Εταιρεία από τη Βόρεια Ελλάδα προωθεί στο εξωτερικό μεγάλη επικοινωνιακή καμπάνια για την Παραλία Οφρυνίου (Τούζλα).
Μία εταιρεία ταύτισε το όνομά της με την ανάπτυξη μιας περιοχής. Ανέλαβε δράση όταν ακόμη ήταν ένας οικισμός με σπίτια που… μετριούνταν στα δάχτυλα και την έχει μεταμορφώσει σε πόλο έλξης τουριστών.
Μετρά μόλις σαράντα χρόνια «ζωής» ως Παραλία Οφρυνίου.
Παλαιότερα ήταν μια παραθεριστική περιοχή με 14 σπίτια, την οποία οι πρόσφυγες της Μικράς Ασίας που εγκαταστάθηκαν στα γύρω χωριά αποκαλούσαν «Τούζλα».
Σήμερα αποτελεί έναν προορισμό 365 ημερών, εύκολα προσβάσιμο –καθώς συνδέεται με την Εγνατία Οδό, προσφέρει τα περισσότερα είδη θερινού και εναλλακτικού τουρισμού συγκεντρωμένα σε ακτίνα λίγων χιλιομέτρων και έχει συνδεθεί με την προσιτή πολυτέλεια.
Αυτά είναι τα σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του παραθαλάσσιου χωριού στο δυτικό άκρο του δήμου Παγγαίου Καβάλας, τα οποία δεν προβλήθηκαν αρκετά στο παρελθόν, γι’ αυτό και η Παραλία Οφρυνίου ζούσε στη “σκιά” άλλων -πιο γνωστών- προορισμών.
Ο όμιλος εταιρειών Κουρτίδη, με έδρα την περιοχή, αποφάσισε να κάνει εφαρμογή των δραστηριοτήτων του και στην ανάδειξη του τόπου.
“Γκρέμισε” την παρεξηγημένη εικόνα του παρελθόντος, έβαλε γερά θεμέλια για την προβολή και κατά συνέπεια την ανάπτυξή του και “έχτισε” τελικά έναν ονειρεμένο προορισμό.
Η κατασκευαστική του Νίκου Κουρτίδη, τα τελευταία 20 χρόνια προχώρησε στην ανέγερση 1300 κατοικιών, μεμονωμένων ή ως μέρη κάποιων από τους δεκάδες –διαφορετικής φιλοσοφίας- οικισμούς που δημιούργησε.
Άλλα 320 σπίτια είναι αυτήν την περίοδο υπό κατασκευή.
Μάλιστα, με το γραφείο της RE/MAX Choice που διατηρεί στην περιοχή και το οποίο συναγωνίζεται σε αριθμούς συμβολαιογραφικών πράξεων και τζίρο τα αντίστοιχα γραφεία του πολυεθνικού κολοσσού σε Κολωνάκι και Γλυφάδα, προσελκύει διαρκώς νέους τουρίστες.
“Όταν ηχούσαν οι σειρήνες να πάμε να επενδύσουμε σε Χαλκιδική, Θάσο και αλλού, πριν την κρίση ακόμη, εμείς κλείναμε τα αυτιά μας. Δεν μετακινηθήκαμε ποτέ από την Παραλία Οφρυνίου, γιατί πιστεύαμε ότι της άξιζε να αναπτυχθεί και είχε πολλά να δώσει στον επισκέπτη.
Αγαπάμε τον τόπο μας και πιστεύουμε ότι δημιουργώντας κατάλληλες υποδομές και σπίτια των ονείρων, θα γίνει ένα μέρος στο οποίο θα θέλεις να ζεις», δηλώνει ο Νίκος Κουρτίδης, ιδιοκτήτης του ομώνυμου ομίλου.
Η επιβεβαίωση για τον ίδιο ήρθε σταδιακά, αφού από τους 200 μόνιμους κατοίκους που είχε η περιοχή στις αρχές της νέας χιλιετίας, αυτή τη στιγμή υπερδεκαπλασιάστηκαν, ξεπερνώντας τους 2500.
Ο Νίκος Κουρτίδης και η συνεταίρος του Κωνσταντίνα Δημητρόβα, παρά το γεγονός ότι συνέβαλλαν με την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα μέγιστα στην ανάπτυξη του τόπου, συνεχίζουν την προσπάθεια προβολής της Παραλίας Οφρυνίου.
