Dark Mode Light Mode

Η ιστορία του έργου στο σχολείο των Κρηνίδων όπως την περιγράφει ο Θόδωρος Παπαδόπουλος

Πριν από τις δηλώσεις του Θόδωρου Παπαδόπουλου ας θυμηθούμε σύντομα την ιστορία του έργου ανακαίνισης του σχολείου Γυμνασίου- Λυκείου Κρηνίδων. Μπήκε σε φάση ωρίμανσης και τότε διαπιστώθηκε ότι ιδιοκτησιακά δεν είναι ξεκάθαρο το τοπίο.

Έτσι μεσολάβησαν 3 τουλάχιστον χρόνια για να αποδειχθεί ότι είναι σχολείο, ιδιοκτησίας του Δήμου. Το αυτονόητο. Στη συνέχεια η χρηματοδότηση που υπήρξε θεωρήθηκε λίγη αφού αν προχωρούσε τότε το έργο, θα έπρεπε να υπάρξει συμμετοχή και του Δήμου.

Καθυστέρηση περίπου 1 έτους μέχρι η Περιφέρεια ΑΜΘ να το χρηματοδοτήσει 100%. Προχθές το έργο τέλειωσε και χρησιμοποιείται. Ο Θόδωρος Παπαδόπουλος ήταν Αντιδήμαρχος όταν όλα άρχισαν αλλά και το κρίσιμο διάστημα της τελευταίας αναμονής για να υπάρξει μια καλύτερη χρηματοδότηση από την Περιφέρεια ΑΜΘ.

Η συνέντευξη

Ερ: Έχει μεγάλη ιστορία το έργο της ανακαίνισης/συντήρησης Γυμνασίου-Λυκείου Κρηνίδων.

Απ: Έχει ιστορία πάνω από 7 χρόνια. Έχει περίπου 10 χρόνια! Τότε που ήμασταν στη διοίκηση με τον Κωστή Σιμιτσή. Τότε πρωτομπήκε η ιδέα, τότε ξεκίνησαν οι μελέτες. Φυσικά συνεχίστηκε από τη διοίκηση της κας Τσανάκα, η οποία πρέπει να ομολογήσουμε ότι έλυσε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που προέκυψε. Ήταν αυτό του ιδιοκτησιακού. Έπρεπε να γίνουν κάποια δικαστήρια, τα δικαστήρια αργούν, οι αποφάσεις να γραφτούν αργούν και αυτές πολύ. Δεν είχαμε ξεκαθαρισμένο και με σαφήνεια το ιδιοκτησιακό καθεστώς ως Δήμος και ως προς το ακίνητο. Για το σχολικό κτίριο. Ήταν μια πολύπλοκη και μπερδεμένη περίπτωση το ιδιοκτησιακό. Παθογένειες του παρελθόντος, τις οποίες θα αντιμετωπίσουν όλες οι διοικήσεις και στο μέλλον. Θα προκύπτουν τέτοιου είδους προβλήματα για οτιδήποτε προσπαθούμε να κάνουμε, εμείς, ή οι επόμενες διοικήσεις κλπ. Η επίλυση του ιδιοκτησιακού πήρε περίπου 3 χρόνια. Η κα Τσανάκα επί 3 χρόνια, προσπαθούσε να επιλύσει αυτό το μεγάλο πρόβλημα. Είναι τεράστια η γραφειοκρατία. Μόνο όταν μπεις μέσα στα γρανάζια της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης εν προκειμένω, θα καταλάβεις πόσο μεγάλο τέρας είναι αυτό της γραφειοκρατίας.

Ερ: Περιμένατε ένα καλύτερο πρόγραμμα για το έργο και μια καλύτερη χρηματοδότηση ενώ σας πίεζε η αντιπολίτευση να προχωρήσετε.

Απ: Τότε που ο Δήμαρχος είχε απεντάξει το έργο από το πρόγραμμα της ενεργειακής αναβάθμισης, είχα στεναχωρηθεί πολύ. Δεν σας κρύβω ότι είχα θυμώσει κιόλας. Δικαιώθηκε όμως από το αποτέλεσμα ο Δήμαρχος. Έλεγαν για έργο με 800 χιλιάδες προϋπολογισμό που με την έκπτωση πήγαινε στις 500 χιλιάδες. Δεν είναι καθόλου λίγα λεφτά που θα έπρεπε να τα βάλουμε από το ταμείο του Δήμου. Με αυτά τα χρήματα έγιναν και άλλα πράγματα, έγιναν οι ασφαλτοστρώσεις της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων το 2023-2024. Το έργο στο σχολείο περίμενε περίπου 1 χρόνο. Η διοίκηση ταυτόχρονα πίεσε την Περιφέρεια, η οποία το χρηματοδότησε καλύτερα. Το χρηματοδότησε κατά 100%. Δηλαδή δεν βάλαμε ούτε ένα ευρώ από την τσέπη μας. Το τι ακούσαμε στο μεσοδιάστημα δεν περιγράφεται. Πραγματικά ένιωσα σε πολλές περιπτώσεις ότι ήμουνα σε ένα λαϊκό δικαστήριο για κάτι που θέλαμε να κάνουμε. Πολλές φορές αναρωτήθηκα, είναι καλύτερο να μην κάνεις τίποτα ή να κάνεις και να ακούς τα διάφορα σχόλια; Να πούμε επίσης ότι το έργο που έγινε είχε καλό εργολάβο. Ήμασταν τυχεροί σ’ αυτό το κομμάτι. Δεν το καθυστέρησε. Έκανε ότι καλύτερο μπορούσε και εγώ διαπίστωνα με τις φτωχές τεχνικές γνώσεις που έχω, ότι η πορεία των εργασιών, η ποιότητα των εργασιών ήταν πολύ καλή. Έτσι φτάσαμε σε 1,5 χρόνο να φτιαχτεί ένα έργο τεράστιο, μεγάλο και πολύ σημαντικό για την περιοχή μας. Επιτέλους τα παιδιά μας να έχουν πάντα αυτό που θέλαμε και ονειρευόμασταν. Ένα καλό σύγχρονο και λειτουργικό σχολείο.

Προηγούμενο άρθρο

Εταιρίες κρουαζιέρας σε γνωριμία με τον ΟΛΚ και το λιμάνι της Καβάλας

Επόμενο άρθρο

Αναγκαίο και ένα δεύτερο Ειδικό Νηπιαγωγείο στο Ν. Καβάλας