Dark Mode Light Mode

Η Δημωφέλεια για τον διαγωνισμό Marketing : Αν ήταν φωτογραφικός θα είχε εμφανιστεί ο «φωτογραφιζόμενος»

Με στόχο την ενημέρωση των δημοτών σχετικά με τον διαγωνισμό για το «Σύστημα Marketing της πόλης της Καβάλας» που κηρύχθηκε άγονος παραθέτουμε τα εξής:

Ο χαρακτηρισμός του διαγωνισμού ως «φωτογραφικού» μόνο ως ατυχής μπορεί να γίνει αποδεκτός. Γιατί αν ήταν φωτογραφικός θα είχε εμφανιστεί ο «φωτογραφιζόμενος» και θα τον είχε κερδίσει. Σε ένα τέτοιο συμπέρασμα μπορεί όμως να καταλήξει μόνο όποιος δεν μπορεί να δει την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα είναι ότι αφενός μεν ο διαγωνισμός είχε υψηλές απαιτήσεις ποιότητας, με σκοπό να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, προς όφελος του δήμου και των δημοτών της Καβάλας, αφετέρου δε λόγω της πίεσης από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για επιτάχυνση των διαδικασιών, η «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» προχώρησε στην διενέργεια του διαγωνισμού σε μια περίοδο δύσκολη για την χώρα, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, και ως εκ τούτου οι ενδιαφερόμενοι πιθανόν να μην  βρισκόταν σε  κατάλληλο επίπεδο ετοιμότητας.  Γι’ αυτό και από την πρώτη στιγμή τονίστηκε ότι ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί.

Αναφορικά με τις επιστολές διαμαρτυρίας των δύο εταιριών επισημαίνεται ότι, δημιουργεί απορίες το γεγονός ότι αυτές δεν ακολούθησαν την προβλεπόμενη από την διαδικασία προσφυγής στην αρμόδια Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, αλλά προτίμησαν απλά την δημιουργία εντυπώσεων δημοσιοποιώντας τις επιστολές στις δημοτικές παρατάξεις. Σημειώνεται ότι η μία εξ αυτών έχει κύρια δραστηριότητα «υπηρεσίες ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων με παροχή υπηρεσιών περιποίησης πελατών» και συνολικό ετήσιο τζίρο μόλις 100.000 ευρώ.

 

 

 

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Επιστολή - Έκκληση στους επικεφαλής των Δημοτικών παρατάξεων : Κείμενο του Αλέξη Γούλα

Επόμενο άρθρο

Νέα πρόταση για την αλλαγή του οργανισμού του Νοσοκομείου