Την περίοδο αυτή χρηματοδοτούν μία πολυεπίπεδη και… ηχηρή επικοινωνιακή καμπάνια της ευρύτερης περιοχής, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έντονη παρουσία σε ΜΜΕ και διαδίκτυο, φιλοξενία Ελλήνων και ξένων δημοσιογράφων, ξενάγησή τους σε φανερά και… καλά κρυμμένα σημεία ενδιαφέροντος, διαγωνισμούς φωτογραφίας με πολλά και διαφορετικά θέματα κ.α.
«Το κόστος της επένδυσης για την προβολή και ανάπτυξη της περιοχής, επιστρέφει σε εμάς ως “κέρδος” και μάλιστα πολλαπλάσιο, από το οποίο επωφελείται το προσωπικό μας, οι άμεσα και έμμεσα συνεργαζόμενες μ’ εμάς επιχειρήσεις, τα καταστήματα εστίασης και όλοι οι μόνιμοι κάτοικοι», επισημαίνει η Κωνσταντίνα Δημητρόβα.
Με… την ίδια ματιά βλέπει τα πράγματα και ο δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης, ο οποίος άλλωστε ηγείται της επιτροπής Ανάπτυξης και Υποστήριξης της Επιχειρηματικότητας στην Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας.
«Οι πορείες του επιχειρηματικού κόσμου και του εκάστοτε δήμου, θεωρώ ότι πρέπει είναι άρρηκτα συνδεδεμένες, προκειμένου να υπάρχει η επιθυμητή ανάπτυξη στην περιοχή και ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
Ο μεν δήμος στηρίζεται στους επιχειρηματίες προσδοκώντας έμμεσα και άμεσα οφέλη από τα έσοδα που προσελκύουν, και οι δε επιχειρηματίες στηρίζονται στις υποδομές που σχεδιάζει και υλοποιεί ο δήμος», λέει ο κ. Αναστασιάδης.
«Η πρωτοβουλία του ομίλου μας έρχεται να συμπληρώσει τις προσπάθειες των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης για την ανάπτυξη του τόπου.
Είναι ωστόσο σαφές ότι μέσα από την καμπάνια που υλοποιούμε -και η οποία σχεδιάστηκε με απόλυτα επαγγελματικούς όρους, θέλουμε να δώσουμε το δικό μας στίγμα», τονίζει ο Νίκος Κουρτίδης, συμπληρώνοντας ότι «είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από αυτό το εργαλείο που έχουμε στα χέρια μας και αυτό μας κάνει να αισιοδοξούμε για την απήχηση και αποδοχή του, καθώς και για το τελικό αποτέλεσμα».
Το επόμενο διάστημα ο Όμιλος Κουρτίδη θα οργανώσει συνέντευξη τύπου, στη διάρκεια της οποίας θα παρουσιάσει το περιεχόμενο της διαφημιστικής καμπάνιας που θα προωθήσει άμεσα στο εξωτερικό. «Δίνεται έμφαση στο γεγονός ότι ο συγκεκριμένος προορισμός απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και είναι family friendly.
“Φωτίζουμε” τους πολλούς ιστορικούς, μυθολογικούς και αρχαιολογικούς χώρους που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση, φυσικά την μοναδική θάλασσα με τις χρυσαφένιες παραλίες, το υπέροχο φυσικό περιβάλλον, τα τοπικά προϊόντα και ως επέκταση τις ιδιαίτερες γαστρονομικές επιλογές», αποκαλύπτει η Κωνσταντίνα Δημητρόβα.
Στην ίδια εκδήλωση θα παρουσιαστεί και ο σχεδιασμός της νέας τουριστικής ταυτότητας της περιοχής, καθώς και τα ολοκαίνουργια λογότυπα που θα την πλαισιώνουν, τα οποία βασίζονται σε μια χρωματική παλέτα απόλυτα συνυφασμένη με τον τόπο και τα προϊόντα που παράγει:
Το γαλάζιο της θάλασσας, το μπεζ της άμμου, το πράσινο της ελιάς και το ροζ του άνθους της αμυγδαλιάς…
πηγή:thessnews.gr