Με δηλώσεις και ομιλίες στη διάρκεια του τριημέρου Παρασκευής – Σαββάτου – Κυριακής, ο αντιπεριφερειάρχης Θόδωρος Μαρκόπουλος δήλωσε πλήρη υποστήριξη στο έργο του Ε61 με ταυτόχρονη πρόθεση προστασίας του περιαστικού δάσους. Το πρωί της Τετάρτης θα οργανώσει σύσκεψη για το ίδιο θέμα με καλεσμένο τον αντιπεριφερειάρχη Δράμας.
Ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Αμυγδαλεώνα Δημήτρης Πουρσαϊτίδης ξεκαθάρισε από τη ραδιοφωνική συχνότητα της ΠΡΩΙΝΗΣ ότι οι φορείς του δημοτικού διαμερίσματος εμμένουν στην άποψή τους αναφορικά με το περιαστικό δάσος. Προσφάτως στάλθηκε από το μηχανικό της Εγνατίας Οδού ΑΕ ένας χάρτης με μια νέα προτεινόμενη χάραξη, επί της οποίας συμφωνεί η τοπική κοινότητα με την προϋπόθεση βεβαίως ότι θα ισχύσει. Βάσει της νέας χάραξης ο δρόμος φαίνεται να φτάνει πίσω από το ιδιωτικό ΚΤΕΟ, όπου υπάρχει έκταση με πουρνάρια, στη συνέχεια μέσω μικρού τούνελ φτάνει στον Άγιο Σίλα και συνδέεται με την Εγνατία οδό μέσω γέφυρας.
Η νέα αυτή πρόταση δε συζητήθηκε ακόμη επισήμως από το δημοτικό συμβούλιο Καβάλας. Μόλις όμως γνωστοποιήθηκε η πρόταση, συνεδρίασε το σαββατόβραδο εκτάκτως το τοπικό συμβούλιο Αμυγδαλεώνα όπου κι εκφράστηκε η συμφωνία. Ακόμη και με τη νέα χάραξη θα απαιτηθεί η κοπή κάποιων δέντρων που όμως θα είναι πολύ λιγότερα. Αυτή τη νέα πρόταση που τοποθετεί το δρόμο σε αρκετά μακρινή απόσταση από την κατοικημένη περιοχή σκοπεύει να στηρίξει η τοπική κοινότητα Αμυγδαλεώνα και οι κάτοικοι του οικισμού Σταυρός. Ο κ. Πουρσαϊτίδης συμπέρανε ότι η νέα χάραξη συμπεριλαμβανόταν μεν στις εναλλακτικές της Εγνατίας Οδού ΑΕ αλλά δεν την πρόταξε προφανώς λόγω υψηλότερου κόστους.
Η απόφαση που λήφθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας ήταν να δρομολογηθεί σύντομα μια συνάντηση με παρόντες μηχανικούς του δήμου, μηχανικούς της εταιρείας, εκπροσώπους της τοπικής κοινότητας στο πολιτιστικό κέντρο του Σταυρού Αμυγδαλεώνα.
Περί της αναγκαιότητας κατασκευής του άξονα Ε61 συμφώνησε ο περιφερειακός σύμβουλος Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, εναρμονισμένος με τις δηλώσεις Μαρκόπουλου. Έκανε λόγο για απαραίτητα έργα υποδομών που δυστυχώς συνεπάγονται και ορισμένες περιβαλλοντικές οχλήσεις, αρκεί αυτές οι οχλήσεις να είναι περιορισμένες και ιδιαιτέρως προσεκτικές.