Η διοίκηση της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ παρακολουθεί με συμπάθεια την επιδειχθείσα τις τελευταίες ημέρες “φιλομάθεια” του επικεφαλή της δημοτικής παράταξης Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ μέσω της συμμετοχής του σε επιμορφωτικές ημερίδες που διεξήχθησαν στην Θεσσαλονίκη με την ευκαιρία της διοργάνωσης της φετεινής ΔΕΘ , για τις οποίες ο ίδιος μας ενημέρωσε αρκούντως μέσω των καθιερωμένων δελτίων τύπου, συνοδεία βεβαίως και του απαραίτητου φωτογραφικού υλικού. Συμμεριζόμαστε επιπροσθέτως τον ενθουσιασμό του για την “πρωτογενή” γνώση την οποία αποκόμισε από την συμμετοχή του στην ημερίδα του Grow Greek Tourism Online της Google στην Θεσσαλονίκη αν και με καθυστέρηση 2 ετών αφού όπως φαίνεται δεν είχε παρακολουθήσει την αντίστοιχη ημερίδα που διοργάνωσε η εν λόγω εταιρία σε συνεργασία με τον Δήμο και την Περιφέρεια στην Καβάλα στις 14 Ιουνίου του 2016 και η οποία επαναλήφθηκε πέρυσι στα πλαίσια βεβαίως της εκπαίδευσης των επαγγελματιών του τουρισμού που πρώτοι εισάγαμε στα τουριστικά δρώμενα της πόλης μας και έκτοτε αποτελεί βασικό εργαλείο της εκτέλεσης του ετήσιου σχεδίου τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του δήμου μας .
Επιπλέον θέλουμε να δηλώσουμε κατηγορηματικά ότι συμφωνούμε απολύτως με όλες τις προτάσεις που όπως και ο ίδιος αναφέρει ακούστηκαν στην ημερίδα και τις οποίες ,για να τις αναφέρει , προφανώς ενστερνίζεται και αφορούν :
α) Την “Διπλωματία Πόλεων“, καθώς στα τέσσερα μόλις χρόνια της διοίκησης μας υλοποιήθηκαν οι αδελφοποιήσεις με τους δήμους Αγίας Πετρούπολης στην Ρωσία , Σενζέν στην Κίνα και Ντέρχαμ στις ΗΠΑ ενώ εντός του έτους που διανύσαμε υπήρξαν εκατέρωθεν επισκέψεις πολυμελών αντιπροσωπειών προς και από τις τρεις αυτές χώρες , καθώς βεβαίως και από την αδελφή πόλη της Νυρεμβέργης με την οποία οι σχέσεις μας συσφίχθηκαν έτι περαιτέρω.
β) Ότι “οι επισκέπτες πρέπει να είναι περιηγητές και όχι μόνο τουρίστες” καθώς ήδη από την προηγούμενη χρονιά ξεκινήσαμε την δημιουργία βιωματικής πλατφόρμας εθελοντών όπου όπως αυτολεξεί αναφέρουν τα τελευταία δύο σχέδια τουριστικής προβολής που ψηφίσαμε : “… μέσω βιωματικών περιηγήσεων για παράδειγμα βόλτα στη νυχτερινή Καβάλα , ψάρεμα, μαγειρική , κ.α. οι οποίες θα πραγματοποιούνται από πολίτες (εθελοντές) θα ισχυροποιείται η εικόνα μιας μοναδικής πραγματικότητας την οποία ο ταξιδιώτης βιώνει και γίνεται ένα με τον προορισμό”
γ) Ότι “το παρόν και το μέλλον της τουριστικής προβολής είναι και στα καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία” καθώς πρώτος ο δήμος Καβάλας εισάγει από φέτος την χρήση των beacons για αμιγώς τουριστική χρήση , ένα εργαλείο το οποίο όπως πιστεύουμε θα απογειώσει την επισκεψιμότητα όχι μόνο στα αξιοθέατα και τις τουριστικές επιχειρήσεις αλλά και στις εμπορικές.
Επειδή λοιπόν όλα τα παραπάνω συμπεριλαμβάνονται και στο σχέδιο τουριστικής προβολής του 2019 το οποίο αύριο εισάγεται προς έγκριση από το δημοτικό συμβούλιο ελπίζουμε ότι τόσο ο επικεφαλής όσο και η παράταξη του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ θα αποδείξουν ότι εννοούν όλα τα παραπάνω και θα υπερψηφίσουν το σχέδιο, σε αντίθεση με τον εκπρόσωπο τους στην τουριστική επιτροπή ο οποίος προ ημερών , μόνος από όλα τα μέλη της επιτροπής το καταψήφισε!!!
Αναστασία Ιωσηφίδου
Πρόεδρος ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