα και την ειδικότερη προσπάθεια του δήμου να λύσει το πρόβλημα της στέγης του κλειστού κολυμβητηρίου.
Η δήμαρχος εμφανίστηκε απαισιόδοξη για τα δημοτικά έργα, άφησε υπονοούμενα για το ρόλο της κυβέρνησης αλλά και για τη γραφειοκρατία. Έφερε ως παράδειγμα την προ μηνών δημοπράτηση για τα έργα στο Βερούλειο δημοτικό στάδιο, που ακόμη δεν έχουν αρχίσει λόγω γραφειοκρατικών διαδικασιών. Η δήμαρχος αναρωτήθηκε επίσης για τον ανάδοχο του δεύτερου έργου για την ανακαίνιση – νομιμοποίηση – ορθή λειτουργία επιπλέον παιδικών χαρών. Δε θέλουν να παράγουμε έργο, είπε η δήμαρχος, υπονοώντας την κυβέρνηση.
Ζήτησε το έργο ανάπλασης της κεντρικής πλατείας που δε δύναται να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ να αντλήσει πόρους από τα πρόστιμα της πολεοδομίας. Η δήμαρχος άφησε αιχμές για τον αντιπεριφερειάρχη Θόδωρο Μαρκόπουλο αναφορικά με τα ποσά των προστίμων, επαναλαμβάνοντας μια σταθερή της άποψη ότι πρόκειται για χρήματα του δήμου που όμως δεν του αποδίδονται από την περιφέρεια και την περιφερειακή ενότητα Καβάλας.
Ο Μάκης Παπαδόπουλος σχολιάζοντας τα λεγόμενα της δημάρχου, τόνισε χαρακτηριστικά: «Όλο κάτι άλλο φταίει εκτός από την ίδια. Με τις σημερινές δηλώσεις της “έδωσε” τον κ. Μαρκόπουλο. Ας απαντήσει ο αντιπεριφερειάρχης».
Σχετικά με τη στέγη του κλειστού κολυμβητηρίου, η δήμαρχος είπε πως πρόκειται για ένα δύσκολο έργο καθώς πέραν όλων των άλλων τεχνικών ζητημάτων άλλαξε η νομοθεσία και για τις απευθείας αναθέσεις. Με την αλλαγή της νομοθεσίας επεσήμανε η δήμαρχος, ούτε καν τις τρύπες δεν μπορούμε να κλείσουμε.
Ο Κωστής Σιμιτσής που μίλησε πρώτος στο ραδιόφωνο της ΠΡΩΙΝΗΣ, τόνισε πως το έργο στη στέγη του κλειστού κολυμβητηρίου πρέπει επιτέλους να γίνει. Θυμήθηκε ότι το έργο επί των ημερών του είχε ενταχθεί στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ ΙΙ» αλλά στη συνέχεια απεντάχθηκε χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες. Σχολιάζοντας τη νέα προσπάθεια του δήμου Καβάλας ο Κωστής Σιμιτσής υπογράμμισε πως το έργο είναι σα να αρχίζει από το μηδέν.